[b3] Modyfikacje - swap silnik v8
[b3] Modyfikacje - swap silnik v8
Ciekawe filmiki krążą po sieci, pytanie do fachowców-możliwe jest takie coś bez całkowitej demolki auta?
Lepiej się do tego celu nadaje B3 czy B4?
Jakie mogą być trudności? Dopasowanie skrzyni, wału napędowego, wreszcie same zawieszenie, wydech, i... czy konstrukcja wytrzyma naprężenia?
Wszystkie pomysły mile widziane............
Lepiej się do tego celu nadaje B3 czy B4?
Jakie mogą być trudności? Dopasowanie skrzyni, wału napędowego, wreszcie same zawieszenie, wydech, i... czy konstrukcja wytrzyma naprężenia?
Wszystkie pomysły mile widziane............
Ostatnio zmieniony 01 cze 2011, 17:35 przez swiety82, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jest u nas na forum jedna osoba która konstruuje coś podobnego https://audi80.pl/audi-90q-b3-42-v8-vt37912.htm
- Krycha
- Forum Audi 80
- Posty: 5244
- Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
- Imię: Krystian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Nie mając podstawowej wiedzy teoretycznej chcesz przystąpić do przekładki silnika?swiety82 pisze:Jakie mogą być trudności? Dopasowanie skrzyni, wału napędowego, wreszcie same zawieszenie, wydech, i... czy konstrukcja wytrzyma naprężenia?
Nie wiem czy wy poważnie do tego podchodzicie czy to tylko zakładacie tematu żeby się podjarać?
- Piotr_Audi
- Forum Audi 80
- Posty: 217
- Rejestracja: 10 maja 2009, 10:15
- Lokalizacja: Wejherowo
trepek pisze:Ja i tak czekam, aż ktoś w końcu przerobi ośkę na quattro :mrgreen:
Może być syncro?
http://audi-b2.pl/forum/viewtopic.php?t=1309
Dziękuję za zainteresowanie ale nie takiej odpowiedzi oczekiwałem. Z zakresu mechaniki nie jestem może asem ale coś nie coś wiem, ten projekt chodzi mi po głowie od dłuższego czasu. Widzę że nie doczekam się sensownej odpowiedzi...?
AUDI_A6 pisze:Nie mając podstawowej wiedzy teoretycznej chcesz przystąpić do przekładki silnika?swiety82 pisze:Jakie mogą być trudności? Dopasowanie skrzyni, wału napędowego, wreszcie same zawieszenie, wydech, i... czy konstrukcja wytrzyma naprężenia?
Nie wiem czy wy poważnie do tego podchodzicie czy to tylko zakładacie tematu żeby się podjarać?
Hmm az napisze. kolejna mazenia. a wystarczy choc chwile poszukac.
wsadzenie v8 jest proste derbiak zrobil juz dwa takie swapy w b2 quzik w b3
kazdy z tych projekow jest opisany praktycznie krok po kroku.
Ja jestem na nie gdzie nie spojrze to v8 w audi
a kolega co ma za dawce na swap?? oska 1.8??
jak zwykle dupascie ascie z tego bedzie jak zauwazyli przed mowcy.
kolego zdobadz wiedze i zapytaj sie kiedys bez samych podstaw nic nie zrobisz.
podpowiem dla zartu jedna wiadomosc v8 pasuje na kazda skrzynie od quattro jak i oske ,
jak rowniez v6 , r5 ,r4 , TDI {to w sumie r4}
hmmm pozdrawiam
wsadzenie v8 jest proste derbiak zrobil juz dwa takie swapy w b2 quzik w b3
kazdy z tych projekow jest opisany praktycznie krok po kroku.
Ja jestem na nie gdzie nie spojrze to v8 w audi
a kolega co ma za dawce na swap?? oska 1.8??
jak zwykle dupascie ascie z tego bedzie jak zauwazyli przed mowcy.
kolego zdobadz wiedze i zapytaj sie kiedys bez samych podstaw nic nie zrobisz.
podpowiem dla zartu jedna wiadomosc v8 pasuje na kazda skrzynie od quattro jak i oske ,
jak rowniez v6 , r5 ,r4 , TDI {to w sumie r4}
hmmm pozdrawiam
- kontestator
- Forum Audi 80
- Posty: 64
- Rejestracja: 30 lis 2007, 10:43
- Lokalizacja: Wrocław/Wojnowice
- vwkasG40
- Forum Audi 80
- Posty: 72
- Rejestracja: 22 gru 2009, 23:33
- Lokalizacja: Wrocław / Dolnyśląsk
- Kontakt:
swiety82 wydech napewno trzeba bedzie przerabiać
zawieszenie to pewnie gwint lub utwardzone sprężyny
hamulce większe i mocniejsze
konstrukcje można obspawac wzmocnić lub zrobić dodatkowe wstrzały wzmocnieniowe ewentualnie klatkę
moim zdaniem takie auto nie na codzień do jazdy tymbardziej w korkach
warto pomyśleć o PU zamiast standardowych gum
wszystko ma swoją wytrzymałość
zawieszenie to pewnie gwint lub utwardzone sprężyny
hamulce większe i mocniejsze
konstrukcje można obspawac wzmocnić lub zrobić dodatkowe wstrzały wzmocnieniowe ewentualnie klatkę
moim zdaniem takie auto nie na codzień do jazdy tymbardziej w korkach
warto pomyśleć o PU zamiast standardowych gum
wszystko ma swoją wytrzymałość
Jakie mogą być trudności?
Wszelakie i nie da sie ich przewidziec, jesli robisz to pierwszy raz.
Dopasowanie skrzyni, wału napędowego,
Nic nie trzeba dopasowywac.
Moze zostac nawet seria, bo nie ma ono nic do oprzekladki silnikawreszcie same zawieszenie
Robisz sobie taki jak sie podoba (no tego pytania to wogole nie rozumiem)wydech
Półosie beda strzelaly jak glupie. Przynajmniej Irek z Ireco wymienil juz 3 sztuki.i... czy konstrukcja wytrzyma naprężenia?
Nie ma znaczenia.Lepiej się do tego celu nadaje B3 czy B4?