Witam.
Posiadam Audi B4 1993r. 1.9tdi.
Problem jest taki:
Przy trzymaniu pedalu przyspieszenia obroty silnika rosna do 1,5-2 tysiaca obrotow a nastepnie spadaja pomimo przycisnietego pedalu przyspieszenia. Pedal mozna przycisnac do 100% a reakcji na ta czynnosc nie ma. Jedynym sposobem jest popszczenie troche pedalu i przycisniecie go ponownie co laczy sie z szarpaniem dlatego zalezy mi na usunieciu tego problemu. Sprawdzalem pedal gazu na komputerze do diagnostyki i pedal sprawuje sie dobrze, wyswietla odpowiednie polozenie pedalu przyspieszenia. Przy wrzucaniu biegu na obrotach wyzszych niz te 1,5-2k i przycsnieciu od razu pedalu do 100%(nie zawsze) juz tego problemu nie ma.. W czym tkwi problem?
[B4 1.9 tdi z1] Utrata przyspieszenia przy 2tys. obrotow
Witam. Dużo podobnych postów znajdziesz pod opcją "szukaj" a jeśli chodzi o Twój problem to można wskazać sporo przyczyn, np: zawór N 75 :-| większość doświadczonych forumowiczów napisze Ci zapewne, żebyś wykonał diagnozę statyczną i dynamiczną pojazdu, wstawić na forum i liczyć na to, że ktoś Ci doradzi co boli Twoją brykę. Ja tak zrobiłem i do tej pory czekam na odpowiedź pozdr.
Jako, że temat jest podobny to się podłacze z moim pytaniem, mam nieszczelności w węzykach tym od serwa do IC? (podciśnienia) i od komputera? do N75 (nadciśnienia?), objawy podobne jak u kolegi i przymierzam sie do wymiany tych wężyków, stąd moje pytanie, jakiej średnicy mają być te węzyki? i ew jaka mniej wiecej długośc, jesli już je ktoś wymieniał.
Wężyk od podciśnienia wchodzi do IC, i pytanie jak się tam dostać? trzeba ściagac nadkole czy jest jakas inna możliwość?
? oznaczyłem pojęcia do do ktorych nie jestem pewien czy dobrze je nazwałem, ale mysle ze wiecie o co chodzi
z gory dziekuje za odp
Wężyk od podciśnienia wchodzi do IC, i pytanie jak się tam dostać? trzeba ściagac nadkole czy jest jakas inna możliwość?
? oznaczyłem pojęcia do do ktorych nie jestem pewien czy dobrze je nazwałem, ale mysle ze wiecie o co chodzi
z gory dziekuje za odp
- Spietyq
- Forum Audi 80
- Posty: 344
- Rejestracja: 22 sty 2009, 18:56
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Tczew
Febi, Gates - średnica 3,2mmaudion pisze:jakiej średnicy mają być te węzyki
nie ma problemu z długością zdejmij stary wtedy dokładnie pomierzysz póki co kup sobie ze 3m będziesz miał na żaś zawsze się przyda 1m to koszt około 7zł w zależności od miejscowości.audion pisze:ew jaka mniej wiecej długośc
moim zdaniem wygodniej jest poprzez zdjecie (dolnej osłony pod silnikiem jak masz założoną), i zderzaka wtedy masz spoko dojście ja tak robię przy okazji możesz wyciągnąć IC i go wyczyścićaudion pisze:pytanie jak się tam dostać
[ Dodano: 2010-02-28, 20:31 ]
Miałem podobny problem proponuję wymianę elektrozaworu N75 u mnie pomogło i jest ok chyba, że będą jeszcze jakieś inne pośrednie problemy wtedy VagRico pisze:Jedynym sposobem jest popszczenie troche pedalu i przycisniecie go ponownie co laczy sie z szarpaniem