Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 PM] Przy ilu obrotach odcięcie zapłonu.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Spetsnaz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 135
Rejestracja: 08 cze 2009, 23:05
Lokalizacja: Giżycko

[B3 PM] Przy ilu obrotach odcięcie zapłonu.

Post autor: Spetsnaz » 27 lut 2010, 14:33

Witam.
Nie wiem czy był taki temat ale szukałem i nie znalazłem.
Otóż nie dawno wymieniałem uszczelkę pod głowica, i wiadomo trzeba zdjąć głowice i pasek z niej. Nastawiliśmy pasek już wcześniej na strzałki i jazda. Wszystko ładnie pięknie zrobione, samochód odpala wszystko tip top ale... przed wymiana uszczelki samochód kręcił mi się do 6.8 tys obrotów po czym następowało odcięcie natomiast teraz następuje to przy 6.2 tys obrotów. Oraz co zauważyłem to jak przeciągnę go na 3 biegu pod 6 tysięcy to jak wrzucę 4 to czuje szarpniecie którego wcześniej nie było. Może to źle założony pasek rozrządu? Co wy na to?
Głowicę robiłem jakiś tydzień temu i zrobiłem juz na niej z 1000km i dzisiaj tak dla testu się chciałem przejechać na wysokie obroty i to właśnie mi wyszło.


Aaa dodam że jeżdżę na gazie.

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 27 lut 2010, 19:26

witam u mnie również odcięcie zapłonu występuje na 6.8 tys obrotów

zwierzak213a2

Post autor: zwierzak213a2 » 27 lut 2010, 22:32

Sprawdz jeszcze raz ustawienie znakow i napiecie paska moze jest za luzny lub znaki uciekly .

Awatar użytkownika
Spetsnaz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 135
Rejestracja: 08 cze 2009, 23:05
Lokalizacja: Giżycko

Post autor: Spetsnaz » 28 lut 2010, 08:21

zwierzak213a2 pisze:Sprawdz jeszcze raz ustawienie znakow i napiecie paska moze jest za luzny lub znaki uciekly .
No właśnie przymierzam się, jeszcze rzucę tez okiem na aparat zapłonowy może się przekręcił czy coś. Dodam ze na gazie i na benzynie jest to samo, z tym ze na benzynie nie ma szarpnięcia z 3 na 4 bieg od wysokich obrotów.
A i jeszcze zapomniałem dodać że zmieniłem tez jeszcze kolektor ssący.
I wybieram się jutro do gazownika zobaczyć jak z dawka gazu bo coś jest nie tak skoro szarpie jak wrzucam z 3 na 4, może za duża dawka i strzela w kolektor

zwierzak213a2

Post autor: zwierzak213a2 » 28 lut 2010, 11:17

wlasnie moze i tez zaplon jest zly , mozesz nieco go przyspieszyc i zobaczyc co bedzie ( przy gazie powinien byc nieco przyspieszony z tego co slyszalem )

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl