Witam.
Nie wiem czy był taki temat ale szukałem i nie znalazłem.
Otóż nie dawno wymieniałem uszczelkę pod głowica, i wiadomo trzeba zdjąć głowice i pasek z niej. Nastawiliśmy pasek już wcześniej na strzałki i jazda. Wszystko ładnie pięknie zrobione, samochód odpala wszystko tip top ale... przed wymiana uszczelki samochód kręcił mi się do 6.8 tys obrotów po czym następowało odcięcie natomiast teraz następuje to przy 6.2 tys obrotów. Oraz co zauważyłem to jak przeciągnę go na 3 biegu pod 6 tysięcy to jak wrzucę 4 to czuje szarpniecie którego wcześniej nie było. Może to źle założony pasek rozrządu? Co wy na to?
Głowicę robiłem jakiś tydzień temu i zrobiłem juz na niej z 1000km i dzisiaj tak dla testu się chciałem przejechać na wysokie obroty i to właśnie mi wyszło.
Aaa dodam że jeżdżę na gazie.
[B3 PM] Przy ilu obrotach odcięcie zapłonu.
No właśnie przymierzam się, jeszcze rzucę tez okiem na aparat zapłonowy może się przekręcił czy coś. Dodam ze na gazie i na benzynie jest to samo, z tym ze na benzynie nie ma szarpnięcia z 3 na 4 bieg od wysokich obrotów.zwierzak213a2 pisze:Sprawdz jeszcze raz ustawienie znakow i napiecie paska moze jest za luzny lub znaki uciekly .
A i jeszcze zapomniałem dodać że zmieniłem tez jeszcze kolektor ssący.
I wybieram się jutro do gazownika zobaczyć jak z dawka gazu bo coś jest nie tak skoro szarpie jak wrzucam z 3 na 4, może za duża dawka i strzela w kolektor