[80 B4 1.9 TDI] Wycieki, wycieki i jeszcze raz wycieki
[80 B4 1.9 TDI] Wycieki, wycieki i jeszcze raz wycieki
Koledzy mam problem, zreszta ktorys juz z kolei. Nie znam sie na samochodach wiec wszystko postaram sie pokazac na zdjeciach. Dzisiaj po otwarciu maski zauwazylem:
Zdjecie 1: na zdjeciu numer 1 w miejscu oznaczonym kwadratem jest zapryskane olejem. Wydaje mi sie ze byc moze wyciek jest z weza oznaczoneko kolkiem, z reszta tam widac ze jest jakas tasma tak ze moze wczesniej juz byly z tym prolbemy. Moje pytanie to czy z przewodu oznaczonego kolkiem moze wyciekac olej pod cisnieniem?
Zdjecie 2: na zdjeciu numer 2 zaznaczylem kolkiem miejsce z ktorego wycieka mi jakis plyn wydaje mi sie ze to chlodniczy. Chcialem zapytac czy faktycznie to plyn chlodniczy i czy jak dokrece ten "cybant" (tak to sie chyba nazywa) jest szansa ze wyciek ustanie i nie bedzie zadnych nieprzyje,mnych konsekwencji.
Bardzo prosze o pomoc. Pozdrawiam...
ZDJECIE 1:
ZDJECIE2:
Zdjecie 1: na zdjeciu numer 1 w miejscu oznaczonym kwadratem jest zapryskane olejem. Wydaje mi sie ze byc moze wyciek jest z weza oznaczoneko kolkiem, z reszta tam widac ze jest jakas tasma tak ze moze wczesniej juz byly z tym prolbemy. Moje pytanie to czy z przewodu oznaczonego kolkiem moze wyciekac olej pod cisnieniem?
Zdjecie 2: na zdjeciu numer 2 zaznaczylem kolkiem miejsce z ktorego wycieka mi jakis plyn wydaje mi sie ze to chlodniczy. Chcialem zapytac czy faktycznie to plyn chlodniczy i czy jak dokrece ten "cybant" (tak to sie chyba nazywa) jest szansa ze wyciek ustanie i nie bedzie zadnych nieprzyje,mnych konsekwencji.
Bardzo prosze o pomoc. Pozdrawiam...
ZDJECIE 1:
ZDJECIE2:
Jest to plastik, a w miejscu gdzie idą śrubki są wtopione metalowe tulejki. Nie polecam wymieniać tego samemu bo wystarczy troszkę za mocno dociągnąć i musisz lecieć po nowy. Jest to największa zakała jaka może być (przy 1 Z niestety są takie 2). A co do tego przewodu to olej jako taki przez niego nie idzie. Idą śladowe ilości razem z powietrzem.
Jeśli chodzi o fotke nr 2 to miałem ostatnio ten sam problem Kupiłem nowy króciec bo dokrecanie nic nie dało. Zreszta oring który tam jest robi się płaski z powodu temperatur i zmeczenia materiału i dlatego dokręcanie nic nie daje Dostęp nie jest rewelacyjny żeby to odkręcić ale udało sie krótkim łamanym kluczem, głównie tą dolną śrubeczke