Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.0 +lpg] nowy przepływomirz nadal strzela

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
roman1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 11 paź 2009, 17:47
Lokalizacja: działdowo

[b4 2.0 +lpg] nowy przepływomirz nadal strzela

Post autor: roman1988 » 08 lut 2010, 23:14

witam! wiem ze temat był juz zakładany kilka razy ale mam taki problem ze załozyłem nowy przepływomierz nowy czujnik halla gaz wyregulowany i po miesiacu znowu strzela. strzela nie tak czesto ale strzela i obroty wariuja same ida do góry az musiałem przepływomierz odłaczyc , najgorzej wkurzajace sa te rosnace obroty co z tym zrobic????

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 08 lut 2010, 23:41

roman1988 pisze:załozyłem nowy przepływomierz nowy czujnik halla gaz wyregulowany i po miesiacu znowu strzela.
A co ze przewodami wysokiego napięcia, świecami zapłonowymi, nieszczelnościami w dolocie, kopułką i palcem rozdzielacza? Te rzeczy były wymieniane bądź sprawdzane?
Problem z obrotami miałeś po wystrzałach gazu?

roman1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 11 paź 2009, 17:47
Lokalizacja: działdowo

Post autor: roman1988 » 09 lut 2010, 12:38

tak to wszystko jest nowe swiece i kable z wyzszej półki, dolot szczelny , kopułka i palec nowe.Tak obroty zaczeły szalec po 1 wystrzale . Dzis rano podłaczyłem przepływke i było znowu ok do czasu po osiagnieciu wyszych obrotów i predkosci obroty znowu zaczeły rosnac (rosna na sam max )

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 09 lut 2010, 14:36

Do sprawdzenia pozostał regulator wolnych obrotów i zapłon, tyle że przy żle ustawionym zapłonie obroty by falowały a u Ciebie rosną czyli regulator.I jeśli nie masz klapy anty wybuchowej to ją sobie zamontuj, zawsze to dodatkowa ochrona zaliczyłem 4 strzały w ciągu 3 lat użytkowania auta i dalej jeździ bez problemu.

roman1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 11 paź 2009, 17:47
Lokalizacja: działdowo

Post autor: roman1988 » 09 lut 2010, 15:14

ciezka sprawa z tym regulatorem????

Awatar użytkownika
HeavenQueen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 526
Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: HeavenQueen » 09 lut 2010, 16:11

Wychodzi na to że rzadko regulator sam w sobie jest winien. Częściej szwankuje jego sterowanie. Diagnostyka jest prosta dość, trzeba sprawdzić czy się nie zawiesza i nie ma oporów ruchu a przede wszystkim sprawdzić jaki prąd przez niego płynie. Wszystkie moje przemyślenia nt opisałem tutaj: https://audi80.pl/80-b4-20-abk-stero ... t30701.htm
Spróbuj zatkać wężyki dochodzące do regulatora. Jeśli silnik nie zgaśnie wtedy to znaczy że masz po wystrzale gdzieś dolot nieszczelny.
A sam regulator jest od góry na silniku, nad wtryskiwaczami.
Gdyby się okazało że masz padnięty, to mam taki na zbyciu.
Co do wystrzałów to problemem jest mieszalnikowa instalacja gazowa - przy sekwencji nie miałbyś problemów. Wystarczy żeby któryś z zaworów dolotowych się nie domykał w odpowiednim czasiei już będzie problem.

roman1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 11 paź 2009, 17:47
Lokalizacja: działdowo

Post autor: roman1988 » 09 lut 2010, 17:35

a mozesz podesłac foto jak wyglada ten regulator i który wezyk mam zatkac??

tomta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 08 mar 2009, 18:22

Post autor: tomta » 09 lut 2010, 18:56

tu masz link
gdzie się on znajduje http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 977574efbf

roman1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 11 paź 2009, 17:47
Lokalizacja: działdowo

Post autor: roman1988 » 09 lut 2010, 19:35

ok dzieki , jutro zatkam ten wezyk i zobacze

[ Dodano: 2010-02-09, 19:39 ]
aha i gdzie mam szukac nieszcelnosci??? na wezach na obudowie filtra ????????? sorki ale jestem zielony

Proszę nie używać w postach wielu takich samych znaków interpunkcyjnych pisanych jeden po drugim, gdyż jest to niezgodne z regulaminem.
Poza tym proszę używać polskich znaków.

Zapoznaj się z regulaminem.


<regulamin>
Ostatnio zmieniony 09 lut 2010, 20:01 przez roman1988, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
rafio83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 12 kwie 2008, 15:26
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: rafio83 » 09 lut 2010, 20:39

Siema

Jezeli chodzi o rosnące obroty to faktycznie może to być sprawa silnika krokowego(regulatora) jeżeli chodzi o strzały to sama wymiana tych wszystkich rzeczy nic u mnie nie dała (podobnie jak u ciebie jak sądze) do tego trzeba jeszcze zdjąć z przepływki górny czarny dekiel i tam wyregulować sprężynę(w moim przypadku poluzować tak aby klapka łatwiej sie otwierała).

krisiun1 ma racje zamontuj klapke zabezpieczającą bo szkoda tak wydawać na przepływki tym bardziej ze po jednym strzale potrafią iść do d....py!
Jeżeli nie to poluzuj chociaż troche gumę niech spadnie w razie strzału,zawsze lepiej wysiąść,założyć gumę i jechać niż kolejna przepływke kupować! :lol:

roman1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 11 paź 2009, 17:47
Lokalizacja: działdowo

Post autor: roman1988 » 09 lut 2010, 23:21

no włąsnie ja tak mam poluzowana gume jak strzela to spada i zakładam ponownie, strzela wtsedy jak przekrocze na biegu od 1 do 4 obroty powyzej 20 . tzn przekrocze obroty powyzej 20 strzela ;/

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 10 lut 2010, 00:43

A dużo masz już nalatane na gazie? Chodzi o parownik jeśli ma już nalatane dużo kilometrów albo silnik był odpalany często zimny na gazie to już może nie trzymać parametrów.
Dobrze by było też wymienić filterek gazu.
Możliwe że jeszcze masz źle wyregulowany gaz i masz zbyt ubogą mieszankę, która przyczynia się w znacznym stopniu do strzałów.

Awatar użytkownika
HeavenQueen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 526
Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: HeavenQueen » 10 lut 2010, 02:08

Wg. mnie regulacja tutaj niewiele pomoże. Mieszanka gazu z powietrzem w dolocie jest palna i będzie zawsze. Sęk w tym żeby wyeliminować przyczynę zapłonu - cofania się płomienia.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 10 lut 2010, 10:33

Możliwość cofania się płomienia bardzo zwiększa uboga mieszanka. Lektura w [https://audi80.pl/80-b4-20-abk-przyc ... +mieszanka]tym temacie[/URL] kolega Danek przestawił teorię ubogiej mieszanki.
Jeśli reduktor jest już stary albo/i gazownik ustawił za ubogo na wyższych obrotach to prawdopodobieństwo strzału bardzo rośnie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl