Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0ABK+LPG] Wtrysk przerywa

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
rafio83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 12 kwie 2008, 15:26
Lokalizacja: Dolnyśląsk

[B4 2.0ABK+LPG] Wtrysk przerywa

Post autor: rafio83 » 01 mar 2010, 11:12

Panowie od azdy na gazie zapiekł mi sie jeden(chyba jeden) wtrysk i strasznie szarpie przy jeżdzie na benzynie. Jak najszybciej i najlepiej zdiagnozowac który wtrysk sie zapiekł?
Co sądzicie o próbie przeczyszczenia wtrysków dostepnymi w sklepach środkami?

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 01 mar 2010, 12:03

Dlaczego od razu uważasz że to wtrysk?Sprawdziłeś cały układ zapłonowy?

Awatar użytkownika
percevalle
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
Lokalizacja: zamość/lubelskie

Post autor: percevalle » 01 mar 2010, 12:09

Masz iskre na wszystkich świecach? Sprawdż która jest zalana, lub wyglada najgorzej, sprawdz czy pojawia sie iskra.

Awatar użytkownika
rafio83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 12 kwie 2008, 15:26
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: rafio83 » 01 mar 2010, 12:29

Jak na gazuie chodzi dobrze a na benzynie przerywa i nie równo rcauje na wolnych obrotach to co innego moze byc?!
Jak zapale na benzynie to tak jak by nie chodzil na wszystkie gary, jak jade to jest chwila ze ciągnie ładnie a za chwile tak jak by nie dostawał paliwa, w sumie to tez filtr moze byc ale ja raczej obstawialbym na wtryski. Sami wiecie co sie z nimi dzieje jak dlugo jeżdzi sie na gazie!!!! :-?

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 01 mar 2010, 15:06

Jeśli masz II generację LPG to masz też silniczek krokowy zamontowany do pracy na LPG i swoją drogą regulator wolnych obrotów na PB, przy pracy silnika na LPG ten drugi nie ma zbyt wiele do "powiedzenia", za to na PB może tak wpływać na pracę silnika jeśli jest zabrudzony lub dostaje lewe powietrze.Sprawdź też przekaźnik nr 30, jest o tym sporo na forum.

https://audi80.pl/b4-abk-przekaznik- ... t22250.htm

Awatar użytkownika
HeavenQueen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 526
Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: HeavenQueen » 01 mar 2010, 15:36

Chwile jedzie, a potem zdycha - niekoniecznie to musi być wtryskiwacz jak piszą koledzy.
Przydało by się sczytać błędy VAGiem, sprawdzić ciśnienie benzyny itp.
Ale masz nauczkę - przydaje się odpalanie samochodu na benzynie :-)

BogdanC
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 12 cze 2007, 12:02
Lokalizacja: olesnica

Post autor: BogdanC » 01 mar 2010, 19:50

Moje auto też szarpało przy wyższych obrotach,szczególnie na ciepłym silniku.Ja czyściłem wtryski-Prestone Fuel Injector Cleaner- po kilkunastu kilometrach -wielka ulga-jak ręką odjął.

pozdrowienia.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 01 mar 2010, 21:11

rafio83 pisze:Jak najszybciej i najlepiej zdiagnozowac który wtrysk sie zapiekł?
nie wiem czy w silniku ABK jest do wtrysków łatwy dostęp ale jeśli tak to na zapalonym i przełączonym na Pb po kolei odłączaj wtryski i jeśli po którymś bedzie niska reakcja jak w innych to ten niedomaga ;-)

Awatar użytkownika
rafio83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 12 kwie 2008, 15:26
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: rafio83 » 02 mar 2010, 06:18

HeavenQueen zeby była jasność, zawsze odpalam auto na Pb :)
Dzieki chłopaki posprawdzam i odezwe sie.

_DJ_3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 08 lut 2010, 09:06

Post autor: _DJ_3 » 02 mar 2010, 22:11

ja bym listwe z wtryskami wykrecil bo jest przsykrecona dwiema srubami i tyle wyjac jakos przez te pajeczynke i przelaczyc na pb i niech druga osoba zakreci i bedzie widac... i pewnosc 100%

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 04 mar 2010, 20:27

_DJ_3 pisze:ja bym listwe z wtryskami wykrecil bo jest przsykrecona dwiema srubami i tyle wyjac jakos przez te pajeczynke i przelaczyc na pb i niech druga osoba zakreci i bedzie widac... i pewnosc 100%
tak tylko przy tej czynności radziłbym odłączyć przekaźnik pompy ;-)

_DJ_3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 08 lut 2010, 09:06

Post autor: _DJ_3 » 04 mar 2010, 21:39

tylko ze jak pompa nie poda paliwa to nie ma sensu sprawdzac w ten sposob...

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 05 mar 2010, 19:16

to najlepiej gogle założyć :mrgreen: Sory za OT <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl