[ B4 1Z] problem z regulatorem turbiny i zaworkiem N75
[ B4 1Z] problem z regulatorem turbiny i zaworkiem N75
Witam Wszystkich jestem od nie dawna posiadacza B-4 wiec proszę o pomoc .W moim autku zauważyłem brak mocy (taki lekki muł) Zauważyłem ze tzw grucha nie reaguje na zmianę obrotów nie rusza się czy może ktoś miła taki problem jak to ugryść i od czego zacząć szukać może ten zaworek N75 lub wymiana wężyków podciśnieniowych.Czy zassanie powietrza ustami powinna ruszyć ten regulator czy potrzeba większego ciśnienia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie zauważysz gazując na postoju ,za małe ciśnienie żeby upuszczała .danfan pisze:Zauważyłem ze tzw grucha nie reaguje na zmianę obrotów nie rusza się
Zacznij od zmierzenia ciśnienia doładowania ,albo zrób tzw.bajpas który potwierdzi że to wina n75.Podłączasz przewód od turbiny bezpośrednio do gruszki zaworu upustowego .Ciśnienie doładowania będzie max 0,6 bara wtedy .Jak objawy miną to n75 do wymiany .Podkreślam WYMIANY ,czyszczenie ,psikanie wd itp.zabiegi strata czasu ,starczają na krótko albo wcale i problem wczesniej lub pużniej wraca.Problem z n75 przerabiałem osobiście i stąd taka a nie inna opinia co do wymiany.danfan pisze:czy może ktoś miła taki problem jak to ugryść i od czego zacząć
Ostatnio zmieniony 05 mar 2010, 13:41 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 3 razy.
Witam mam pytanie odnośnie zaworka n75 chciałem go wymienić ale na allegro nie ma o takim symbolu jak mój.Sprawdzałem mój to Pierburg 028 905 283 , a naaukcjach są ale 028 906 283 takie były w A4 ja mam B4 pomijam żemocowanie jest trochę inne , ale to nie problem.Więc czy zakładaliście u siebie takie z A4,będzie grało czy nie?
[ Dodano: 2010-03-08, 15:31 ]
Byłem w serwisie widocznie żle odczytałem ma być 028 906 283 tylko jaki A,J czy to nie ma znaczenia?
[ Dodano: 2010-03-08, 15:31 ]
Byłem w serwisie widocznie żle odczytałem ma być 028 906 283 tylko jaki A,J czy to nie ma znaczenia?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jakiś tam bedzie ale w sumie dmuchasz w otwarty układ bo powietrze wyjdzie w końcu przez filtr powietrzarczopik2 pisze:Przy okazji zapytam, dmuchając w przewód ( IC-ECU) w stronę do IC ma być jakiś opór w przepływie powietrza?
W stronę ECU na pewno powinien być opórrczopik2 pisze:Podobnie w stonę ECU ?
Zobacz tutaj
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926