[C4 92r.2,0E AAD Ben/Lpg]Tryb awaryjny przez instalacje LPG?
[C4 92r.2,0E AAD Ben/Lpg]Tryb awaryjny przez instalacje LPG?
Po długiej nieobecności witam ponownie.Panowie i panie jak zwykle zwracam się z prośbą o opinie i poradę. Około 2 miesiące temu nie mogłem uporać się z nierówną pracą silnika zarówno na gazie jak i na benzynie ,zalewał świece i wchodził w tryb awaryjny.Po wymianie uszczelniaczy wtryskiwaczy i samych wtryskiwaczy ,najlepszy mechanik w mojej okolicy dokonał regulacji KE-Jeta i silnik pracuję świetnie na Benz i Gazie.Ale gdyby było tak słodko to nie pisałbym dziś tego posta,pozostał jeszcze jeden problem jeśli silnik złapie temperaturę zdarza się że zaczyna pracować w trybie awaryjnym na Benz faluje 800-1300 obr a na gazie spada z obrotów.Pojechałem jeszcze raz do mechanika i powiedział że wszystko jest jak najbardziej sprawne a wchodzi w tryb awaryjny przez instalacje gazową.I tu nasuwa mi się pytanie czy jest to możliwe by przez założenie instalacji gazowej silnik wskakiwał w tryb awaryjny??Czy miał już ktoś kiedyś taki problem i jak się z nim uporał? Z góry dziękuję za opinie i podpowiedzi w rozwiązaniu problemu.Pozdrawiam.
Przy mechanicznych wtryskach nie ma co wchodzic w tryb awaryjny, nie ma tam zadnych map które mogłyby ulec zmianie przez LPG, sprawdziłbym czujnik temp. silnika oraz skład spalin na PB i LPG oraz wyczyscił zawór powietrza dodatkowego( stabilizacji obrotów), sprawdz równiez sonde czy działa poprawnie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Kolega Kornel z tego forum chyba miał podobny problem z falowaniem obrotów, napisał poradnik który jest do ściągnięcia z download tam masz wszystko dokładnie opisane.
http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... nfo/id,47/ tylko musisz się tam oddzielnie zarejestrować.
http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... nfo/id,47/ tylko musisz się tam oddzielnie zarejestrować.