Tak kolego, wymiana to banał! Regulator znajduje się na końcu listwy wtryskowej, taka mała srebrna beczułka i odchodzi od niej wezyk do kolektora.
Wpisz sobie w allegro regulator cisnienia paliwa i ogladnij zdjecia jak to wyglada! Powodzenia!
[B4 2.0 ABK] Odpala dopiero po kilku próbach.
Dzieki wielkie koledzy.
Jutro przeszczep a pojutrze rano zobaczymy co i jak.
Czy ten regulator może mieć wpływ na zwiększone spalanie??
Tak zauważyłem, że odkąd zaczęły się te problemy z odpalaniem spalanie wzrosło o ok. 2L, pali teraz w mieście ok 14 L/100km, nie mam porównania z zeszłym rokiem bo miałem wówczas uszkodzoną sondę i spalanie było naprawdę astronomiczne, teraz awaria zbiegła się z mrozami i wydawało mi się, że takie spalanie to norma.
Dodam, że jeżdżę tylko po mieście i to bardzo krótkie trasy, 14 litrów starcza mi na 100km, z tym, że te 100km przejeżdżam nieraz odpalając auto ponad 20 razy... (TAK SOBIE POLICZYŁEM)
Pewnie dlatego poszedł ten regulator....
Jeszcze raz wielkie dzięki.
[ Dodano: 2010-02-15, 21:15 ]
Dzisiaj byłem u właściciela części, które pozostały mu po kasacji jego B4-ki, odkręciłem wtrysk rozruchowy bo sprawdzenie tej części wydawało mi się najprostsze.
Odkręciliśmy więc wtrysk i na rozruchu paliwo wogóle nie przepływało.... silnik był ciepły więc to może dlatego.. postanowiłem założyć więc drugi, i .... niespodzianka, również nie działa!!!!
Niestety sprzedawca nie miał już regulatora ciśnienia ale wydało mi się dziwne, że nie działa ten wtrysk. Zadzwoniłem do mojego mechanika i powiedział żeby sprawdzić czujniki temp. na króćcu.
Wymieniłem oba, od ECU i zegarów.
Silnik zaczął chyba nowe życie, śmiga aż miło. Niestety niedawno przyjechałem więc odpalanie sprawdzę rano. Ale wierzę, że to właśnie czujnik był tego przyczyną.
Wygląda na to że błędny sygnał czujnika temperatury do komputera spowodował brak włączenia wtrysku... jeśli jestem w błędzie to proszę mnie poprawić.
Przy okazji wracam do pytania odnośnie temp. na zegarach, które zadał ltrs, otóż po wymianie czujnika temp. zegarów temp. pracy podczas jazdy wynośi dokładnie 90 stopni, na postoju po ostrej jeździe osiągneła 95, a przy 97 włączyły sie dmuchawy. Czyli z tego co wyczytałem dokładnie jak powinno być :->
[ Dodano: 2010-02-15, 21:18 ]
Rano sprawdze odpalanie i na pewno wieczorem dam znać jak poszło.
Jutro przeszczep a pojutrze rano zobaczymy co i jak.
Czy ten regulator może mieć wpływ na zwiększone spalanie??
Tak zauważyłem, że odkąd zaczęły się te problemy z odpalaniem spalanie wzrosło o ok. 2L, pali teraz w mieście ok 14 L/100km, nie mam porównania z zeszłym rokiem bo miałem wówczas uszkodzoną sondę i spalanie było naprawdę astronomiczne, teraz awaria zbiegła się z mrozami i wydawało mi się, że takie spalanie to norma.
Dodam, że jeżdżę tylko po mieście i to bardzo krótkie trasy, 14 litrów starcza mi na 100km, z tym, że te 100km przejeżdżam nieraz odpalając auto ponad 20 razy... (TAK SOBIE POLICZYŁEM)
Pewnie dlatego poszedł ten regulator....
Jeszcze raz wielkie dzięki.
[ Dodano: 2010-02-15, 21:15 ]
Dzisiaj byłem u właściciela części, które pozostały mu po kasacji jego B4-ki, odkręciłem wtrysk rozruchowy bo sprawdzenie tej części wydawało mi się najprostsze.
Odkręciliśmy więc wtrysk i na rozruchu paliwo wogóle nie przepływało.... silnik był ciepły więc to może dlatego.. postanowiłem założyć więc drugi, i .... niespodzianka, również nie działa!!!!
Niestety sprzedawca nie miał już regulatora ciśnienia ale wydało mi się dziwne, że nie działa ten wtrysk. Zadzwoniłem do mojego mechanika i powiedział żeby sprawdzić czujniki temp. na króćcu.
Wymieniłem oba, od ECU i zegarów.
Silnik zaczął chyba nowe życie, śmiga aż miło. Niestety niedawno przyjechałem więc odpalanie sprawdzę rano. Ale wierzę, że to właśnie czujnik był tego przyczyną.
Wygląda na to że błędny sygnał czujnika temperatury do komputera spowodował brak włączenia wtrysku... jeśli jestem w błędzie to proszę mnie poprawić.
Przy okazji wracam do pytania odnośnie temp. na zegarach, które zadał ltrs, otóż po wymianie czujnika temp. zegarów temp. pracy podczas jazdy wynośi dokładnie 90 stopni, na postoju po ostrej jeździe osiągneła 95, a przy 97 włączyły sie dmuchawy. Czyli z tego co wyczytałem dokładnie jak powinno być :->
[ Dodano: 2010-02-15, 21:18 ]
Rano sprawdze odpalanie i na pewno wieczorem dam znać jak poszło.
zakładam, że ten temat przeczytałeś: https://audi80.pl/b4-abk-zima-ciezej-pali-vt8438.htm
Wiecie... Jak już pisałem wcześniej nie znam się na mechanice :roll:
Więc nie przyszło mi to do głowy.
Tak czy inaczej wygląda na to, że szczęśliwie udało mi się zlokalizować usterkę.
Odpalałem go juz 3 razy po kilkugodzinnych przerwach no i po wczorajszej nocy.
Pali max po 2 sekundach kręcenia, za pierwszym razem rzecz jasna.
grze, akurat na ten temat się nie natknąłem.
Więc nie przyszło mi to do głowy.
Tak czy inaczej wygląda na to, że szczęśliwie udało mi się zlokalizować usterkę.
Odpalałem go juz 3 razy po kilkugodzinnych przerwach no i po wczorajszej nocy.
Pali max po 2 sekundach kręcenia, za pierwszym razem rzecz jasna.
grze, akurat na ten temat się nie natknąłem.
Właśnie czytam już dosyć długo.
Wychodzi na to, że o cięzkim odpalaniu wiem już trochę.....
Nie pogniewam się jak zamkniemy mój tamat.
[ Dodano: 2010-02-16, 17:21 ]
Problemem i tutaj i na każdym innym forum jest odpowiednie nazwanie tematu.
Fraza ciężej pali noim zndaniem nie za bardzo odpowiada, dlatego się na ten temat nie nayknąłem, a i faktycznie jest dokładnie o tym samym :!:
Wychodzi na to, że o cięzkim odpalaniu wiem już trochę.....
Nie pogniewam się jak zamkniemy mój tamat.
[ Dodano: 2010-02-16, 17:21 ]
Problemem i tutaj i na każdym innym forum jest odpowiednie nazwanie tematu.
Fraza ciężej pali noim zndaniem nie za bardzo odpowiada, dlatego się na ten temat nie nayknąłem, a i faktycznie jest dokładnie o tym samym :!: