Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[abk lpg] problem z gazem

Wszystko co związane z LPG
Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 27 lut 2010, 11:12

Co ty za bzdury piszesz ABK w B4 jest silnikiem posiadającym dwa zawory na cylinder oczywiście jest silnik 2.0 16V ale nie w ABK zajrzyj sobie tutaj http://www.centrum.audi80.pl/content/view/51/55/

Awatar użytkownika
azev17
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 24 sie 2007, 16:19
Lokalizacja: Jasło/podkarpacie

Post autor: azev17 » 27 lut 2010, 12:15

Darek_32 pisze:
azev17 pisze:Oj tu musze stanąć w obronie ABK, nie słyszałem żeby ktoś miał o nim takie zdanie, to jest najlepszy model spośród 2.0 8V
Gwoli ścisłości - ABK to silnik 16V a nie 8V jak napisałeś.
Kolego co ty piszesz??????????? :shock:
16V to są ACE, i bodajrze 6A
ABK ma 115km a 16V maja 140KM i 136KM

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 27 lut 2010, 12:22

Dobra nie odbiegajmy od tematu

zwierzak213a2

Post autor: zwierzak213a2 » 27 lut 2010, 13:42

Zacznij od odpowietrzenia parownika bo cos mi sie wydaje ze nie masz obiegu plynu na parowniku ( zamarzanie parownika ) . Po tym oczywiscie regulacja gazu na rozgrzanym silniku .

Danonek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 26 lut 2010, 08:43
Lokalizacja: Serokomla lubelskie

Post autor: Danonek » 27 lut 2010, 13:59

a w jaki sposob najlepiej jest odpowietrzyc parownik????

zwierzak213a2

Post autor: zwierzak213a2 » 27 lut 2010, 22:19

Odlacz gorna rurke ktora wychodzi z parownika przy wezach ogrzewania i poczekaj az bedzie lecial z niej plyn zaslep trojnik przy ogrzewaniu i naciskac na grube weze az poleci woda przez parownik ( przy tym na poczatku odkrec korek zbiorniczka wyrownawczego ) i potem w miare szybko podlaczyc wszystko w calosc .

Danonek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 26 lut 2010, 08:43
Lokalizacja: Serokomla lubelskie

Post autor: Danonek » 28 lut 2010, 09:05

wczoraj rozkrecilem rurke gorna i leciutko ucieklo powietrze i plyn polecial a nadole nic nie bylo. A czy u was da sie zapalic silnik rano z samego gazu ??? i czy jak zapalicie to równo chodzi??

zwierzak213a2

Post autor: zwierzak213a2 » 28 lut 2010, 11:25

zlap za weze idace do parownika przy cieplym silniku powinny miec taka sama temperature jak weze od ogrzewania jesli tak nie jest wciaz masz zapowietrzony parownik . Niedawno walczylem chyba z godzine w jednym golfie z odpowietrzeniem parownika uparty byl heheh . Mam juz drugie auto na gazie i zawsze odpalalem na gazie nawet zima przy duzych mrozach i chodzilo rowno i nie gaslo . Niby to skraca zycie membrany w parowniku ale mi tam nigdy sie nic nie dzialo .

[ Dodano: 2010-02-28, 11:30 ]
Widzisz tylko przy zapowietrzonym parowniku jak odpalisz rano na gazie on momentalnie zamarznie , silnik nie bedzie dostawal normalnej dawki gazu zacznie szarpac az w koncu zgasnie .

Awatar użytkownika
jacekku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 331
Rejestracja: 17 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: jacekku » 01 mar 2010, 11:31

Skoro wcześniej było ok. To po prostu sprawdź od początku to co robiłeś czy czegoś nie nawywijałeś. Swoją drogą jest na zewnątrz chłodno( żeby nie mówić zimno) i nie rozumiem troche tego żę na siłe chcesz od razu odpalać na gazie. Przeciesz powinno się początkowo jechać na bp. Myśle że koledzy na forum pomogą ci i w końcu osiągniesz swój cel. Jednakże czy takie działanie nie będzie miało negatywnego wływu na silnik? w instalacji sekwencyjnej mam ustawione na 30 stopni i dopiero wtedy się przełącza, czasem musze przejechać kilka kilometrów by się przełączyła ( np. zimą przy -20) ale uważam że tak lepiej dla silnika. Zrobisz jak uważasz za słuszne. To Twój samochód, tylko ciekaw jestem czy po pewnym czasie nie zagościsz z tematem "nie ma siły na gazie i kopci" lub coś w tym stylu.

Danonek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 26 lut 2010, 08:43
Lokalizacja: Serokomla lubelskie

Post autor: Danonek » 01 mar 2010, 15:05

wymienie sonde lambda bo mam 2 w 100 procentach sprawna i zobacze co sie bedzie dzialo

[ Dodano: 2010-03-04, 15:44 ]
dzis pod kompem znalazlem błedy czujnik powitrza zasysanego on jest chyba w przeplywomierzu jak go wymienic moze mi ktoś pomoze??? a w dodatku wtryski stukaja mechanik stwierdzil ze leje przez nie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl