Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1,9 TD AAZ] zmiana turbiny

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

[B4 1,9 TD AAZ] zmiana turbiny

Post autor: dubbler » 17 lut 2010, 13:45

Znalazłem na allegro taka turbinkę http://www.allegro.pl/show_item.php?item=892267037, jeśli dobrze rozumiem to jest to połączenie K03 i 017.
Czy cos takiego podejdzie do AAZ bez strasznej rzeźby?
Czy warto bawić się w zmianę turba na takie?
Ostatnio zmieniony 17 lut 2010, 19:12 przez dubbler, łącznie zmieniany 1 raz.

lukwoj21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 617
Rejestracja: 29 lis 2008, 16:07
Lokalizacja: Żary

Post autor: lukwoj21 » 17 lut 2010, 14:18

link nie działa

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 17 lut 2010, 19:05


Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

Post autor: dubbler » 17 lut 2010, 19:11

zgadza się trepek, przepraszam za błąd już poprawiam

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 17 lut 2010, 22:36

zapakuj lepiej T3 jak robisz trasy, a jak do miasta do k14/t2 + ic i podlej paliwkiem i bedziesz zadowolony :mrgreen:

Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

Post autor: dubbler » 17 lut 2010, 23:12

mrozoo pisze:zapakuj lepiej T3 jak robisz trasy, a jak do miasta do k14/t2 + ic i podlej paliwkiem i bedziesz zadowolony :mrgreen:


Wychodzi mi 50/50 :-/ 8-)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 18 lut 2010, 00:03

dubbler pisze:
mrozoo pisze:zapakuj lepiej T3 jak robisz trasy, a jak do miasta do k14/t2 + ic i podlej paliwkiem i bedziesz zadowolony :mrgreen:


Wychodzi mi 50/50 :-/ 8-)
To co trafisz w lepszym stanie :mrgreen:

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 18 lut 2010, 08:34

Juz patrzac na tamta sprezarke to widac, ze bedzie rzezba z posadzeniem i tak samo downpipe. Jesli nie bedziesz ruszal wydechu, to lepiej k14/T2 , bo T3 mi na 10mm i srodkowym tlumiku przelotowym wstawalo w zaleznosci od obciazenia tak 2200rpm-2400rpm ;-)

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 18 lut 2010, 15:59

dubbler pisze:Znalazłem na allegro taka turbinkę , jeśli dobrze rozumiem to jest to połączenie K03 i 017.
jest k03 z Pb np Audi 2.7l-V6 5V Biturbo 2.7l V6 5V Biturbo
(2.7) K03 53039700017 078145702H , i po co się rozglądasz za T , twoja szwankuje , bo zmieniać dla zmiany mija się z celem ( na samym powietrzu się nie jeździ ), podlej paliwa , ic/fmic , zmodyfikuj pompę we własnym zakresie , wydech i po tym jak T nie wyrabia można pokusić się o zmianę

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl