Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Odpala dopiero po kilku próbach.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
farow
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 84
Rejestracja: 29 wrz 2009, 09:51

Post autor: farow » 14 lut 2010, 19:46

Tak kolego, wymiana to banał! Regulator znajduje się na końcu listwy wtryskowej, taka mała srebrna beczułka i odchodzi od niej wezyk do kolektora.
Wpisz sobie w allegro regulator cisnienia paliwa i ogladnij zdjecia jak to wyglada! :) Powodzenia! :)

Awatar użytkownika
danrudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 13 lut 2010, 15:31

Post autor: danrudy » 14 lut 2010, 20:51

Dzieki wielkie koledzy.
Jutro przeszczep a pojutrze rano zobaczymy co i jak.
Czy ten regulator może mieć wpływ na zwiększone spalanie??
Tak zauważyłem, że odkąd zaczęły się te problemy z odpalaniem spalanie wzrosło o ok. 2L, pali teraz w mieście ok 14 L/100km, nie mam porównania z zeszłym rokiem bo miałem wówczas uszkodzoną sondę i spalanie było naprawdę astronomiczne, teraz awaria zbiegła się z mrozami i wydawało mi się, że takie spalanie to norma.
Dodam, że jeżdżę tylko po mieście i to bardzo krótkie trasy, 14 litrów starcza mi na 100km, z tym, że te 100km przejeżdżam nieraz odpalając auto ponad 20 razy... (TAK SOBIE POLICZYŁEM)
Pewnie dlatego poszedł ten regulator....
Jeszcze raz wielkie dzięki.

[ Dodano: 2010-02-15, 21:15 ]
Dzisiaj byłem u właściciela części, które pozostały mu po kasacji jego B4-ki, odkręciłem wtrysk rozruchowy bo sprawdzenie tej części wydawało mi się najprostsze.
Odkręciliśmy więc wtrysk i na rozruchu paliwo wogóle nie przepływało.... silnik był ciepły więc to może dlatego.. postanowiłem założyć więc drugi, i .... niespodzianka, również nie działa!!!!
Niestety sprzedawca nie miał już regulatora ciśnienia ale wydało mi się dziwne, że nie działa ten wtrysk. Zadzwoniłem do mojego mechanika i powiedział żeby sprawdzić czujniki temp. na króćcu.
Wymieniłem oba, od ECU i zegarów.
Silnik zaczął chyba nowe życie, śmiga aż miło. Niestety niedawno przyjechałem więc odpalanie sprawdzę rano. Ale wierzę, że to właśnie czujnik był tego przyczyną.
Wygląda na to że błędny sygnał czujnika temperatury do komputera spowodował brak włączenia wtrysku... jeśli jestem w błędzie to proszę mnie poprawić.

Przy okazji wracam do pytania odnośnie temp. na zegarach, które zadał ltrs, otóż po wymianie czujnika temp. zegarów temp. pracy podczas jazdy wynośi dokładnie 90 stopni, na postoju po ostrej jeździe osiągneła 95, a przy 97 włączyły sie dmuchawy. Czyli z tego co wyczytałem dokładnie jak powinno być :->

[ Dodano: 2010-02-15, 21:18 ]
Rano sprawdze odpalanie i na pewno wieczorem dam znać jak poszło.

farow
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 84
Rejestracja: 29 wrz 2009, 09:51

Post autor: farow » 15 lut 2010, 23:11

Kolego wtrysk rozruchowy psika chyba jak silnik jest zimny :) Na ciepłym mysle ze by Ci go zalał :)
Ostatnio zmieniony 12 lut 2013, 13:46 przez farow, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 16 lut 2010, 15:57

zakładam, że ten temat przeczytałeś: https://audi80.pl/b4-abk-zima-ciezej-pali-vt8438.htm

Awatar użytkownika
danrudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 13 lut 2010, 15:31

Post autor: danrudy » 16 lut 2010, 16:58

Wiecie... Jak już pisałem wcześniej nie znam się na mechanice :roll:
Więc nie przyszło mi to do głowy.
Tak czy inaczej wygląda na to, że szczęśliwie udało mi się zlokalizować usterkę.
Odpalałem go juz 3 razy po kilkugodzinnych przerwach no i po wczorajszej nocy.
Pali max po 2 sekundach kręcenia, za pierwszym razem rzecz jasna.
grze, akurat na ten temat się nie natknąłem.

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 16 lut 2010, 16:59

No to przeczytaj go, bo jest o tym samym :-/

Awatar użytkownika
danrudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 13 lut 2010, 15:31

Post autor: danrudy » 16 lut 2010, 17:16

Właśnie czytam już dosyć długo.
Wychodzi na to, że o cięzkim odpalaniu wiem już trochę.....
Nie pogniewam się jak zamkniemy mój tamat.

[ Dodano: 2010-02-16, 17:21 ]
Problemem i tutaj i na każdym innym forum jest odpowiednie nazwanie tematu.
Fraza ciężej pali noim zndaniem nie za bardzo odpowiada, dlatego się na ten temat nie nayknąłem, a i faktycznie jest dokładnie o tym samym :!:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl