[abk lpg] problem z gazem
Kolego co ty piszesz??????????? :shock:Darek_32 pisze:Gwoli ścisłości - ABK to silnik 16V a nie 8V jak napisałeś.azev17 pisze:Oj tu musze stanąć w obronie ABK, nie słyszałem żeby ktoś miał o nim takie zdanie, to jest najlepszy model spośród 2.0 8V
16V to są ACE, i bodajrze 6A
ABK ma 115km a 16V maja 140KM i 136KM
Odlacz gorna rurke ktora wychodzi z parownika przy wezach ogrzewania i poczekaj az bedzie lecial z niej plyn zaslep trojnik przy ogrzewaniu i naciskac na grube weze az poleci woda przez parownik ( przy tym na poczatku odkrec korek zbiorniczka wyrownawczego ) i potem w miare szybko podlaczyc wszystko w calosc .
zlap za weze idace do parownika przy cieplym silniku powinny miec taka sama temperature jak weze od ogrzewania jesli tak nie jest wciaz masz zapowietrzony parownik . Niedawno walczylem chyba z godzine w jednym golfie z odpowietrzeniem parownika uparty byl heheh . Mam juz drugie auto na gazie i zawsze odpalalem na gazie nawet zima przy duzych mrozach i chodzilo rowno i nie gaslo . Niby to skraca zycie membrany w parowniku ale mi tam nigdy sie nic nie dzialo .
[ Dodano: 2010-02-28, 11:30 ]
Widzisz tylko przy zapowietrzonym parowniku jak odpalisz rano na gazie on momentalnie zamarznie , silnik nie bedzie dostawal normalnej dawki gazu zacznie szarpac az w koncu zgasnie .
[ Dodano: 2010-02-28, 11:30 ]
Widzisz tylko przy zapowietrzonym parowniku jak odpalisz rano na gazie on momentalnie zamarznie , silnik nie bedzie dostawal normalnej dawki gazu zacznie szarpac az w koncu zgasnie .
Skoro wcześniej było ok. To po prostu sprawdź od początku to co robiłeś czy czegoś nie nawywijałeś. Swoją drogą jest na zewnątrz chłodno( żeby nie mówić zimno) i nie rozumiem troche tego żę na siłe chcesz od razu odpalać na gazie. Przeciesz powinno się początkowo jechać na bp. Myśle że koledzy na forum pomogą ci i w końcu osiągniesz swój cel. Jednakże czy takie działanie nie będzie miało negatywnego wływu na silnik? w instalacji sekwencyjnej mam ustawione na 30 stopni i dopiero wtedy się przełącza, czasem musze przejechać kilka kilometrów by się przełączyła ( np. zimą przy -20) ale uważam że tak lepiej dla silnika. Zrobisz jak uważasz za słuszne. To Twój samochód, tylko ciekaw jestem czy po pewnym czasie nie zagościsz z tematem "nie ma siły na gazie i kopci" lub coś w tym stylu.
wymienie sonde lambda bo mam 2 w 100 procentach sprawna i zobacze co sie bedzie dzialo
[ Dodano: 2010-03-04, 15:44 ]
dzis pod kompem znalazlem błedy czujnik powitrza zasysanego on jest chyba w przeplywomierzu jak go wymienic moze mi ktoś pomoze??? a w dodatku wtryski stukaja mechanik stwierdzil ze leje przez nie
[ Dodano: 2010-03-04, 15:44 ]
dzis pod kompem znalazlem błedy czujnik powitrza zasysanego on jest chyba w przeplywomierzu jak go wymienic moze mi ktoś pomoze??? a w dodatku wtryski stukaja mechanik stwierdzil ze leje przez nie