Witam .W szukajce wpisałem -popychacze zaworów i nie znalazłem tego co szukałem .
Pytanie brzmi ,jakie są popychacze zaworów w 1,9 TD. Hydrauliczne czy płytkowe?. Po remoncie silnika wydaje mi sie że chodzi za głośno .Czytałem na forum że przyczyną może być zbyt duże splanowanie głowicy. Tak czy inaczej ,jakie są popychacze?
Darek
[B4 1,9TD AAZ] jakie popychacze zaworów ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
hydro rzecz jasna ,Dario152 pisze:Hydrauliczne czy płytkowe?.
kąt wtrysku sprawdżDario152 pisze:Po remoncie silnika wydaje mi sie że chodzi za głośno
to też jak za dużo splanowana ale żeby to zniwelować stosuje się grubsze uszczelki pod głowicęDario152 pisze:Czytałem na forum że przyczyną może być zbyt duże splanowanie głowicy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
silnik bardziej "klepie" wskutek zwiększenia stopnia sprężniatrepek pisze:Co wtedy się robi, jak głowica za bardzo splanowana?
jak chodzi i nic się nie dzieje to niekoniecznie ,ale na dłuższą mętę układ korbowo-tłokowy dostaje bardziej w du..ę co nie jest dla niego zdrowe...trepek pisze:Nowa głowica?
MUNIOR pisze:,kąt wtrysku sprawdżDario152 pisze:Po remoncie silnika wydaje mi sie że chodzi za głośno
MUNIOR pisze:jak chodzi i nic się nie dzieje to niekoniecznie ,ale na dłuższą mętę układ korbowo-tłokowy dostaje bardziej w du..ę co nie jest dla niego zdrowe..
wlasnie jestem po remoncie silnika i tez slysze taki metaliczny dzwiek (jak cieply to znika) i teraz mam kilka pytan:denis44 pisze:no zakładając że głowica była już tyle razy planowana że nawet najgrubsza uszczelka nie pomaga to ja bym się aż tak nie martwił "dłuższą metą" tego silnika:)
1. jak sprawdzic kat wtrysku i gdzie
2. jak to wkoncu jest? czy silnik dostaje w dupe czy nie bo mamy dwie rozne wypowiedzi
3. jak mocno dostaje w dupe? bo nie che za 10tys km znowu remontowac motora
[ Dodano: 2010-02-20, 10:18 ]
czytalem tez ze moze byc to cisnienie oleju
wiec kolejne pytanie:
gdzie moge to sprawdzic i jakie powinno byc to cisnienie?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Czujnikiem zegarowym ,w każdym warsztacie zajmującym się dieslami.Kokos pisze:1. jak sprawdzic kat wtrysku i gdzie
Trochę przesadziłem z tym dostawaniem w d...pe ,bardziej chodziło mi o to że to nie zdrowe szczególnie po kilku planowaniach głowicy ale bez przesady nic się przez to raczej nie rozleciKokos pisze:2. jak to wkoncu jest? czy silnik dostaje w dupe czy nie bo mamy dwie rozne wypowiedzi
to na pewno nie ma nic do metalicznego dżwięku silnika szczególnie jak ustaje po nagrzaniu silnika .Miałoby gdyby było odwrotnie .Kokos pisze:czytalem tez ze moze byc to cisnienie oleju
Tam gdzie kąt wtryskugdzie moge to sprawdzic i jakie powinno byc to cisnienie?
Mam tak samo kąt ustawiłem na 1mm .Powinno być wg.ksiązki 0,93-1,07 dla silnika AAZKokos pisze:wlasnie jestem po remoncie silnika i tez slysze taki metaliczny dzwiek (jak cieply to znika)