Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 AAD quattro+LPG] Problem z odpaleniem

Wszystko inne co nie pasuje do w/w kategori a jest związane z silnikami benzynowymi i LPG
ODPOWIEDZ
dyniu0624
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 20 lut 2010, 19:38
Lokalizacja: Mielec

[B3 AAD quattro+LPG] Problem z odpaleniem

Post autor: dyniu0624 » 20 lut 2010, 20:09

Witam, jestem swiezym posiadaczem Audi 80 B3 z silnikiem 2.0 AAD Quattro.Moj problem polega na tym ze nie moge odpalic auta gosc ktory mi sprzedaldal auto mowil mi ze jest taki problem na cieplym silniku ze auto nie chce palic na benzynie ale ja mam tez taki problem na zimnym. Mowil ze jak tak sie zdazy to zebym odlaczyl czujnik temperatury i wtedy zapali. Robie tak owszem auto zapali ale po sekundzie zgasnie.Prosze o Pomoc
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez dyniu0624, łącznie zmieniany 1 raz.

maniek887
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 195
Rejestracja: 19 lip 2009, 16:46
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: maniek887 » 21 lut 2010, 13:11

wszystko wskazuje na to że ten czujnik jest walniety , jak go odłączasz to sterownik ustala wartosc optymalna i odpala ale to pomaga na krótko.

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 22 lut 2010, 14:45

zapewne nie używałeś szukajki. jest wiele podobnych tematów, np. https://audi80.pl/b3-aad-113-km-benz ... pal%2A+aad

vvojtek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 29 paź 2007, 23:52

Post autor: vvojtek » 25 lut 2010, 20:32

Witam, również mam AAD z gazem i miałem identyczny problem do twojego. Autko nie odpalało zarówno na zimnym jak i na ciepłym (odpliło i po sekundzie gasło). Wymieniłem wcześniej sondę, czujnik temperatury (ten niebieski dwu pinowy) i dalej samochód nie odpalał. Problem został rozwiązany dzisiaj - zdjąłem gumę z przepływomierza i z kolektora, następnie sprawdziłem wszystkie elementy gumowe i tu okazała się przyczyna. Był tam taki jeden trójnik, który rozpadł się (przesadziłem była mała dziura) i samochód dostawał lewe powietrze, tak przypuszczam. Po wymianie na nowy i regulacji przepływomierza autko odpala idealnie.

Dodam jeszcze, że jak miałem uszkodzony czujnik temperatury to na benzynie nie miałem wolnych obrotów, na gazie pracował w miarę dobrze, tyle, że spalił prawie 3 litry gazu więcej. Po wymianie wolne obroty natychmiast pojawiły się oraz spalanie wróciło do normy, tyle, że dalej nie odpalał.
Wojtek

dyniu0624
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 20 lut 2010, 19:38
Lokalizacja: Mielec

Post autor: dyniu0624 » 26 lut 2010, 13:55

Dziekuje za podpowiedzi.Problrm sie rozwiązał okazalo się ze mam pękniętą rurę gumową idącą od filtra powietrza do kolektora i to był problem!Prowizorycznie okleilem ja plasterm i auto bez problemu odpalilo, teraz musze tylko poszukac takiej samej gdzies na szrotach.

krzys737
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 03 mar 2010, 12:55

Post autor: krzys737 » 10 mar 2010, 17:22

Witam jestem posiadaczem audi 80 lpg 2.0E 1990r wtrysk wielopunktowy KE-Monotronic 1.1 sedan. Moj problem polega na tym iz ciezko na benzynie zapala na zimnym silniku a jak juz zapali to wchodzi na wysokie obroty ok 3000 i tak sie utrzymuje dotad az sie rorgrzeje. Dodam ze jak jest cieply pali jak zegarek. Pomozcie z gory dzieki.
Krzychu

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga