[B3 AAD quattro+LPG] Problem z odpaleniem
[B3 AAD quattro+LPG] Problem z odpaleniem
Witam, jestem swiezym posiadaczem Audi 80 B3 z silnikiem 2.0 AAD Quattro.Moj problem polega na tym ze nie moge odpalic auta gosc ktory mi sprzedaldal auto mowil mi ze jest taki problem na cieplym silniku ze auto nie chce palic na benzynie ale ja mam tez taki problem na zimnym. Mowil ze jak tak sie zdazy to zebym odlaczyl czujnik temperatury i wtedy zapali. Robie tak owszem auto zapali ale po sekundzie zgasnie.Prosze o Pomoc
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez dyniu0624, łącznie zmieniany 1 raz.
zapewne nie używałeś szukajki. jest wiele podobnych tematów, np. https://audi80.pl/b3-aad-113-km-benz ... pal%2A+aad
Witam, również mam AAD z gazem i miałem identyczny problem do twojego. Autko nie odpalało zarówno na zimnym jak i na ciepłym (odpliło i po sekundzie gasło). Wymieniłem wcześniej sondę, czujnik temperatury (ten niebieski dwu pinowy) i dalej samochód nie odpalał. Problem został rozwiązany dzisiaj - zdjąłem gumę z przepływomierza i z kolektora, następnie sprawdziłem wszystkie elementy gumowe i tu okazała się przyczyna. Był tam taki jeden trójnik, który rozpadł się (przesadziłem była mała dziura) i samochód dostawał lewe powietrze, tak przypuszczam. Po wymianie na nowy i regulacji przepływomierza autko odpala idealnie.
Dodam jeszcze, że jak miałem uszkodzony czujnik temperatury to na benzynie nie miałem wolnych obrotów, na gazie pracował w miarę dobrze, tyle, że spalił prawie 3 litry gazu więcej. Po wymianie wolne obroty natychmiast pojawiły się oraz spalanie wróciło do normy, tyle, że dalej nie odpalał.
Dodam jeszcze, że jak miałem uszkodzony czujnik temperatury to na benzynie nie miałem wolnych obrotów, na gazie pracował w miarę dobrze, tyle, że spalił prawie 3 litry gazu więcej. Po wymianie wolne obroty natychmiast pojawiły się oraz spalanie wróciło do normy, tyle, że dalej nie odpalał.
Witam jestem posiadaczem audi 80 lpg 2.0E 1990r wtrysk wielopunktowy KE-Monotronic 1.1 sedan. Moj problem polega na tym iz ciezko na benzynie zapala na zimnym silniku a jak juz zapali to wchodzi na wysokie obroty ok 3000 i tak sie utrzymuje dotad az sie rorgrzeje. Dodam ze jak jest cieply pali jak zegarek. Pomozcie z gory dzieki.