Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT] kruciec do wymiany

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
AdamPK7
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 22 lis 2009, 13:16
Lokalizacja: Sulęcin - Poznań

[B4 ABT] kruciec do wymiany

Post autor: AdamPK7 » 27 lut 2010, 12:20

Ostatnio miałem małą awarię i teraz muszę wymienić kruciec nr.13
Obrazek
Nie znam się zbytnio na tym ale z wymianą dał bym sobie chyba rady potrzebuję tylko kilku wskazówek.
Obrazek Obrazek Obrazek
Najpierw muszę wykręcić pozostałości starego i stąd moje pytanie gdyż jedna śrubka jest na wyższym poziomie od drugiej i zastanawiam się czy nie trzeba czasem czegoś jeszcze ściągnąć żeby to wymienić.
Każda rada byłaby przydatna.
Z góry dzięki.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 27 lut 2010, 16:46

Do jest ten króciec wodny w głowicy od strony ściany grodziowej?
Możesz sobie troszeczkę pomóc wyjmując akumulator i pod nim jest taka aluminiowa wkładka która zasłania dziurę przez którą można troszkę łatwiej dostać się do tego króćca.

Awatar użytkownika
irekprogram
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 16 lut 2010, 23:32

Post autor: irekprogram » 27 lut 2010, 17:07

aldi dobrze pisze bo mi ten kruciec pękł można jeszcze rurę od odmy odłączyć jest ona razem z tym krućcem przykrecona

[ Dodano: 2010-02-27, 17:11 ]
i uważaj żebys szpilki miedzianej nie dał tam mi jedna z tych szpilek spadła i ojciec mi dał inną nie popatrzyłęm i jak zakrecałem urwałęm ją i została w bloku silnika i była lipa wiadomo jej nie zaspawa bo to miedz :-) mechanicy kazali mi sciągać silnik albo próbować przechylic bo miejsca tam mało żeby cokolwiek robić ale wymysliłem jak to zrobic ale tego tamatu to sie nie dotyczy no chyba że ją urwiesz ale nie sądze powodzenia

Awatar użytkownika
AdamPK7
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 22 lis 2009, 13:16
Lokalizacja: Sulęcin - Poznań

Post autor: AdamPK7 » 23 mar 2010, 17:01

wymianę zakończyłem trochę musiałem porozłączać ale zrobiłem na cacy przejechałem już tak 2tys. i jest wszystko OK

Awatar użytkownika
percevalle
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
Lokalizacja: zamość/lubelskie

Post autor: percevalle » 24 mar 2010, 16:34

Co do szpilek, śrub i nakrętek to wtrące tylko że lepiej używać takich o twardości powyżej 8.8, ponieważ te z 5.8 bardzo łatwo sie ukręcają i zostają w bloku, a to juz duzy kłopot.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 24 mar 2010, 23:11

A nie lepiej jak najsłabsze, żeby były tak słabe jak głowica?!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl