[B4 ABT] Ustawienie wolnych obrotów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 255
- Rejestracja: 18 gru 2009, 16:11
[B4 ABT] Ustawienie wolnych obrotów
szukalem na stronie lecz nic nie znalazlem moglby mi ktos powiedziec/pokazac jak ustawic wolne obroty w silniku ABT?
WOJTEK26 pisze:W tym silniku predkoscia obrotowa steruje ECU wiec żadną "śrubka" ich nie podkrecisz, jezeli masz problem z utrzymywaniem stabilnych obrotów przejrzyj FAQ.
No niekoniecznie. Częstą wadą jest też czujnik TPS i silniczek krokowy. Proponowałbym najpierw to sprawdzić podłączając pod VAGa.
Skąd ta wiedza o pasku ???
Pytam, gdyż po zmianie paska obroty minimalnie u mnie się podniosły. Nie miałem lampy by ustawić zapłon więc cofnąłem minimalnie i "na słuch" ustawiłem ab chodził jak poprzednio i jest OK. Oczywiście jak tylko załatwię lampę - ustawię
Logicznie - naciąg paska ma wpływ na położenie kółka napędzającego wałek i aparat zapłonowy więc może to mieć sens... i wpływ na wolne obroty.
Pytam, gdyż po zmianie paska obroty minimalnie u mnie się podniosły. Nie miałem lampy by ustawić zapłon więc cofnąłem minimalnie i "na słuch" ustawiłem ab chodził jak poprzednio i jest OK. Oczywiście jak tylko załatwię lampę - ustawię
Logicznie - naciąg paska ma wpływ na położenie kółka napędzającego wałek i aparat zapłonowy więc może to mieć sens... i wpływ na wolne obroty.
Tym naciągiem paska rozrządu to się nie sugeruj!To była aluzja do kolegi Ciechan (kiedyś w jakimś poście opisywał jak sprawdza prawidłowy naciąg paska rozrządu.Pisałem mu że naciąga pasek za mocno!!!Nie wiem czy posłuchał ale jego sprawa :mrgreen: )A jeśli chodzi o obroty po naciągnięciu paska to:jeśli jest dobrze naciągnięty(ewentualnie trochę za mocno)to obroty po zmianie paska rozrządu będą takie jak były(oczywiście przy dobrym ustawieniu zapłonu)a ewentualnie mogą trochę się zmienić(minimalnie)gdy pasek jest za luźny!Jeśli rozrząd jest dobrze ustawiony plus zapłon to obroty będą dokładnie takie same jak przed zmianą paska...drookash pisze:Skąd ta wiedza o pasku ???
Pytam, gdyż po zmianie paska obroty minimalnie u mnie się podniosły. Nie miałem lampy by ustawić zapłon więc cofnąłem minimalnie i "na słuch" ustawiłem ab chodził jak poprzednio i jest OK. Oczywiście jak tylko załatwię lampę - ustawię
Logicznie - naciąg paska ma wpływ na położenie kółka napędzającego wałek i aparat zapłonowy więc może to mieć sens... i wpływ na wolne obroty.