Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 NG] - nie odpala na rozgrzanym silniku

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
WnM
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 24 lut 2010, 19:43

[B4 NG] - nie odpala na rozgrzanym silniku

Post autor: WnM » 24 lut 2010, 20:25

witam przede wszystkim bo przed chwilką się zalogowałem itd. itp. pozdrawiam wszystkich posiadaczy i znawców.... audi 80 oczywiście bo w tym temacie mam zamiar zadać pytanie które dla mnie z góry jest trudne bo czytałem już sporo postów na tym forum i niestety żaden nie wsparł moich ideologicznych poszukiwań usterki w audi 2.3 NG 92 rok co prawda sąsiada ale dojeżdżamy nim do pracy więc jakby pośrednio jestem aktywnie zainteresowany tematem. cały numer zaczął się od tego że padło ładowanie tj. alternator a dokładnie szczotki... zatrzymaliśmy się 50 km od chaty o godzinie 7 rano i dzięki bogu szwagier koleszki z którym jechałem miał wolne i był w domu cała akcja grała się z półtora tygodnia temu więc kojarzycie, śnieg, zimno , ogólna rozjebunda, mimo 50 km do domu dotarliśmy dopiero ok godziny 13 (wwa korki te sprawy) ładowanie było prostym tematem, padł alternator więc bateryjka się wyczerpała i po jeździe. ale to nie wszystko szwagier koleszki który po nas podbił przywiózł nowy akumulator... iiiii furka nie chciała na nim zagadać... podbiliśmy do najbliższego elektromechanika i on na krótko odpalił furkę na gaziurce (gaz drugiej generacji) zagadała i na spokojnie choć z duszą na ramieniu wróciliśmy do domu. po drodze kupiliśmy szczotki razem z regulatorem bo domyśliliśmy się że to to spowodowało awarie alternatora i , oczywiście mieliśmy rację... ładowanie mamy, a problem autka polega na tym, że ma trudności z odpalaniem na benzynie... na zimnym silniku odpala... z bólem ale zawsze odpala z pierwszego albo drugiego kręcenia, na rozgrzanym silniku choćby kręcić go minute to nie bardzo chce zagadać w przyjaznym tonie, jak zaczynaliśmy grzebać przy nim to zdemontowaliśmy rozdzielacz ten od wtrysków. Ustawiliśmy przesłonę powietrza tzn tą klapkę (metalowy talerz) na dolocie mierzony suwmiarką na dokładnie 1,9 mm wykluczamy więc błąd w tym miejscu. Chcieliśmy z czytać kody migowe ale niestety odpowiedź ecu to "4444" boli ale trudno :/ kiedy podłączyliśmy na odpalonym silniku diodę do badania K.M. silnik sam na benzynie zwiększył obroty (są niestabilne w zasadzie to silnik gaśnie jeśli nie trzymać gazu) ale niestety sczytanie tych kodów nic nam nie podpowiedziało... odpięcie regulatora ciśnienia, tego na rozdzielaczu, nieco stabilizuje obroty na benzynie ale dalej nie są one takie jak być powinny. na gazie furka chodzi jak złoto na zimnym silniku odpala na benzynie, z bólem ale odpala... na rozgrzanym silniku tylko palenie na krótko wchodzi w grę... tzn na gazie... inaczej nie zapali... na lpg chodzi jak powinna na benzynie jeśli trzymać gaz też oprócz tego odpalania, jeździliśmy na benzynie w celu sczytania kodów. z góry dziękuję wszystkim którzy w ogóle przeczytają cały ten post, z góry dziękuję też tym którzy postarają się pomóc... kurde w mechanice nie jestem laikiem tak samo jak mój koleszka z którym jeździmy ale musimy przyznać że jesteśmy bladzi, a nawet blade dupy... :/ już z góry dziękuję za pomoc... na prawdę sporo przeczytałem na tym forum o akcjach które mogą być przyczynami naszej draki z Audiolką, wszystko stestowane i lipton :/ :( jutro znów będziemy walczyć... i rzeźbić... chcemy to ogarnąć ale tak szczerze to zdaje się już wyłącznie na waszą pomoc bo jesteśmy konkretnie bladzi i nie wiemy gdzie szukać... :/
Ostatnio zmieniony 11 maja 2010, 10:17 przez WnM, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 24 lut 2010, 20:43

popraw tytul bo zaraz sie posypie....

czojni tem czarny 2-u pinowy
nieszczelny dolot
skald mieszanki
pompa
lambda
+++++
ja mialem problem z odpaleniem na cieplym dzis wymienilem o-ringi na wtryskiwaczach wszystkie komplety i pomoglo pali cacy ladniej chodzi
tak ze tez moze i u ciebie by pomoglo...

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 24 lut 2010, 20:45

WnM, Zapoznaj się z regulaminem. Nazywaj poprawnie tematy. Stosuj odpowiednie tag-i.

WnM
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 24 lut 2010, 19:43

Post autor: WnM » 25 lut 2010, 20:54

po pierwsze bo to chyba ważne, przepraszam Admina za gafy wiem że tak to fszystko za przeproszeniem z dupy nawinąłem ale potrzeba była ciężka jakby nie było przepraszam. kontynuując..... rozebrałem dziś cały rozdzielacz, dolot, przepustnice i auto pali na rozgrzanym, nie jest to jeszcze ta malina która była ale jest dobrze, to co zostało to już regulacja, dla rozluźnienia po akcji z audi zdjeliśmy głowice z golfa II z 87 roku który odpalił po 20 sek. choć stał od października nie ruszany (technologiczne qui pro quo:/) rozdzielacz ustawiliśmy na miernik napięcia, wcześniej była grana suwmiarka, po wpięciu nie w regulator ciśnienia tylko ten drugi 3 - pinowy na rozdzielaczu miernik wykazał dokładnie 1,9 oma (jak na obrazku na przysłonie w dolocie) bo kiedy była poruszana to wartości się zmieniały więc można przy regulacji uderzać w miernik bo mówi prawdę. zmieniliśmy też o-ring pod rozdzielaczem.... szukaliśmy jeszcze teori o ustawieniu dyszki która ustawia położenie tłoczka pracującego w rozdzielaczu, chodzi o tą śrubkę z gwintem i gumką która jest w bezpośrednim sąsiedztwie tłoczka taki numer z gwintem w którym w zasadzie tłoczek pracuje, chcieliśmy rozdzielacz rozpołowić tak dla pewności, przeczyścić itd. ale nie daliśmy rady... reasumując daliśmy radę, dziękuję za podpowiedzi do czego dotknąć... Admina jeszcze raz przepraszam szczerze przyznając że regulaminu nie czytałem ale obiecuje tej gafy po raz kolejny nie popełnić... dzięki panowie i panie piooooona dla was :mrgreen:

Macieju
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 10 lis 2008, 17:00
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: Macieju » 25 lut 2010, 23:31

Witam :mrgreen: :mrgreen: podepne sie do tematu :lol: Mam u siebie podobny prblem. Jakis czas temu padla mi sonda lambda. Odpielismy ja i wyregulowalismy benz i lpg bez sondy tak zeby audiczka jezdzila. Wczoraj zamontowalem oryginalna sonde bosch(za 380zl nie zadna uniwersalna) i autko wkreca sie na obroty lepiej, ale to nie jest juz to co bylo przed padnieciem poprzedniej sondy. Autko nie utrzymuje na benzynie obrotow i z nich spada. Przy jezdzie na 3 biegu przy predkosci ok 80km/h i puszczeniu gazu szarpie i przy dodaniu tak samo. Na lpg jest lepiej choc mam zmniejszona dawke gazu na minimum, poniewaz bez sondy miala 3k na wolnych, wiec zostala przykrecona. Co z tym zrobic bo juz nie wiem. Mechanik staral sie ja wyregulowac i nic. :cry: :cry: Na jesieni mialem maly strzal w przeplywomierz i zostaly wymienione uszczelki kolektora ssacego i cos prostowali przy podstawie przeplywomierza. Czy to moze byc przyczyna? Jesli nie to co jeszcze moge sprawdzic zeby ja ogarnac bo jest ciezko. Na zimnym silniku pali bez problemu lecz jak sie rozgrzeje mozna ja krecic z 2min i na benz, ani rusz :cry:

mimipk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 04 maja 2010, 23:13
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: mimipk » 11 maja 2010, 10:12

Też miałem problem z paleniem na gorącym silniku. Problem był prosty. Gazowniki zakładając instalację LPG nie zadbali o to, żeby wężyki dolotowe paliwa były z dala od rozgrzanych elementów. Moje leżały na bloku silnika. Podwiązałem je tak, że były 5 cm odsunięte.
Czytałem, że w zetknięciu z obudową silnika w wężyku wydzielają się bąbelki powietrza i dlatego nie pali, a jak ostygnie to wszystko gra.

Spróbuj może u Ciebie to samo?
Ostatnio zmieniony 12 maja 2010, 15:42 przez mimipk, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Skuciok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Skuciok » 11 maja 2010, 10:17

O dżizus, użyj że czasem klawisza ENTER i podziel swoją wypowiedź na akapity bo to się przecież czytać nie da. A wiesz że jest coś takiego jak kropka i duża litera następna. Weź to też użyj czasem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl