[1z 1.9tdi audi 80 94r] turbina
[1z 1.9tdi audi 80 94r] turbina
witam mam problem z turbina lub z nieszczelnymi węzami od turbiny.Problem polega na tym że auto jak przekroczy 2 tys obrotów slychać głosny szum dokładnie pod nogami pasażera i to w czasie jazdy jak dodamy gazu na postoju to słychac troszke jak sa obroty w granicach 4tys Napisze moze co juz robiłem. został zdemontowany IC i zawieziony do sprawdzenia wszystko jest ok wszystkie węze tez ok i te grube i te cienkie od podcisnienia .Teraz moje pytanie co to jest na tych fotkach czy ta dzwignia na pierwszej fotce nie powinna sie cos ruszac jak jest duze cisnienie doładowania? gdzie szukac przyczyny powiem ze tak sie dzieje jak auto jedzie na postoju słychac troszke jak auto jest na wysokich obrotach w granicach 4tys.Dodam ze autko osiąga 120km i ciezko mu sie juz wiecej rozpiedzic.Do 100km przyspiesza normalnie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie ,bo to zawór EGR. A do upuszczania ciśnienia jest dzwignia przy turbinie połączona z gruchą -siłownikiem,który jest sterowany zaworem N75 .Ale jej działania nie zobaczysz gazując auto na postoju.mietek81 pisze:Teraz moje pytanie co to jest na tych fotkach czy ta dzwignia na pierwszej fotce nie powinna sie cos ruszac jak jest duze cisnienie doładowania?
Tego nie rozumiemmietek81 pisze:Problem polega na tym że auto jak przekroczy 2 tys obrotów slychać głosny szum dokładnie pod nogami pasażera i to w czasie jazdy jak dodamy gazu na postoju to słychac troszke jak sa obroty w granicach 4tys
Wygląda że jest ciągle w trybie awaryjnym inaczej notlaf .Podłaczenie pod Vaga powinno wyjaśnić co się dzieje .Bez tego to wróżenie z fusówmietek81 pisze:Dodam ze autko osiąga 120km i ciezko mu sie juz wiecej rozpiedzic.Do 100km przyspiesza normalnie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Bo zapewne gdzieś jest, zrób tak jak Spietyq, piszemietek81 pisze:kolego poprostu jak auto przekroczy 2tys obrotow i załaczy sie turbo słychac taki szum powietrza jak by gdzies była niesczelnosc
Ostatnio zmieniony 21 lut 2010, 00:42 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.