Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 1.9 TDI Z1] problemy z pompą wtryskową

ODPOWIEDZ
jaca_1986
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 23 lut 2007, 00:44

[80 1.9 TDI Z1] problemy z pompą wtryskową

Post autor: jaca_1986 » 09 cze 2007, 00:55

Witam.
Mam problem z moją pompą wtryskową.

Problemy zaczęły sie od tego ze silnik, kiedy był ciepły w mojej audicy zaczął strasznie nie równo chodzić. Byłem u wielu mechaników i powiedzieli mi że jest do wymiany pompa wtryskowa.

Jest to wersja z silnika z1 produkcji BOSCH o numerze 0460 404 998 EDC.
Podobno nawalił tam jakiś czujnik i jego się nie naprawia, tylko wymienia. Podobno cena jest bardzo duża.

Jeżeli ktoś miał jakieś podobne przygody z pompą wtryskową prosze o kontakt.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Awatar użytkownika
MAKLER
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 291
Rejestracja: 26 lut 2007, 10:50
Lokalizacja: Katowice

Post autor: MAKLER » 09 cze 2007, 13:16

Moj kumpel wymienial glowiczke pompy wtryskowej. Glowiczka byla firmy Bosh i byla sprowadzana na zamowienie. Bylo to robione ok 2 lata temu i koszt glowiczki nowej to ok 1900 zl, za calosc z wymiana i ekspertyza zaplacil 2200 zl. Pozdrawiam....

jaca_1986
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 23 lut 2007, 00:44

Post autor: jaca_1986 » 09 cze 2007, 15:08

ale ja nie wiem czy w moim przypadku się zakończy na wymianie głowiczki. bo podobno w mojej pompie jest jakiś nastawnik albo czujnik (dokładnie nie wiem). jego podobno nie można naprawić. tylko się wymienia i to jest drogie. A gdzie Twój znajomy to wymieniał??

Awatar użytkownika
dejf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 77
Rejestracja: 12 sty 2007, 18:22
Lokalizacja: Płock

Post autor: dejf » 09 cze 2007, 15:52

Radze zapiąć VAG-a to wyjdzie co dokladnie siadło.. Pozniej wiadomo najlepiej robic u kogos kto jest magistrem TDI :-D Jaki masz przebieg? Cała pompa tak od razu nie siada.. znam bardzo dobry specjalistyczny warsztat TDI jesli jestes z okolic Wawy - www.diagtronik.pl
Pozdro

Awatar użytkownika
MAKLER
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 291
Rejestracja: 26 lut 2007, 10:50
Lokalizacja: Katowice

Post autor: MAKLER » 09 cze 2007, 16:16

Zamawial to w seriwsie bosha bo wszedzie byly takie same ceny.

Awatar użytkownika
chips
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 766
Rejestracja: 04 kwie 2007, 18:55
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: chips » 09 cze 2007, 18:46

Chodzi o nastawnik indukcyjny i jest to część fucktycznie nienaprawialna (trzeba go wymienić).

jaca_1986
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 23 lut 2007, 00:44

Post autor: jaca_1986 » 12 cze 2007, 09:59

Witam.

Tak, to chodzi właśnie o ten nastawnik.
Wie ktoś może gdzie można go dostać i gdzie są dość przystępne ceny??


Pozdrawiam

Romek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 22 mar 2007, 19:55
Lokalizacja: wrocław

Post autor: Romek » 12 cze 2007, 21:21

ja wymieniałem nastawnik bo mi szarpało silnikiem na niższych obrotach ,koszt z wymianą 680 zł ,oczywiście nastawnik używany.Pomogło ,szarpanie ustało.

jaca_1986
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 23 lut 2007, 00:44

Post autor: jaca_1986 » 13 cze 2007, 09:51

Witaj.

Czy możesz mi powiedzieć gdzie kupowałeś ten nastawnik i gdzie wymieniałeś

Z góry dziekuje i pozdrawiam

Romek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 22 mar 2007, 19:55
Lokalizacja: wrocław

Post autor: Romek » 13 cze 2007, 19:06

Wysłałem maila

jocker25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 01 cze 2007, 13:03
Lokalizacja: Zamość

Post autor: jocker25 » 15 cze 2007, 14:48

Witam , mam pytanie, czy jeżeli jest uszkodzony nastawnik pompy tak jak w tym przypadku to szarpanie jest aż do wymiany czy może występuje cyklicznie acz sporadycznie powiedzmy raz na kilkadziesiąt-kilkaset km?

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 16 cze 2007, 17:01

Kolego dzwoń do Gościa 503 399 909 Adam.
Warszawa Rembertów.
Warto jechać bo nastawnik robi od ręki po umówieniu, bierze 300zł. Dodatkowo sprawdzi i ew ustawi kąt wtrysku i resztę.
POLECAM.

Markos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 24 cze 2007, 16:25
Lokalizacja: żywiec

Post autor: Markos » 24 cze 2007, 17:19

Witaj, tez mam 80-kę z silnikiem 1,9 TDI z 1993 silnik 1z, można powiedzieć, że co kilkanaście-kilkadziesiąt uruchomień silnika po kilku sekundach obroty wskakują na około 1100-1200 wtedy szarpie całym silnikiem - tak jakby benzyniak chodził na trzy "garki", po chwili spadają do normalnych ale dalej szarpie, gdybym wtedy mu przygazował znów spadna do tych powyższonych i tak w koło macieja, po jakimś czasie (1-15 minut) nagle uspokajają się. W czasie tych objawów troszke dymi na niebiesko, turbo działa, oleju nie bierze, pali do 5,5 l/100 km

Czy to takie objawy jak u ciebie i czy może doszedłes do czegoś, ja byłem u kilku fachowców ale każdy mówi "przyjedź pan wtedy jak bedzie zepsute" - łatwo powiedzieć, podłączałem go do komputerów, łączy się ale żadnych błędów nie wykazuje, jest to pierwszy komputer dlatego tez nie może przekazać wszytskich parametrów.

Prosze powiedź czy te moje objawy to cos jak u ciebie. bebede przynajmniej wiedzial ze to ten nastawnik, dzieki

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl