[coupe 2.0 abk\abt 1990r] Wyciek spod podstawy filtra oleju
pisałem do Ciebie niedawno na gg od Krisa miałem numer :lol:ślepak pisze:Lenio21, u mnie po odkręceniu filtra oleju pojawiła się 27 i tam najlepiej dojść jakąś nasadką gdyż ta nakrętka jest bardzo "płaska" wtedy sciagasz chłodniczke oleju.....ja akurat sciągałem przewody żeby było lepsze dojscie. Potem podstawa jest na 4 imbusach jak pamiętam 8.
a jak z dostępnością tych uszczelek?
jest coś u Was w niedzielę otwarte?
wyjąłem własnie oring, w sumie to pokruszył mi sie w dłoni...
jednak do tych imbusów ( chyba nr 6) ciezko dojść a jak już założyłem klucz to chybą od nowości nie odkręcane były...
czy przez tą uszczelkę przy bloku ( papierową) może być duży wyciek oleju?
Bo w moim przypadku wychlapało olej chwila i zastanawiam się czy nie wymienić tylko tego oringu, bo może tylko on był przyczyną wycieku...?
Jak u was było z tymi imbusami?
jednak do tych imbusów ( chyba nr 6) ciezko dojść a jak już założyłem klucz to chybą od nowości nie odkręcane były...
czy przez tą uszczelkę przy bloku ( papierową) może być duży wyciek oleju?
Bo w moim przypadku wychlapało olej chwila i zastanawiam się czy nie wymienić tylko tego oringu, bo może tylko on był przyczyną wycieku...?
Jak u was było z tymi imbusami?
zawsze mogę znowu wykrecic chłodniczkę, bo ona problemów wiekszych nie stwarzała...ślepak pisze:Lenio21, ja połamałem je:P bez bitu dobrego bo inaczej nie dasz rady jak już masz chłodniczke sciągnietą to i lepiej pod podstawą też wymień....za jednym razem bedziesz miał wszystko z głowy
wymienię na razie ten orin zaleje olej i zobacze...
mam nadzieję ze pomoże jak nie to bede obserwował skąd cieknie i dalej będę szukał/wymieniał
dzieki za porady.
szkoda ze głupie śruby nie dają mi szans bo nie chcę oddawać do mechanika...
dziś kupiłem orin przeznaczony do tego miejsca firmy Febi za 10 zł
w moim ASO powiedzieli że nie sprowadzą mi tej części... no chyba że do Fiata bym chciał, bo ogólnie to Fiat ASO...
nie wiem co mam sobie myśleć...
no ale jutro zakupię olej, wyczyszcze w miarę możliwości okolice wycieku, zalożę uszczelkę, poskładam całość zaleję olej i odpalę autko no i będę obserwował...
tej papierowej od mocowania filtra nie wymieniam na razie, bo nie wierzę żeby mi tamtędy olej wychlapało cały ( bagnet suchy) no i imbusy nie chcą puścić... albo się uda i nie będę musiał rozbierać ponownie albo niestety...
z tego co Koledzy pisali ( również w innych postach - tematach) to ten oring był przyczyną utraty znacznych ilości oleju, szczególnie zimą... mam nadzieję że w moim przypadku również tak będzie
oczywiście dam znać jak poszło :!:
[ Dodano: 2009-12-22, 19:29 ]
no i po robocie...
uszczelka założona, nakrętka w czuciem dokrecona...
świeży olej zalany i jak na razie jest dobrze, będę obserwował codziennie bagnet oraz okolice filtra.
Dzięki Panowie
swoją drogą ile do ABK wchodzi oleju przy wymianie?
w moim ASO powiedzieli że nie sprowadzą mi tej części... no chyba że do Fiata bym chciał, bo ogólnie to Fiat ASO...
nie wiem co mam sobie myśleć...
no ale jutro zakupię olej, wyczyszcze w miarę możliwości okolice wycieku, zalożę uszczelkę, poskładam całość zaleję olej i odpalę autko no i będę obserwował...
tej papierowej od mocowania filtra nie wymieniam na razie, bo nie wierzę żeby mi tamtędy olej wychlapało cały ( bagnet suchy) no i imbusy nie chcą puścić... albo się uda i nie będę musiał rozbierać ponownie albo niestety...
z tego co Koledzy pisali ( również w innych postach - tematach) to ten oring był przyczyną utraty znacznych ilości oleju, szczególnie zimą... mam nadzieję że w moim przypadku również tak będzie
oczywiście dam znać jak poszło :!:
[ Dodano: 2009-12-22, 19:29 ]
no i po robocie...
uszczelka założona, nakrętka w czuciem dokrecona...
świeży olej zalany i jak na razie jest dobrze, będę obserwował codziennie bagnet oraz okolice filtra.
Dzięki Panowie
swoją drogą ile do ABK wchodzi oleju przy wymianie?