Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1,8s PM automat] ogorme spalanie pomocy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Darek_32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 09 lut 2007, 14:42
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: Darek_32 » 01 mar 2010, 12:38

Bo wiesz marco, poza tą gumką to wszystko z tym elektrozaworem jest w porządku. Tylko przez to, że brak tej gumki zalewa mi silnik na gazie i czasem trzeba długo kręcić.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 01 mar 2010, 14:51

Zalewanie to jedna sprawa a druga to drobiny z tej gumki blokują zawór wpuszczający gaz do komory gdzie się rozpręża i dławi silnik . Wymiana powinna pomóc .

Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

Post autor: davideks » 01 mar 2010, 16:02

wracając do mojego problemu odpalając na gazie mocno go czuć na początku.

[ Dodano: 2010-03-01, 16:03 ]
no i nadal nie wiem dlaczego taka ogromna różnica spalania trasa 10, miasto 20

Awatar użytkownika
Tomiko9
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 624
Rejestracja: 20 lip 2009, 17:57
Lokalizacja: Jasło
Kontakt:

Post autor: Tomiko9 » 01 mar 2010, 16:13

davideks pisze:wracając do mojego problemu odpalając na gazie mocno go czuć na początku.

[ Dodano: 2010-03-01, 16:03 ]
no i nadal nie wiem dlaczego taka ogromna różnica spalania trasa 10, miasto 20
No ja też mam PM-kę i dwa latka brc w niej,i jest po tych dwóch latach różnica w spalaniu,na trasie niewielka,bo brała mi 10/10,5 l ,ale w mieście to jak brała 14,to teraz chyba z 18/20 weźmie-masakra,ale u mnie nic gazem nie czuć,filterek zmieniam i nawet dziś z reduktora tą maziugę oleistą spuszczałem bo mi gdy zastygała sklejała ten dzyndzel od przełączania z pb na lpg :-/ i dopiero jutro zobaczę jaki jest efekt (tak odbiegając od tematu) ;-)

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 01 mar 2010, 17:43

Tomiko9 pisze:ale w mieście to jak brała 14,to teraz chyba z 18/20 weźmie-masakra
wdze ze nie tylko ja mam pproblemy z duzym spalaniem gazu i w dodatku mam automat, heh mzoe te pm-ki ppo jakims czasie jak maja gazownie lubia duzo palic...

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 01 mar 2010, 22:19

davideks pisze:wracając do mojego problemu odpalając na gazie mocno go czuć na początku.

[ Dodano: 2010-03-01, 16:03 ]
no i nadal nie wiem dlaczego taka ogromna różnica spalania trasa 10, miasto 20
To znaczy ze przy odpaleniu z gazu idzie dawka wstępna i jest zapewne za duża ale ...

Co do spalania to powiedz jaki masz styl jazdy ostry czy emerycki ?

Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

Post autor: davideks » 03 mar 2010, 20:58

to już jest jazda nie tyle emeryta co emeryta na rencie.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 03 mar 2010, 21:34

Jak na emerycka to zdecydowanie za dużo . Czy już udało Ci się stwierdzić jaki masz silnik , jeżeli nie to zrób troche zdjęć slinika i osprzętu to może uda się nam stwierdzić co to za silnik , bez tego ciężko coś radzić . Zrób też zdjęcia instalacji LPG - będą przydatne .

Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

Post autor: davideks » 07 mar 2010, 18:13

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

[ Dodano: 2010-03-07, 18:14 ]
zdjęcie monowtrysku powinno być odwrotnie.

[ Dodano: 2010-03-07, 18:16 ]
Obrazek

[ Dodano: 2010-03-07, 18:18 ]
rozdzielacz bez zadnych przewodów podciśnieniowych. Mierzyłem miernikiem elektrozawory gazowe i powychodziły mi same zera bez rozruchu silnika. Jak odpaliłem i przełączyłem na gaz na elektrozaworach ok 12v napięcie i to wszystko.

[ Dodano: 2010-03-07, 18:19 ]
zdjęcia przekaźników to przekaźniki od gazu połączone przez gazownika do sondy lambda. Nie wiem pewnie chodziło o emulacje.

Awatar użytkownika
banita
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 21 lis 2007, 10:45

Post autor: banita » 08 mar 2010, 20:37

Witam
u mnie jest podobny problem ze spalaniem gazu (benzyny nawet nie sprawdzałem ale podejrzewam ze tez pali sporo) ale ostatnio coś się stało i już w ogóle ledwo jeździł trzeba było wcisnąć gaz w podłogę żeby w ogóle ruszył przejechał dwa metry i obroty tak spadały ze gasł pojechałem do gazownika powymieniał filtry wyregulował i ledwo od niego wyjechałem, jak wróciłem gazownik zaczął grzebać i się okazało ze ....
kiedyś przeskoczyłem przez zaspę niby nic się nie stało ale okazało się ze urwało mi się takie kolanko to co jest na rurce która idzie z parownika i się ja do (chyba) miksera przykręca (do tego okrągłego pod filtrem powietrza)
Ciekaw jestem czy to może być przyczyna mojego spalania zobaczę jak gość załatwi to kolanko

A jako ciekawostkę powiem ze moje spalanie wzrosło tak tragicznie właśnie w momencie kiedy przeskoczyłem zaspę, ale z drugiej strony w tym samym okresie wymieniałem uszczelniacze, przy tym miałem ściągnięty pasek rozrządu ... i prawdopodobnie został źle założony bo gość musiał jeszcze regulować zapłon.
Katalizatora już daaawno nie mam, mam za to strumienice i nie widziałem żadnej różnicy miedzy strumienica a Katem może tylko taka ze na strumienicy było ciszej :P

mariusz2123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 05 mar 2010, 21:43

Post autor: mariusz2123 » 08 mar 2010, 22:40

Witam Panowie mierzylem wlasnie napiecie na kabelkach od sondy. Dodam ze robilemn to najtanszym cyfrowym miernikiem

+ pod czarny

- pod mase samochodu

na zapalonym silniku i okolo tysiacu obr mialem dziwny wynik 39 nicholery nie wiem jak to rozumiec

natomiast jak trzymalem go na dwoch tysiacach obr wynik skoczyl stopniowo 41 42 45 potem jak puscilem gaz spadalo na 41


proboje dojsc czy sonda jest uwalona dodam ze samochod ladnie zapalil jak sonde wogoel odlaczylem.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 08 mar 2010, 22:48

Czy jesteś pewien , że mierzyłeś napięcie ? W jakich jednostkach miałeś wynik ?

leopard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 09 wrz 2009, 00:14

Post autor: leopard » 08 mar 2010, 22:48

delik pisze:rozrząd sprawdzany byl już;) a zapłon ustawiony.... nie mam już do tego sil.Autko chodzi idealnie tylko to spalanie...
Pamiętasz mnie dałem Ci jedną rade sprzedaj to lubisz luksus i klase jak Ci pisałem to kosztuje więc nie szukaj obniżenia kosztów tylko kasy żeby to utrzymać

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 08 mar 2010, 22:57

leopard pisze:
delik pisze:rozrząd sprawdzany byl już;) a zapłon ustawiony.... nie mam już do tego sil.Autko chodzi idealnie tylko to spalanie...
Pamiętasz mnie dałem Ci jedną rade sprzedaj to lubisz luksus i klase jak Ci pisałem to kosztuje więc nie szukaj obniżenia kosztów tylko kasy żeby to utrzymać
Kolego rozumiem , że chodzi Ci o utrzymanie właściwego stanu technicznego autka o czym świadczy również spalanie a nie lanie paliwa ile niunia połknie i jeżdżenie nie do końca sprawnym autkiem . Wiadomo że te autka ileś palą i mniej nie będzie ale większe spalanie świadczy jakiejś usterce którą trzeba znaleźć i między innymi po to mamy to forum bo na mechaników to raczej nie możemy liczyć .

leopard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 09 wrz 2009, 00:14

Post autor: leopard » 08 mar 2010, 23:23

mariusz2123 pisze:Witam Panowie mierzylem wlasnie napiecie na kabelkach od sondy. Dodam ze robilemn to najtanszym cyfrowym miernikiem

+ pod czarny

- pod mase samochodu

na zapalonym silniku i okolo tysiacu obr mialem dziwny wynik 39 nicholery nie wiem jak to rozumiec

natomiast jak trzymalem go na dwoch tysiacach obr wynik skoczyl stopniowo 41 42 45 potem jak puscilem gaz spadalo na 41


proboje dojsc czy sonda jest uwalona dodam ze samochod ladnie zapalil jak sonde wogoel odlaczylem.
kolego miernik cyfrowy będzie pokazywał głupoty to zależy od firmy miernika i to też w zależnosci od błędu pomiarowego najlepszy analogowy wychyłowy jeśli wiesz o czym pisze a napięcie na sondzie to zakres od 0,2-1V TAKIE powinny być wskazania a to co napisałeś to bzdury tzw błąd pomiarowy miernika cyfrowego

[ Dodano: 2010-03-08, 23:35 ]
marko pisze:
leopard pisze:
delik pisze:rozrząd sprawdzany byl już;) a zapłon ustawiony.... nie mam już do tego sil.Autko chodzi idealnie tylko to spalanie...
Pamiętasz mnie dałem Ci jedną rade sprzedaj to lubisz luksus i klase jak Ci pisałem to kosztuje więc nie szukaj obniżenia kosztów tylko kasy żeby to utrzymać
Kolego rozumiem , że chodzi Ci o utrzymanie właściwego stanu technicznego autka o czym świadczy również spalanie a nie lanie paliwa ile niunia połknie i jeżdżenie nie do końca sprawnym autkiem . Wiadomo że te autka ileś palą i mniej nie będzie ale większe spalanie świadczy jakiejś usterce którą trzeba znaleźć i między innymi po to mamy to forum bo na mechaników to raczej nie możemy liczyć .
wiesz kolego i tu Cię zaskocze jestem mechanikiem koledze Delikowi wyjaśniłem wszystkie niułanse 1.8 PM na priv sprawdził wszystko nawet regulację gazu którą podałem również na priv ale nie powiedział mnie że to automat zapytaj go ?przyjacielu mam 1.8PM to poleci 190 km/h ale wiesz jakie jest wtedy spalanie około 19 l i to norma a on ma automat gdzie 4500-5000 zmieniają się biegi więc masz jakieś pytania gdzie 1,8 PM max obroty zanim odłączy się pompa paliwa to 5500 i zgaśnie śilnik więc oszacuj sobie przeciętne spalanie

[ Dodano: 2010-03-09, 01:17 ]
davideks pisze:to już jest jazda nie tyle emeryta co emeryta na rencie.
a co się dzieje masz mono jetronika mieszalnik lovato wszysto do wyregulowania i ustawienia tylko opisz jakie objawy to Ci pomoge będzie śmigać uwierz ...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl