[80 B3 1,8s PM automat] ogorme spalanie pomocy
No ja też mam PM-kę i dwa latka brc w niej,i jest po tych dwóch latach różnica w spalaniu,na trasie niewielka,bo brała mi 10/10,5 l ,ale w mieście to jak brała 14,to teraz chyba z 18/20 weźmie-masakra,ale u mnie nic gazem nie czuć,filterek zmieniam i nawet dziś z reduktora tą maziugę oleistą spuszczałem bo mi gdy zastygała sklejała ten dzyndzel od przełączania z pb na lpg i dopiero jutro zobaczę jaki jest efekt (tak odbiegając od tematu)davideks pisze:wracając do mojego problemu odpalając na gazie mocno go czuć na początku.
[ Dodano: 2010-03-01, 16:03 ]
no i nadal nie wiem dlaczego taka ogromna różnica spalania trasa 10, miasto 20
To znaczy ze przy odpaleniu z gazu idzie dawka wstępna i jest zapewne za duża ale ...davideks pisze:wracając do mojego problemu odpalając na gazie mocno go czuć na początku.
[ Dodano: 2010-03-01, 16:03 ]
no i nadal nie wiem dlaczego taka ogromna różnica spalania trasa 10, miasto 20
Co do spalania to powiedz jaki masz styl jazdy ostry czy emerycki ?
[ Dodano: 2010-03-07, 18:14 ]
zdjęcie monowtrysku powinno być odwrotnie.
[ Dodano: 2010-03-07, 18:16 ]
[ Dodano: 2010-03-07, 18:18 ]
rozdzielacz bez zadnych przewodów podciśnieniowych. Mierzyłem miernikiem elektrozawory gazowe i powychodziły mi same zera bez rozruchu silnika. Jak odpaliłem i przełączyłem na gaz na elektrozaworach ok 12v napięcie i to wszystko.
[ Dodano: 2010-03-07, 18:19 ]
zdjęcia przekaźników to przekaźniki od gazu połączone przez gazownika do sondy lambda. Nie wiem pewnie chodziło o emulacje.
Witam
u mnie jest podobny problem ze spalaniem gazu (benzyny nawet nie sprawdzałem ale podejrzewam ze tez pali sporo) ale ostatnio coś się stało i już w ogóle ledwo jeździł trzeba było wcisnąć gaz w podłogę żeby w ogóle ruszył przejechał dwa metry i obroty tak spadały ze gasł pojechałem do gazownika powymieniał filtry wyregulował i ledwo od niego wyjechałem, jak wróciłem gazownik zaczął grzebać i się okazało ze ....
kiedyś przeskoczyłem przez zaspę niby nic się nie stało ale okazało się ze urwało mi się takie kolanko to co jest na rurce która idzie z parownika i się ja do (chyba) miksera przykręca (do tego okrągłego pod filtrem powietrza)
Ciekaw jestem czy to może być przyczyna mojego spalania zobaczę jak gość załatwi to kolanko
A jako ciekawostkę powiem ze moje spalanie wzrosło tak tragicznie właśnie w momencie kiedy przeskoczyłem zaspę, ale z drugiej strony w tym samym okresie wymieniałem uszczelniacze, przy tym miałem ściągnięty pasek rozrządu ... i prawdopodobnie został źle założony bo gość musiał jeszcze regulować zapłon.
Katalizatora już daaawno nie mam, mam za to strumienice i nie widziałem żadnej różnicy miedzy strumienica a Katem może tylko taka ze na strumienicy było ciszej
u mnie jest podobny problem ze spalaniem gazu (benzyny nawet nie sprawdzałem ale podejrzewam ze tez pali sporo) ale ostatnio coś się stało i już w ogóle ledwo jeździł trzeba było wcisnąć gaz w podłogę żeby w ogóle ruszył przejechał dwa metry i obroty tak spadały ze gasł pojechałem do gazownika powymieniał filtry wyregulował i ledwo od niego wyjechałem, jak wróciłem gazownik zaczął grzebać i się okazało ze ....
kiedyś przeskoczyłem przez zaspę niby nic się nie stało ale okazało się ze urwało mi się takie kolanko to co jest na rurce która idzie z parownika i się ja do (chyba) miksera przykręca (do tego okrągłego pod filtrem powietrza)
Ciekaw jestem czy to może być przyczyna mojego spalania zobaczę jak gość załatwi to kolanko
A jako ciekawostkę powiem ze moje spalanie wzrosło tak tragicznie właśnie w momencie kiedy przeskoczyłem zaspę, ale z drugiej strony w tym samym okresie wymieniałem uszczelniacze, przy tym miałem ściągnięty pasek rozrządu ... i prawdopodobnie został źle założony bo gość musiał jeszcze regulować zapłon.
Katalizatora już daaawno nie mam, mam za to strumienice i nie widziałem żadnej różnicy miedzy strumienica a Katem może tylko taka ze na strumienicy było ciszej
-
- Forum Audi 80
- Posty: 33
- Rejestracja: 05 mar 2010, 21:43
Witam Panowie mierzylem wlasnie napiecie na kabelkach od sondy. Dodam ze robilemn to najtanszym cyfrowym miernikiem
+ pod czarny
- pod mase samochodu
na zapalonym silniku i okolo tysiacu obr mialem dziwny wynik 39 nicholery nie wiem jak to rozumiec
natomiast jak trzymalem go na dwoch tysiacach obr wynik skoczyl stopniowo 41 42 45 potem jak puscilem gaz spadalo na 41
proboje dojsc czy sonda jest uwalona dodam ze samochod ladnie zapalil jak sonde wogoel odlaczylem.
+ pod czarny
- pod mase samochodu
na zapalonym silniku i okolo tysiacu obr mialem dziwny wynik 39 nicholery nie wiem jak to rozumiec
natomiast jak trzymalem go na dwoch tysiacach obr wynik skoczyl stopniowo 41 42 45 potem jak puscilem gaz spadalo na 41
proboje dojsc czy sonda jest uwalona dodam ze samochod ladnie zapalil jak sonde wogoel odlaczylem.
Kolego rozumiem , że chodzi Ci o utrzymanie właściwego stanu technicznego autka o czym świadczy również spalanie a nie lanie paliwa ile niunia połknie i jeżdżenie nie do końca sprawnym autkiem . Wiadomo że te autka ileś palą i mniej nie będzie ale większe spalanie świadczy jakiejś usterce którą trzeba znaleźć i między innymi po to mamy to forum bo na mechaników to raczej nie możemy liczyć .leopard pisze:Pamiętasz mnie dałem Ci jedną rade sprzedaj to lubisz luksus i klase jak Ci pisałem to kosztuje więc nie szukaj obniżenia kosztów tylko kasy żeby to utrzymaćdelik pisze:rozrząd sprawdzany byl już;) a zapłon ustawiony.... nie mam już do tego sil.Autko chodzi idealnie tylko to spalanie...
kolego miernik cyfrowy będzie pokazywał głupoty to zależy od firmy miernika i to też w zależnosci od błędu pomiarowego najlepszy analogowy wychyłowy jeśli wiesz o czym pisze a napięcie na sondzie to zakres od 0,2-1V TAKIE powinny być wskazania a to co napisałeś to bzdury tzw błąd pomiarowy miernika cyfrowegomariusz2123 pisze:Witam Panowie mierzylem wlasnie napiecie na kabelkach od sondy. Dodam ze robilemn to najtanszym cyfrowym miernikiem
+ pod czarny
- pod mase samochodu
na zapalonym silniku i okolo tysiacu obr mialem dziwny wynik 39 nicholery nie wiem jak to rozumiec
natomiast jak trzymalem go na dwoch tysiacach obr wynik skoczyl stopniowo 41 42 45 potem jak puscilem gaz spadalo na 41
proboje dojsc czy sonda jest uwalona dodam ze samochod ladnie zapalil jak sonde wogoel odlaczylem.
[ Dodano: 2010-03-08, 23:35 ]
wiesz kolego i tu Cię zaskocze jestem mechanikiem koledze Delikowi wyjaśniłem wszystkie niułanse 1.8 PM na priv sprawdził wszystko nawet regulację gazu którą podałem również na priv ale nie powiedział mnie że to automat zapytaj go ?przyjacielu mam 1.8PM to poleci 190 km/h ale wiesz jakie jest wtedy spalanie około 19 l i to norma a on ma automat gdzie 4500-5000 zmieniają się biegi więc masz jakieś pytania gdzie 1,8 PM max obroty zanim odłączy się pompa paliwa to 5500 i zgaśnie śilnik więc oszacuj sobie przeciętne spalaniemarko pisze:Kolego rozumiem , że chodzi Ci o utrzymanie właściwego stanu technicznego autka o czym świadczy również spalanie a nie lanie paliwa ile niunia połknie i jeżdżenie nie do końca sprawnym autkiem . Wiadomo że te autka ileś palą i mniej nie będzie ale większe spalanie świadczy jakiejś usterce którą trzeba znaleźć i między innymi po to mamy to forum bo na mechaników to raczej nie możemy liczyć .leopard pisze:Pamiętasz mnie dałem Ci jedną rade sprzedaj to lubisz luksus i klase jak Ci pisałem to kosztuje więc nie szukaj obniżenia kosztów tylko kasy żeby to utrzymaćdelik pisze:rozrząd sprawdzany byl już;) a zapłon ustawiony.... nie mam już do tego sil.Autko chodzi idealnie tylko to spalanie...
[ Dodano: 2010-03-09, 01:17 ]
a co się dzieje masz mono jetronika mieszalnik lovato wszysto do wyregulowania i ustawienia tylko opisz jakie objawy to Ci pomoge będzie śmigać uwierz ...davideks pisze:to już jest jazda nie tyle emeryta co emeryta na rencie.