Witam! Czy kazdy alternator w 1,6d lub 1,6td powinien miec wtyczke "W" z ktorej czytane sa obroty silnika? Moj takiej nie ma i obrotek po podpieciu nie dziala Z wiazki idacej do alternatora zwisa sobie wolny kabelek, mysle ze to jest ten od obrotow. Czyzby ktos wymienil kiedys alternator na "benzynowy"?
Pozdro
[B3 1.6TD] alternator
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Jesli nie masz styku W w alternatorze to ktos wlozyl z benzyny, a istalacja pod obrotek byla chyba z kazdym dieslu, bo nawet ja u siebie ma w D. Kabelek ma kolor zielony i wychodzi z tej wiazki co pozostale dwa idace do alternatora (chyba niebieski -wzbudzenie i gruby czerwony). A jak dziala Ci kontrolka oleju? Bo w dieslu sygnal z alternatora jest potrzebny do dynamicznej kontroli oleju, wiec jesli nie masz styku W to ktos musial cos robic tez z kontrolka ciśnienia oleju.
No własnie jest problem z kontrolką oleju - brzęczy na wolnych obrotach gdy silnik się troche zagrzeje. Chciałbym to wkońcu zrobić bo już mnie to denerwuje Dlatego tez poszukuję alternatora od diesla. Niestety nie mogę się jeszcze ogłaszać w auto gieldzie- świerzak jestem więc jakby ktos miał proszę o info na PW. :mrgreen:
Jest inne wyjście? Jaki masz ten alternator ile A? bo do diesla b3 był chyba tylko 65A a z benzyny były 90A. Jesli masz 65A to szukaj innego, a jeśli masz 90A to warto go zostawić, bo bedzie lepsze ladowanie a styk W da sie zrobić. Trzeba cos zrobić z diodami (zapomniałem co , ale na forum bylo, poszukaj moze uda Ci sie znaleźć), lub podjedz z alternatorem do elektryka i on bedzie wiedział napewno co trzeba.
pozdrawiam. A co do pipczenia to możesz chwilowo wyjąć przekaźnik pod kierownica i nie będzie pipczec, jednak to tylko na chwile, nie na stale.
pozdrawiam. A co do pipczenia to możesz chwilowo wyjąć przekaźnik pod kierownica i nie będzie pipczec, jednak to tylko na chwile, nie na stale.