Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK 2.0E+LPG]Delikatne trzepanie silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
perełka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 12 lut 2007, 20:31

[B4 ABK 2.0E+LPG]Delikatne trzepanie silnika

Post autor: perełka » 27 lut 2010, 14:54

Witam.Od wczoraj zauważyłem taki objaw-zapaliłem auto na benzynie i na wolnych obrotach trzepie mi delikatnie silnikem ,jednym słowem nie pracuje równo.Na obrotomierzu praktycznie tego nie widać.Przy wrzuceniu jedynki zaczyna go dziwnie dławić szarpac ale jak juz mu depne wiecej to potem ciągnie normalnie .Na gazie tego objawu nie ma .co to moze być??

Awatar użytkownika
irekprogram
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 16 lut 2010, 23:32

Post autor: irekprogram » 27 lut 2010, 15:01

a sprawdzałeś rurki które prowadzą paliwo czy czasami gdzieś nie ciekną

Danonek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 26 lut 2010, 08:43
Lokalizacja: Serokomla lubelskie

Post autor: Danonek » 27 lut 2010, 15:19

mialem ten sam problem u mnie pomoglo odlaczenie rury ktora idzie od kolektora do filtra powietrza wyjolem ja od filtra powietrza przez nia leci jakies powietrze chyba cieple

perełka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 12 lut 2007, 20:31

Post autor: perełka » 27 lut 2010, 15:19

raczej nic nie cieknie bo było by coś widać.filtra nie zieniałem odkąd kupilem auto a to jest 2 lata .mysle ze jesli byłby zatkany to nie ciągnął by na wyższych obrotach a to chodzi o wolne obroty i delikatne ruszanie bez dodawania gazu. ajesli chodzi o ta rure to nie próbowałem .ale co to ma do rzeczy jesli na lpg chodzi w miare płynnie

Awatar użytkownika
irekprogram
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 16 lut 2010, 23:32

Post autor: irekprogram » 27 lut 2010, 15:22

aregulator biegu jałowego sprawdzałęś

[ Dodano: 2010-02-27, 15:26 ]
a jeśli chodzi o tą rure to doprowadza ona ciepłe powietrze , ja mam zatkany dopływ ciepłego powietrza bo ta klapka która sterowała ciepłe zimne nie działała i duzo mi palił gazu i jak sie nagrzał to był mułowaty

perełka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 12 lut 2007, 20:31

Post autor: perełka » 27 lut 2010, 15:42

a gdzie on sie znajduje??mozesz mi powiedziec i jak go sprawdzić?

Awatar użytkownika
irekprogram
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 16 lut 2010, 23:32

Post autor: irekprogram » 27 lut 2010, 15:57

poszukaj na forum dużo o tym było na pewno znajdziesz

Awatar użytkownika
rsdziadek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 27 cze 2007, 23:09
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: rsdziadek » 27 lut 2010, 16:23

U mnie, gdy silnik nierówno pracował na benzynie (na obrotomierzu niezauważalne), spowodowane było to zużyciem się uszczelki pod wtryskiem benzynowym.

perełka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 12 lut 2007, 20:31

Post autor: perełka » 27 lut 2010, 16:40

a trzepało ci calą karoseria delikatnie???ale pod wtryskiem ktorym rozruchowym czy jesdnym z czterech??

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 27 lut 2010, 17:19

A kiedy ostatnio wymieniałeś świece zapłonowe, może gubi co jakiś czas zapłon na którymś cylindrze.

perełka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 12 lut 2007, 20:31

Post autor: perełka » 27 lut 2010, 17:28

Przypomniało mi sie ze 2 dni temu czyscilem rurke odpowietrzenia silnika ta co idzie do odmy i odme tez ściągałem.Jest możliwe że poszedł jakiś syf do silniczka krokowego i przez to sie tak dzieje??jest on rozbieralny????

[ Dodano: 2010-02-27, 17:45 ]
świece wymieniałem 3 miesiące temu tak ze to raczej odpada .A na gazie ma normalne obroty.to sie dzieje tylko na pb.

Awatar użytkownika
azev17
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 24 sie 2007, 16:19
Lokalizacja: Jasło/podkarpacie

Post autor: azev17 » 27 lut 2010, 17:53

rsdziadek pisze:U mnie, gdy silnik nierówno pracował na benzynie (na obrotomierzu niezauważalne), spowodowane było to zużyciem się uszczelki pod wtryskiem benzynowym.
Tak przy okazji zapytam gdzie jest ten wtrysk benzynowy ??

perełka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 12 lut 2007, 20:31

Post autor: perełka » 27 lut 2010, 17:56

ja wiem gdzie jest wtrysk rozruchowy a a jesli chodzi o wtryski to są 4 bo 4 cylindry.i chyba chodzi o to ze na którym moze byc walnięta uszczelka tak pisał kolega .Ale cały czas mi sie wydaje ze działo by sie to tez na LPG a tak sie nie dzieje .!!!

Awatar użytkownika
azev17
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 24 sie 2007, 16:19
Lokalizacja: Jasło/podkarpacie

Post autor: azev17 » 27 lut 2010, 18:10

perełka pisze:ja wiem gdzie jest wtrysk rozruchowy a a jesli chodzi o wtryski to są 4 bo 4 cylindry.i chyba chodzi o to ze na którym moze byc walnięta uszczelka tak pisał kolega .Ale cały czas mi sie wydaje ze działo by sie to tez na LPG a tak sie nie dzieje .!!!
Aha bo myślałem, że jakiś dodatkowy :-)

perełka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 12 lut 2007, 20:31

Post autor: perełka » 27 lut 2010, 18:17

no chyba że jest ale własnie n ikt o nim nie chce powiedzeć.bardzo prosze o pomoc rozwiązanie mojego problemu.Podobno coś trzeba wyczyscic i to ma wpływ na obroty .tylko nie wiem co??A i jeszcze przy zmianie biegów czasem spada za nisko z obrotów pod 600 i sie podnosi na 900

[ Dodano: 2010-03-01, 16:50 ]
Panowie pomocy.nie wiem gdzie szukać i co robić!!Moze ktoś pomożę??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl