Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 3A] nietrzyma obrotów jak zimna pomocy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
karollolo88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 22 kwie 2008, 13:01
Lokalizacja: Kowale Oleckie

Post autor: karollolo88 » 08 lut 2010, 17:34

mam teraz jeszcze gorszy problem po odlączeniu rozruchowca nic nie dalo bylo tak samo wiec postanowilem zdjac gume i zagladnac okazało sie że plytka pyła prostowana młotkiem czy to moze byc przyczyna nie trzymania obrotów na zimny silniku??

i odkreciłem tą plytke wkreciłem spowrotem i audi nie odpala na benzynie a tylko na gazie co teraz mam robic pomożcie.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 08 lut 2010, 18:21

Myślę że już wiadomo co może być przyczyną. Płytka spiętrzająca jest uszkodzona. To że było prostowana to jedno...na musi być gładka i szczelina wokół jednakowa. Dodatkowo musi płynnie działać na iglicy na której jest osadzona.


Ciężko jest pokierować co i jak zrobić nie widząc tego.

karollolo88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 22 kwie 2008, 13:01
Lokalizacja: Kowale Oleckie

Post autor: karollolo88 » 08 lut 2010, 18:28

cała to ona nie jest widac ze byla mlotkiem prostowana ale audi palila a teraz jak odkrecilem i przykrecilem juz nie pali jak to ustawic??
jak zrobic zeby bylo dobrze??
gdzie moge kupic taka klapke??

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 08 lut 2010, 20:43

karollolo88, Najpierw powiedz jaki Ty masz silnik, bo w profilu jest 3A, a w temacie z autem masz silnik 1.8 75 km czyli wskazuje to na gaźnikowe RU. Jakbyś nawet miał na mechanicznym silniku silniczek to JN,DZ,SD ,a 3A dopiero od 1888 r. jest.

Wracając do tematu to dzisiaj sprawdzałem przepływkę i płytka spiętrzająca jest w idealnym stanie, bo nigdy autko nie miało gazu i co za tym idzie żadnych strzałów. Po prostu chodzi jak marzenie. Może mi ktoś na jakiś real foto pokazać gdzie ten wtryskiwacz rozruchowy odłączyć :?:

karollolo88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 22 kwie 2008, 13:01
Lokalizacja: Kowale Oleckie

Post autor: karollolo88 » 08 lut 2010, 21:34

sorki mialem audi 1.8 RU a teraz mam 2.0 3A z 1989 roku i mam taki problem z tym silnikiem a dokladniej z klapka spietrzającą jak ją ustawić zeby było dobrze??
gdzie moge cos taakiego kupić??

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 08 lut 2010, 21:50

Najlepiej kup cały przepływomierz na allegro i najważniejsze, a by przepływka nigdy gazu nie widziała to będzie prosta i jak masz gaz to daj sobie taki odpowietrznik na gumie dolotowej w razie strzału to Ci tam wszystko przez odpowietrznik wyleci i szkód nie narobi :-P

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 08 lut 2010, 22:31

Najlepiej w takim przypadku założyć BLOSa...i nie potrzebne będą tzw grzybki które mają upust strzału (do 30%). BLOS nie dość że załatwia wszystkie problemy LPG kontra KJet to jeszcze usprawnia działanie całego układu.

Awatar użytkownika
Bronek27
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 912
Rejestracja: 03 paź 2008, 17:01
Lokalizacja: KCH

Post autor: Bronek27 » 08 lut 2010, 23:09

w mechanicznym wtrysku nic nie da taki grzybek upustowy to nie dziala jak bedzie strzal to i tak rozwali wszystko nawet niewielki mozna kompinowac i zakladac cuda na kiju zeby gaz jakos chodzil na mechanicznym wtrysku jednak czeba dbac i czesto zagladac co sie dzieje pod maska gaz to zlo dla tego ukladu wtryskowedo a jak juz sie kupilo taki samochod z gazem to jednek beda problemy co jakis czas sie pokazywac a czesci nie sa tanie do tego ukladu tak jak kolega pisal wczesniej szukaj na allegro ale pamietaj zeby kupic takie czasci co gazu nie widzialy

dlugi422
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 06 lut 2010, 21:21

Post autor: dlugi422 » 09 lut 2010, 14:21

wymieniłem filter powietrza był zapchany , wyczyściłem z oleju i innego syfu . przełączyłem na benzyne . za drugim razem załapał.równo chodzi. Czyli tylko filter powietrza wystarczyło wymienić.

karollolo88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 22 kwie 2008, 13:01
Lokalizacja: Kowale Oleckie

Post autor: karollolo88 » 09 lut 2010, 16:27

witam odpalilem swoja audi utało mi sie ustawic to klapke pali obrotów jak zimna nie trzyma ale przyczyna jest wiadoma klapka nie jest równa. Dzeki za pomoc. Pozdrawiam

dlugi422
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 06 lut 2010, 21:21

Post autor: dlugi422 » 06 mar 2010, 09:23

Jak nie trzyma obrotów na gazie to dodaj powietrza pokrętłem na wężu. mi pomogło. :mrgreen:

Awatar użytkownika
maly81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 15 gru 2008, 20:00
Lokalizacja: bialystok / sztabin

Post autor: maly81 » 06 mar 2010, 20:43

do posiadaczy 3A jak wam nie pali na zimnym do wymiany czujnik na dole krućca wylotu z glowicy do chłodnicy przerabiałem to u braciaka , niewiem jak jest w SD ale myśle że podobnie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl