Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[C4 92r.2,0E AAD Ben/Lpg]Tryb awaryjny przez instalacje LPG?

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Łukanio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 10 sty 2010, 16:28

[C4 92r.2,0E AAD Ben/Lpg]Tryb awaryjny przez instalacje LPG?

Post autor: Łukanio » 03 mar 2010, 15:19

Po długiej nieobecności witam ponownie.Panowie i panie jak zwykle zwracam się z prośbą o opinie i poradę. Około 2 miesiące temu nie mogłem uporać się z nierówną pracą silnika zarówno na gazie jak i na benzynie ,zalewał świece i wchodził w tryb awaryjny.Po wymianie uszczelniaczy wtryskiwaczy i samych wtryskiwaczy ,najlepszy mechanik w mojej okolicy dokonał regulacji KE-Jeta i silnik pracuję świetnie na Benz i Gazie.Ale gdyby było tak słodko to nie pisałbym dziś tego posta,pozostał jeszcze jeden problem jeśli silnik złapie temperaturę zdarza się że zaczyna pracować w trybie awaryjnym na Benz faluje 800-1300 obr a na gazie spada z obrotów.Pojechałem jeszcze raz do mechanika i powiedział że wszystko jest jak najbardziej sprawne a wchodzi w tryb awaryjny przez instalacje gazową.I tu nasuwa mi się pytanie czy jest to możliwe by przez założenie instalacji gazowej silnik wskakiwał w tryb awaryjny??Czy miał już ktoś kiedyś taki problem i jak się z nim uporał? Z góry dziękuję za opinie i podpowiedzi w rozwiązaniu problemu.Pozdrawiam.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 03 mar 2010, 19:48

Przy mechanicznych wtryskach nie ma co wchodzic w tryb awaryjny, nie ma tam zadnych map które mogłyby ulec zmianie przez LPG, sprawdziłbym czujnik temp. silnika oraz skład spalin na PB i LPG oraz wyczyscił zawór powietrza dodatkowego( stabilizacji obrotów), sprawdz równiez sonde czy działa poprawnie

Łukanio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 10 sty 2010, 16:28

Post autor: Łukanio » 03 mar 2010, 20:00

czujniki nowe i sprawdzane (sprawne),skład spalin na benzynie regulowany na gazie nie,zawór powietrza dodatkowego sprawny(pracował w innym aucie i było wszystko OK),sonda sprawna (oscyluję w przedziale 0,2-0,8V).

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 04 mar 2010, 10:19

Kolega Kornel z tego forum chyba miał podobny problem z falowaniem obrotów, napisał poradnik który jest do ściągnięcia z download tam masz wszystko dokładnie opisane.
http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... nfo/id,47/ tylko musisz się tam oddzielnie zarejestrować.

Łukanio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 10 sty 2010, 16:28

Post autor: Łukanio » 04 mar 2010, 14:13

aldi wielkie dzieki napewno postudiuje ta stronke

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl