LUKASZ ja mu zmienilem za darmoche (bo z kasa wtedy u niego bylo krucho),ale niech Twoj kolega odda auto do mechanika.
"T R E P E K " DOBRZE DORADZA!! wymiencie odrazu uszczelniacze zaworow.
Chyba ze zmieniales juz kiedys sam rozrzad i wiesz o co chodzi
Demontarz:USTAWIASZ WSZYSTKIE ZNAKI ROZRZADU (czyli wal i pompe wtryskowa) zwalasz pasek rozrzadu z walka glowicy,sciagasz pokrywe zaworow,odkrecasz walek i go wyjmujesz(pod nim sa popychacze),wyjmujesz stare popychacze,
Montarz: wkladasz popychacze,kladziesz walek krzywkami pierwszego cylindra do gory(nowy simering bylby wskazany),dokrecasz go,ustawiasz na znak,sprawdzasz reszte znakow czy sa prawidlowo,zakladasz pasek,nowa uszczeleczka pokrywy zaworow i pokrywe rownierz zakladasz ,krecisz walem korbowym za pomoca klucza dwa obroty poczym ustawiasz na znaki dla sprawdzenia rozrzadu(zeby niebylo jaj) i gotowe, wredne KLEKOTANIE JEST HISTORIA,i nie wkurza
LUKASZ NIE ZEBYM w ciebie watpil ALE uszczelniaczy SAMI NIE ZMIENICIE,tu trzeba juz troche wprawy.