Ostatnio miałem małą awarię i teraz muszę wymienić kruciec nr.13
Nie znam się zbytnio na tym ale z wymianą dał bym sobie chyba rady potrzebuję tylko kilku wskazówek.
Najpierw muszę wykręcić pozostałości starego i stąd moje pytanie gdyż jedna śrubka jest na wyższym poziomie od drugiej i zastanawiam się czy nie trzeba czasem czegoś jeszcze ściągnąć żeby to wymienić.
Każda rada byłaby przydatna.
Z góry dzięki.
[B4 ABT] kruciec do wymiany
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- irekprogram
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 16 lut 2010, 23:32
aldi dobrze pisze bo mi ten kruciec pękł można jeszcze rurę od odmy odłączyć jest ona razem z tym krućcem przykrecona
[ Dodano: 2010-02-27, 17:11 ]
i uważaj żebys szpilki miedzianej nie dał tam mi jedna z tych szpilek spadła i ojciec mi dał inną nie popatrzyłęm i jak zakrecałem urwałęm ją i została w bloku silnika i była lipa wiadomo jej nie zaspawa bo to miedz mechanicy kazali mi sciągać silnik albo próbować przechylic bo miejsca tam mało żeby cokolwiek robić ale wymysliłem jak to zrobic ale tego tamatu to sie nie dotyczy no chyba że ją urwiesz ale nie sądze powodzenia
[ Dodano: 2010-02-27, 17:11 ]
i uważaj żebys szpilki miedzianej nie dał tam mi jedna z tych szpilek spadła i ojciec mi dał inną nie popatrzyłęm i jak zakrecałem urwałęm ją i została w bloku silnika i była lipa wiadomo jej nie zaspawa bo to miedz mechanicy kazali mi sciągać silnik albo próbować przechylic bo miejsca tam mało żeby cokolwiek robić ale wymysliłem jak to zrobic ale tego tamatu to sie nie dotyczy no chyba że ją urwiesz ale nie sądze powodzenia
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie