Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 JN] Przeróbka na DZ

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
iciek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 11 paź 2009, 14:19

[b3 JN] Przeróbka na DZ

Post autor: iciek » 28 lut 2010, 20:15

Witam posiadam audi 80 B3 z silnikiem JN mam pytanie czy idzie go w prosty sposób przerobić na DZ bo jest duży przyrost mocy a baza silnika jest chyba ta sama a różnica chyba tylko w dozowaniu benzyny tak mi się wydaje.Z góry dziękuję za pomoc i proszę o pomysły jak łatwo zwiększyć kopytko temu silnikowi:D Katalizator przelotowy już jest:D

Na przyszłość stosuj tagi.
Ostatnio zmieniony 28 lut 2010, 21:45 przez iciek, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
ivaszko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 290
Rejestracja: 25 maja 2008, 00:17
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: ivaszko » 01 mar 2010, 15:45

Moc w DZ Wynika z innej konstrukcji głowicy i konty na krzywkach wałka rozrządu są inne.

iciek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 11 paź 2009, 14:19

Post autor: iciek » 01 mar 2010, 20:10

To co bym musiał dokładnie załatwić aby takiej przeróbki dokonać??

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 01 mar 2010, 21:11

Przerabiałem to, nie opłacalne.

Inne zawory, wałek, kolektor wydechowy K-jet zamiast KE-jetronica itd.
Samego JN też ciężko jest dobrze zrobić, daj sobie wkładkę filtra wywal kata daj środkowy tłumik przelotowy, wiecej jest już nie opłacalne. Znaleźć DZ w dobrym stanie jest bardzo ciężko, a kopa rzeczywiscie ma, idzie równo z 2,0B3, bo 2,0 B4 nawet startu nie ma, szkoda że fabrycznie ich nie montowali zamiast JN albo PM

iciek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 11 paź 2009, 14:19

Post autor: iciek » 02 mar 2010, 17:30

O jaką wkładkę filtra dokładnie chodzi?? Zamiast katalizatora mam już strumienice wsadzoną słychać klanku a o tłumik środkowy to chodzi że zamiast niego wsadzić rurę zwykła przelotową o takiej samej średnicy??

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 02 mar 2010, 19:47

Chodzi o wkładkę filtra sportową (nie papierową jak fabryczny filtr). A tłumik środkowy ma być przelotowy - nie wywalaj go bo pogorszysz strasznie osiągi, tylko znjadź jakiegoś dobrego tłumikarza który Ci takie coś zrobi.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 02 mar 2010, 22:24

GerB3 pisze:. Znaleźć DZ w dobrym stanie jest bardzo ciężko, a kopa rzeczywiscie ma, idzie równo z 2,0B3, bo 2,0 B4 nawet startu nie ma, szkoda że fabrycznie ich nie montowali zamiast JN albo PM
Znaleźć ogólnie dz czy pv to jest wyczyn a w dobrym stanie to jak szukanie igły........
Kopa ma bo tj prawie to samo różnica jest w 2-3KM i jak się nie mylę systemie zasilania

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl