

No nic, jutro zakupi sie tuleje i zrobi. Szkoda tylko, ze jest masa niepotrzebnej roboty.
ja te gumy na stabilizatorze są do wymiany to słychać stukanie zwłaszcza jak jedziesz na jakiś muldach których na naszych drogach nie brakuje... najczęściej na prostych kołach podczas jazdy słychać pukanie.jak są dość mocno wybite to łatwo to zdiagnozować.chwyć za stabilizator i poszarp nim na wszystkie strony jeśli stabilizator ma jakieś ruchy to raczej te gumy masz wybite...Lenio21 pisze:jakie miałeś objawy:?
mam dokładnie takie objawy jak u Ciebie. Jutro zamówie te poduszki stabilizatora. Przy okazji wymiany poduszki skrzyni sobie je wymienie. PozdroFubi pisze:Co do objawów to napier....... bardzo mocno na każdym dołku, odczuwanie wszystkiego co wystaje lub jest zaniżone na jezdni około 2 mm ,odczuwanie jak by nie było amorków i bujanie się w koleinach.
to jeśli chodzi o te gumy to kolego Fubi na pewno gratis VAG-a nie miałeś podpiętego.wymiana tych gum trwa ok 10 minut,wystarczy odkręcić dwie śrubki, założyć gumę i zakręcić te śrubki... kiedyś jak nie wiedziałem jak to się robi to mechanik to wymienił za mnie i wziął 10zł... a co do firm produkujących te gumy to są różne a ceny zaczynają się od 2zł bo takie też widziałem.ja ostatni kupiłem takie za 10zł sztuka więc mam nadzieję że długo posłużą.ale tak jak mówicie jak stuka to trzeba zacząć od tego...Darek_32 pisze:Tak. To chodzi o te właśnie gumy. U mnie jak były wybite też było głuche stukanie a teraz po wymianie jest kompletna cisza :mrgreen:hudy pisze:Fubi chodzi ci o te dwie małe gumy co są nad łącznikiem stabilizatora na tym zdjęciu??