[B4 2.6 ABC] Brak ciśnienia oleju 3 dźwięki
- radek kocio
- Forum Audi 80
- Posty: 277
- Rejestracja: 03 lut 2007, 17:07
- Lokalizacja: Przasnysz
audi posiada dynamiczną kontrolę ciśnienia oleju, jeśli obroty silnika są mniejsze niż 2000 obr/min. a ciśnienie oleju spada poniżej 30 kPa to miga lampka kontrolna. Powyżej 2000 obr/min. ciśnienie powinno wynosić minimum 180 kPa, jeśli spada poniżej tej wartości miga kontrolka i brzęczy brzęczyk.
2.6 te czujniki ma zamontowane przy filtrze oleju na górze miski olejowej.
2.6 te czujniki ma zamontowane przy filtrze oleju na górze miski olejowej.
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
Czujniki ciśnienia są dwa jeden działa bodaj do 2,5 bar drugi wyżej.maniek887 pisze:No i te wartości są jak najbardziej logiczne , nasuwa mi sie taki wniosek albo czujnik sfiksował albo wskaźnik ciśnienia pokazuje abstrakcyjyjne wartości bo mi sie brzęczek włączał przy 2000rpm i 2.8-3 bar na zegarze dziwne , trza to dokładnie obczaić
Witam.
W końcu znalazłem temat na mój problem. Samochód stał 4 miesiące u mechanika od czasu do czasu przepalany. Chce kupić Audi od mojego brata więc pojechałem go odebrać bo gdyby nie ja to by tam został na wieczność. Gdy jechałem właśnie piszczało mi coś i świeciła lampka od oleju a mój ojciec wielki mechanik kazał oleju dolać i jeszcze większy problem bo dowiaduje się że chodziło ciśnienie a nie o ilość oleju. Dodam że włącza się jak dam powyżej 2500 obr/min czyli ten drugi od wyższych. Gdzie on się znajduje i gdzie mogę go kupić?? szukam na allegro i jest tam wszystko prócz tego... Pomóżcie
PS. Audi 80 b4 2.6 v.6 [abc]
W końcu znalazłem temat na mój problem. Samochód stał 4 miesiące u mechanika od czasu do czasu przepalany. Chce kupić Audi od mojego brata więc pojechałem go odebrać bo gdyby nie ja to by tam został na wieczność. Gdy jechałem właśnie piszczało mi coś i świeciła lampka od oleju a mój ojciec wielki mechanik kazał oleju dolać i jeszcze większy problem bo dowiaduje się że chodziło ciśnienie a nie o ilość oleju. Dodam że włącza się jak dam powyżej 2500 obr/min czyli ten drugi od wyższych. Gdzie on się znajduje i gdzie mogę go kupić?? szukam na allegro i jest tam wszystko prócz tego... Pomóżcie
PS. Audi 80 b4 2.6 v.6 [abc]
mam wyjęty silnik ABC NA części jak bym wiedziałe gdzie ten czujnik jest to bym ci mógł go za pare złociszy sprzedac bo napewno miałem dobry
A tak po za tym to mnie dziwi ze jak odpale silnik i jak przyjade i zgasze i po np;5 min wchodze to jak przekręce stacyjke to odrazu nie zapali sie kontrolka oleju, czy jest to mozliwe zeby takie cisnienie trzymał
A tak po za tym to mnie dziwi ze jak odpale silnik i jak przyjade i zgasze i po np;5 min wchodze to jak przekręce stacyjke to odrazu nie zapali sie kontrolka oleju, czy jest to mozliwe zeby takie cisnienie trzymał
- robert_paulson
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 20 lis 2009, 13:40
- Imię: Wiktor
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Polkowice
Mógłby mi ktoś jeszcze napisać jakiego koloru czujnik jest w którym miejscu?
Mój silnik miał wyciek z czujnika obok filtra oleju, czerwonego. Wymieniłem go ale w sklepie dali mi toprana i teraz działa odwrotnie, po zapłonie nie świeci kontrolka, na wolnych obrotach też nie, a po dodaniu gazu już od 1000 obr. świeci cały czas. Brzęczyk nie piszczy. I nie wiem czy szukać lepszego czy coś innego jest na rzeczy.
Mój silnik miał wyciek z czujnika obok filtra oleju, czerwonego. Wymieniłem go ale w sklepie dali mi toprana i teraz działa odwrotnie, po zapłonie nie świeci kontrolka, na wolnych obrotach też nie, a po dodaniu gazu już od 1000 obr. świeci cały czas. Brzęczyk nie piszczy. I nie wiem czy szukać lepszego czy coś innego jest na rzeczy.
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
z tego co widzę z przody powinien być czerwony 2,5 bara a z tyłu niebieski 0,25 bara: http://www.oemepc.com/audi/part_single/ ... 143/lang/e
Do tego czerwonego powinien iść kabel biało-szary a do niebieskiego (jeśli nie masz dodatkowych zegarów i czujnika od nich) niebiesko-czarny.
Do tego czerwonego powinien iść kabel biało-szary a do niebieskiego (jeśli nie masz dodatkowych zegarów i czujnika od nich) niebiesko-czarny.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 233
- Rejestracja: 28 maja 2017, 11:19
- Imię: Kociemb
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Kielce
Wiesz no może troche wstyd ale nie znalem wczesniej tego sklepu Nie siedzę w Audi zbyt długo i jeszcze nie miałem potrzeby nic z tamtąd zamawiać...
Nieważne zresztą Bardziej martwi mnie ta cena, bo z wysyłką 2 zaworki wyjdą ok 500zł... Tak więc tutaj pytanie czy gra jest warta świeczki ?
Może lepiej odkręcić je i wyczyścić ? A może w takim wypadku lepiej w ogóle ich nie dotykać ?
Nieważne zresztą Bardziej martwi mnie ta cena, bo z wysyłką 2 zaworki wyjdą ok 500zł... Tak więc tutaj pytanie czy gra jest warta świeczki ?
Może lepiej odkręcić je i wyczyścić ? A może w takim wypadku lepiej w ogóle ich nie dotykać ?