[b3 JK 1,6d] Jak tanio zwiększyć moc?
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
witam niebylo u mnie siedzi silnik z starego passata b2 1.6 diesel 54 konie
[ Dodano: 2010-02-11, 22:52 ]
tak to wyglada zmontowane na szybko osprzet od sb turbina z golfa 2 kkk k14
[ Dodano: 2010-02-11, 22:52 ]
tak to wyglada zmontowane na szybko osprzet od sb turbina z golfa 2 kkk k14
Ostatnio zmieniony 11 lut 2010, 22:56 przez PAWLO2525, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Chyba tego nie dorwiesz na złomie bo kanał olejowy do natrysku na denka tłoków wychodzi z bloku silnika więc 1,6D może nie mieć takich kanałów. Mam w garażu blok od SB, został po stary silniku wujaszka więc jak by co to mogę pokazać ci o co biega.Zajrzyj do etki co jest potrzebne do chłodzenia tłoków i dorwij to na złomie jakimś.
Strzałką zaznaczyłem jeden z natrysków
Ostatnio zmieniony 11 lut 2010, 23:19 przez Motostacja pl, łącznie zmieniany 1 raz.
mam padniety blok z RA albo SB ale to trza podobno zmieniac denka tloka itd nie oplaci sie ......zobaczymy ile pojezdzi ....
[ Dodano: 2010-02-11, 23:20 ]
narazie mnie dzialanie tego silnika po zmianach zadowala bo przedtem to byl straszny muł .....tu jest filmik jak to teraz mniej wiecej przyspiesza
[ Dodano: 2010-02-11, 23:20 ]
narazie mnie dzialanie tego silnika po zmianach zadowala bo przedtem to byl straszny muł .....tu jest filmik jak to teraz mniej wiecej przyspiesza
odgrzewam temat ponieważ mam B3 1,6D , 90% podzespołów pamięta jeszcze Niemca
nie posiadam własnego garażu więc mody bardzo wolno idą , co zrobiłęm do dziś wymieniłem
filtr paliwa od turbo diesla , zamontowałem stożek na dole aby ciągną zimne powietrze , zmieniłem odmę aby ssący nie ciągną ciepłego pow. obrotomierz na postoju kręci się do 6tyś na 2 biegu bez problemu buja się do 80 na 5 na razie
było 165 pompę mam boscha , jak zdobędę blachę z nierdzewki zrobię nowy kolektor
ssący mam już bandaż na kolektor wydechowy oczywiście wchodzi w grę przeróbka wydechu
bo seryjnie są 3 puszki
zastanawiam się jeszcze aby założyć icka i na niego stożek
i zawsze jest sęs aby coś rezać jak to daje przyjemność
nie posiadam własnego garażu więc mody bardzo wolno idą , co zrobiłęm do dziś wymieniłem
filtr paliwa od turbo diesla , zamontowałem stożek na dole aby ciągną zimne powietrze , zmieniłem odmę aby ssący nie ciągną ciepłego pow. obrotomierz na postoju kręci się do 6tyś na 2 biegu bez problemu buja się do 80 na 5 na razie
było 165 pompę mam boscha , jak zdobędę blachę z nierdzewki zrobię nowy kolektor
ssący mam już bandaż na kolektor wydechowy oczywiście wchodzi w grę przeróbka wydechu
bo seryjnie są 3 puszki
zastanawiam się jeszcze aby założyć icka i na niego stożek
i zawsze jest sęs aby coś rezać jak to daje przyjemność