Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1,9TD AAZ] jakie popychacze zaworów ?

ODPOWIEDZ
Dario152
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 14 paź 2009, 22:50

[B4 1,9TD AAZ] jakie popychacze zaworów ?

Post autor: Dario152 » 15 gru 2009, 08:22

Witam .W szukajce wpisałem -popychacze zaworów i nie znalazłem tego co szukałem :).
Pytanie brzmi ,jakie są popychacze zaworów w 1,9 TD. Hydrauliczne czy płytkowe?. Po remoncie silnika wydaje mi sie że chodzi za głośno .Czytałem na forum że przyczyną może być zbyt duże splanowanie głowicy. Tak czy inaczej ,jakie są popychacze?
Darek

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 15 gru 2009, 10:06

Dario152 pisze:Hydrauliczne czy płytkowe?.
hydro rzecz jasna ,
Dario152 pisze:Po remoncie silnika wydaje mi sie że chodzi za głośno
kąt wtrysku sprawdż
Dario152 pisze:Czytałem na forum że przyczyną może być zbyt duże splanowanie głowicy.
to też jak za dużo splanowana ale żeby to zniwelować stosuje się grubsze uszczelki pod głowicę

denis44
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 388
Rejestracja: 12 lip 2007, 13:50
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: denis44 » 15 gru 2009, 10:22

bywa że najgrubsze uszczelki to już za mało:)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 15 gru 2009, 12:32

Co wtedy się robi, jak głowica za bardzo splanowana? Nowa głowica?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 15 gru 2009, 13:08

trepek pisze:Co wtedy się robi, jak głowica za bardzo splanowana?
silnik bardziej "klepie" wskutek zwiększenia stopnia sprężnia
trepek pisze:Nowa głowica?
jak chodzi i nic się nie dzieje to niekoniecznie ,ale na dłuższą mętę układ korbowo-tłokowy dostaje bardziej w du..ę co nie jest dla niego zdrowe...

denis44
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 388
Rejestracja: 12 lip 2007, 13:50
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: denis44 » 15 gru 2009, 13:30

no zakładając że głowica była już tyle razy planowana że nawet najgrubsza uszczelka nie pomaga to ja bym się aż tak nie martwił "dłuższą metą" tego silnika:)

Awatar użytkownika
Kokos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 108
Rejestracja: 14 lis 2009, 17:29
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kokos » 20 lut 2010, 09:51

MUNIOR pisze:,
Dario152 pisze:Po remoncie silnika wydaje mi sie że chodzi za głośno
kąt wtrysku sprawdż
MUNIOR pisze:jak chodzi i nic się nie dzieje to niekoniecznie ,ale na dłuższą mętę układ korbowo-tłokowy dostaje bardziej w du..ę co nie jest dla niego zdrowe..
denis44 pisze:no zakładając że głowica była już tyle razy planowana że nawet najgrubsza uszczelka nie pomaga to ja bym się aż tak nie martwił "dłuższą metą" tego silnika:)
wlasnie jestem po remoncie silnika i tez slysze taki metaliczny dzwiek (jak cieply to znika) i teraz mam kilka pytan:
1. jak sprawdzic kat wtrysku i gdzie
2. jak to wkoncu jest? czy silnik dostaje w dupe czy nie bo mamy dwie rozne wypowiedzi
3. jak mocno dostaje w dupe? bo nie che za 10tys km znowu remontowac motora

[ Dodano: 2010-02-20, 10:18 ]
czytalem tez ze moze byc to cisnienie oleju

wiec kolejne pytanie:
gdzie moge to sprawdzic i jakie powinno byc to cisnienie?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 lut 2010, 21:25

Kokos pisze:1. jak sprawdzic kat wtrysku i gdzie
Czujnikiem zegarowym ,w każdym warsztacie zajmującym się dieslami.
Kokos pisze:2. jak to wkoncu jest? czy silnik dostaje w dupe czy nie bo mamy dwie rozne wypowiedzi
Trochę przesadziłem z tym dostawaniem w d...pe ,bardziej chodziło mi o to że to nie zdrowe szczególnie po kilku planowaniach głowicy ale bez przesady nic się przez to raczej nie rozleci
Kokos pisze:czytalem tez ze moze byc to cisnienie oleju
to na pewno nie ma nic do metalicznego dżwięku silnika szczególnie jak ustaje po nagrzaniu silnika .Miałoby gdyby było odwrotnie .
gdzie moge to sprawdzic i jakie powinno byc to cisnienie?
Tam gdzie kąt wtrysku
Kokos pisze:wlasnie jestem po remoncie silnika i tez slysze taki metaliczny dzwiek (jak cieply to znika)
Mam tak samo kąt ustawiłem na 1mm .Powinno być wg.ksiązki 0,93-1,07 dla silnika AAZ

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl