jeśli chodzi o mnie to do samej wymiany w końcu nie doszło bo okazało się że to co innego byłoLenio21 pisze:a jak wymiana?
[B4 all] Wymiana łożyska przedniego koła
[B4 Quattro] Wymiana łożyska koła
Witam, mam pytanie, jak nie posiadając prasy najlepiej, i najbezpieczniej nabić łożysko tak, żeby go nie rozsypać :?: (np. przez wbicie łożyska młotkiem). I czy np. to łożysko byłoby godne założenia :?:
http://allegro.pl/item1260615086.html
Bo tańszych raczej chyba nie warto szukać tak mi się wydaje. Dziękuje z góry za odpowiedź.
http://allegro.pl/item1260615086.html
Bo tańszych raczej chyba nie warto szukać tak mi się wydaje. Dziękuje z góry za odpowiedź.
Ostatnio zmieniony 08 paź 2010, 21:48 przez pimpam, łącznie zmieniany 1 raz.
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
Witam.
Koszt wymiany to od 50 do góry , w zależności od warsztatu . Ale ja zawsze wbijam tylne łożyska młotkiem i wszystko lata bez problemu . Tylko jedna zasada : nie po nowej bierzni tylko szlifujesz starą ( tak aby lekko miała mnieszy wymiar zew.) i przykładasz do nowej a walisz w starą . Idzie bez problemu!
Koszt wymiany to od 50 do góry , w zależności od warsztatu . Ale ja zawsze wbijam tylne łożyska młotkiem i wszystko lata bez problemu . Tylko jedna zasada : nie po nowej bierzni tylko szlifujesz starą ( tak aby lekko miała mnieszy wymiar zew.) i przykładasz do nowej a walisz w starą . Idzie bez problemu!
witam zawsze musisz zostawić minimalny luz prawie wyczuwalny jeśli dociągniesz za mocno to spalisz łożyska oczywiście przed nabićiem dobrze wyczyścić miejsce pod łożyska a do łożysk dać nowy smar do łożysk tocznych wymiana bardzo prosta napewno dasz sobie rade a to co byś miał dac na mechanika zostanie ci w kieszeni
Wszystko zależy o jakim kole myślimy.Przód dokręca się "na chama".
Na tył stosuję inny patent który zawsze się sprawdza.Po założeniu nowych dokręcam mocniej.Odkręcam spowrotem aby był luz.Następnie paćkam sobie rękę smarem i trzymając końcówkę z grzechotki dokręcam śrubę delikatnie ściskając nasadkę aż mi się w ręku obróci.W swojej C4 wymieniłem ze 3 lata wstecz jest git.
[ Dodano: 2010-10-07, 10:22 ]
Na tył stosuję inny patent który zawsze się sprawdza.Po założeniu nowych dokręcam mocniej.Odkręcam spowrotem aby był luz.Następnie paćkam sobie rękę smarem i trzymając końcówkę z grzechotki dokręcam śrubę delikatnie ściskając nasadkę aż mi się w ręku obróci.W swojej C4 wymieniłem ze 3 lata wstecz jest git.
[ Dodano: 2010-10-07, 10:22 ]
Nic dodać nic ująćkrisch pisze:nie po nowej bierzni tylko szlifujesz starą ( tak aby lekko miała mnieszy wymiar zew.) i przykładasz do nowej a walisz w starą . Idzie bez problemu!