Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 AAH ] Wszystkie informacje na temat tego silnika

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
zwierzak213a2

Post autor: zwierzak213a2 » 27 lut 2010, 13:34

Witam . Oczywiscie ze emulator sondy powinnien byc zalozony bez tego komputer ma zle dane i silnik moze wariowac na gazie . W tym przypadku kto wie czy emulatorow nie powinno byc dwa po jednym na sonde . Na gazie sondy nie pracuja jak na paliwie i nie generuja odpowiedniego sygnalu dla komputera ( kolo 1V ) dlatego stosuje sie oszukiwanie kompa emulatorem przy pracy na gazie .

hugo_boss86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 26 lut 2010, 14:45

Post autor: hugo_boss86 » 28 lut 2010, 10:00

zwierzak213a2 pisze:Witam . Oczywiscie ze emulator sondy powinnien byc zalozony bez tego komputer ma zle dane i silnik moze wariowac na gazie . W tym przypadku kto wie czy emulatorow nie powinno byc dwa po jednym na sonde . Na gazie sondy nie pracuja jak na paliwie i nie generuja odpowiedniego sygnalu dla komputera ( kolo 1V ) dlatego stosuje sie oszukiwanie kompa emulatorem przy pracy na gazie .
czyli trzeba by sprawdzic emulatory sond lambda najpierw.. masz jakis sposob na diagnoze czy sa sprawne?

zwierzak213a2

Post autor: zwierzak213a2 » 28 lut 2010, 11:08

Trzeba by bylo zmierzyc voltomierzem jaki prad podaja na komputer przy pracy na gazie jest tam gdzies polaczenie kabli od emulatora pod kable sondy . Jeden kabelek pod mase drugim szukasz na polaczenich plusa i musi byc kolo 1volt . Mozesz zrobic tez tak : odlacz akumulator na pol godzinki (wystarczy minus ) potem podlacz ponownie odpal na benzynie i jezdzij az sie wlaczy wiatrak potem przelacz dopiero na gaz . Po zrobieniu tego wszystkiego emulator powinien zczytac sygnal z sond jaki generuja na benzynie i nastepnie powinien dawac te wartosci podczas pracy na gazie .

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 28 lut 2010, 12:32

Chłopaki mam szybkie pytanie:
Od wczoraj silnik mi zaczął przerywać jak cisnę obroty w góre.
Obroty na postoju są idealne i na jedynce jak ciągnę praktycznie też problem pojawia się dopiero powyżej 3 tys obrotów na reszcie biegów :-/
Moje podejrzenia padają na układ zapłonowy ponieważ dzieje się tak na pb i Lpg czy słusznie?
Świece przewody?Co mam ewentualnie jeszcze sprawdzić?

Awatar użytkownika
siwusek216
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 695
Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
Lokalizacja: Myslowice

Post autor: siwusek216 » 28 lut 2010, 13:11

shellah pisze:Świece przewody?Co mam ewentualnie jeszcze sprawdzić?
To najczęstsza przyczyna przerywania tych silników. Jako ciekawostka ja śmigam na świecach Beru i jest wszystko ok brat tez włożył Beru i po 300km ponownie zaczęło się poszarpywanie zmienił na NGK i problem znikł. Wiec warto poeksperymentować ze świecami rożnych producentów a nie doszukiwać się innych przyczyn.

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 28 lut 2010, 14:03

hugo_boss86
Jak już miałeś podpiętą Vaginę do auta to trzeba było sprawdzić napięcie na sondach wiedział byś czy pracują normalnie czy jest to związane z inną usterką (np. przewody).
Jak dla mnie to na 100% są to sondy tylko pytanie czy to wina emulatora czy samych sond.
U mnie jest podobny problem bo na prawej głowicy urwały mi się szpilki od kolektora wydechowego(jest spory przedmuch ) i w tej chwili lambda ma bardzo dużo roboty żeby ogarnąć mieszankę.
Spalane jest oczywiście większe bo jakieś 16 litrów(PB98), ale nie jak w twoim przypadku przy emeryckiej jeździe. Na biegu jałowym ten silnik na pewno tyle nie pali.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 28 lut 2010, 14:07

ok dzięki jak wrócę od panny to sprawdzę je.
A Magneti Marelli byłyby dobre?mam akurat komplet więc chyba nie zaszkodzi zobaczyć ;-) Dzieki jeszcze raz dam znać jakby to nie było to <ok>

Awatar użytkownika
olo~666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 26 sty 2010, 22:14

Post autor: olo~666 » 28 lut 2010, 20:53

shellah pisze:Chłopaki mam szybkie pytanie:
Od wczoraj silnik mi zaczął przerywać jak cisnę obroty w góre.
Obroty na postoju są idealne i na jedynce jak ciągnę praktycznie też problem pojawia się dopiero powyżej 3 tys obrotów na reszcie biegów :-/
Moje podejrzenia padają na układ zapłonowy ponieważ dzieje się tak na pb i Lpg czy słusznie?
Świece przewody?Co mam ewentualnie jeszcze sprawdzić?
U mnie było podobnie, tzn. jak silnik był nagrzany to zaczynał mi przerywać powyżej 3 tyś, wymieniłem swiece i kable (komplecik beru) i nadal to samo było, okazało się że cewki nie domagały, pozyczyłem od kolegi co ma ten sam silnik i od razu silnik zaczął inaczej gadać. a oczywiście Na vagu zero błedów <mur> jeśli możesz to sprawdź cewki najpierw przed kupowaniem kabli

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 01 mar 2010, 20:42

ale u mnie bez względu czy nagrzany czy też nie jest tak samo i dzieje się tak jak depnę w podłogę i chcę momentalnie przyśpieszyć.Na jedynce wszystko ok tylko na dalszych biegach to się dzieje.
Jakby to była cewka to myslę że na wszystkich by to sie działo ale może się mylę-jak ją sprawdzić bez drugiej??jakimś miernikiem itp :?:

Awatar użytkownika
olo~666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 26 sty 2010, 22:14

Post autor: olo~666 » 02 mar 2010, 22:40

A może to nie jest wina elektryki tylko silnik łapie lewe powietrze? sprawdź cały układ dolotowy, przeczyść przepustnicę, przepływkę i zrób adaptacje przepustnicy, nie wiem jak sprawdzić cewkę czy dobra, elektrykiem nie jestem ale pewnie sie jakoś da, niech sie inni wypowiedzą Pozdro. Aha wpadłem jeszcze na to że powyżej 3tyś obr załącza się druga dysza może to coś z nią związane? <hmm>

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 03 mar 2010, 20:07

olo~666 pisze:3tyś obr załącza się druga dysza może to coś z nią związane?
skraca się dolot-jakby nie działał to nie byłoby takiego efektu ostrego szarpania i strzałów na gazie ;-) dolot mi działa i czekam na wypłatkę by zakupić świeczki i kable :mrgreen:

viper370
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 198
Rejestracja: 21 paź 2009, 16:41

[AAH 2.8 v6] Kolejne pytanie do posiadaczy 2.8

Post autor: viper370 » 20 mar 2010, 17:39

Czy ktoś się zna na tym urządzeniu, które przedstawiam na zdjęciu? To jest regulator ciśnienia paliwa???
Dzisiaj to rozłączyłem i próbowałem to przedmuchać to z jednej to z drugiej strony, ale nie mogłem, nie podczepiałem tego pod kompresor bo się bałem, że uszkodzę, ale pytanie (bo jak wiadomo jest to podłączone do takiej małej plastikowej rurki chyba z podciśnieniem??) czy jak próbowałem to przedmuchać ustami to czy powinno powietrze wylatywać z drugiej strony??
Bo nie wiem czy tak powinno być czy jest po prostu uszkodzone... A w rurce nie czułem jakiegoś super ciśnienia więc wątpię, że dało by radę coś tam wyssać.

Awatar użytkownika
radek kocio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 277
Rejestracja: 03 lut 2007, 17:07
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: radek kocio » 20 mar 2010, 21:31

Tak t o jest regulator ciśnienia paliwa. Przepuszcza paliwo z powrotem to baku gdy ciśnienie w listwie (tej rurce co łączy wtryski) osiągnie 3,5 atm. a gdy odłączysz ten cienki gumowy przewodzik podciśnieniowy ciśnienie wzrośnie do 4 atm. oczywiście silnik pracuje na wolnych obrotach.

Kamil321
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 147
Rejestracja: 28 gru 2009, 23:18
Lokalizacja: Regulice/Chrzanow

Post autor: Kamil321 » 24 mar 2010, 21:59

ja mam problem z do podlaczenia VAG napiecie pojawia sie lecz nie moze sie wogole polaczyc co tu moze byc nie tak??? bo juz mi rece opadaja, i 2 pytanie co moze byc nie tak jezele mi sie nie zalacza krotki dolot? i czy wogole to dziala na samo podcisnienie czy nie bo jak rozbieralem to, to zobaczylem tak koncowki jakies na ciegna tak jak to jest na przepustnicy i nie wiem czy to ma byc do przepustnicy podlaczone czy jak. jak by ktos mial fotki jak to ma wygladac to niech zapoda.

Awatar użytkownika
lukiii
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 31 sty 2010, 13:58
Lokalizacja: P O

Post autor: lukiii » 07 kwie 2010, 13:22

Siema po wymianie czujnika temp ecu jest rezultat-lepiej pracuje w każdej teperaturze:)Nie przymula jak to było wczesniej.
Co do wolnych obrotów i gaśniecia silnika przy wysprzęglaniu-czyściłem kilkakrotnie silniczek krokowy co przynosiło efekt bardzo krótkotrwały-dzień moze dwa-po wymianie na inny(sprawny)o niebo lepiej-nie faluje,nie gaśnie-gitarra


Ale jest kolejne ważne pytanie-czy ktoś orientuje sie gdzie jest ezektor w AAH?Będe wdzięczny za jakieś foty czy też dokładne opisy.Pytam ponieważ podejżewam że jest zapchany(smród spalin,łykanie oleju ok 0,7 l na 1tyś km)

dzięki za pomoc :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl