[B3 2.2 KV LPG]samochód zamulony-LPG, żle działająca benzyna
[B3 2.2 KV LPG]samochód zamulony-LPG, żle działająca benzyna
Witam
Mam zamiar poprawić trochę stan techniczny mojej Audi 90 Quattro 2,2 KV(benzyna+gaz) 136KM Mechaniczny Wtrysk Wielopunktowy(silnik 130tys km po szlifie) , chciałbym zlikwidować następujące wady:
-samochód na gazie wolno wkręca się na obroty,jest bardzo zamulony jak na swoja moc(posiadam też Audi 80 1,8S 90KM i przyspiesza ona porównywalnie)
-gdy silnik jest zimny i pracuje na gazie to gaśnie trzeba trzymać wciśnięty pedał gazu gdy jest rozgrzany wszystko jest w normie.
-samochód dłuższy czas nie pracował na benzynie ponieważ był uszkodzony rozdzielacz paliwa(kiedyś jak się jeździło na gazie strzelało w kolektor ssący i chyba z tego powodu uszkodziła się benzyna)
po wymianie rozdzielacza paliwa samochód pracuje na benzynie lecz podczas dodawania gazu silnik się dusi ale stopniowo wciskając pedał gazu obroty rosną i jakiś czas temu przy 6tys obrotów na benzynie
tak pierdykło że aż rozerwało tłumik.
-auto ma odłączony komputer który steruje ilością podawanego gazu a w jego miejsce jest zamontowana śruba do tej regulacji dawki gazu(o ile obrotów odkręcić śrubę?)
Liczę na waszą pomoc.
_uwaga
Mam zamiar poprawić trochę stan techniczny mojej Audi 90 Quattro 2,2 KV(benzyna+gaz) 136KM Mechaniczny Wtrysk Wielopunktowy(silnik 130tys km po szlifie) , chciałbym zlikwidować następujące wady:
-samochód na gazie wolno wkręca się na obroty,jest bardzo zamulony jak na swoja moc(posiadam też Audi 80 1,8S 90KM i przyspiesza ona porównywalnie)
-gdy silnik jest zimny i pracuje na gazie to gaśnie trzeba trzymać wciśnięty pedał gazu gdy jest rozgrzany wszystko jest w normie.
-samochód dłuższy czas nie pracował na benzynie ponieważ był uszkodzony rozdzielacz paliwa(kiedyś jak się jeździło na gazie strzelało w kolektor ssący i chyba z tego powodu uszkodziła się benzyna)
po wymianie rozdzielacza paliwa samochód pracuje na benzynie lecz podczas dodawania gazu silnik się dusi ale stopniowo wciskając pedał gazu obroty rosną i jakiś czas temu przy 6tys obrotów na benzynie
tak pierdykło że aż rozerwało tłumik.
-auto ma odłączony komputer który steruje ilością podawanego gazu a w jego miejsce jest zamontowana śruba do tej regulacji dawki gazu(o ile obrotów odkręcić śrubę?)
Liczę na waszą pomoc.
_uwaga
Ostatnio zmieniony 07 mar 2010, 17:02 przez fire109, łącznie zmieniany 4 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 173
- Rejestracja: 23 lip 2008, 21:40
- Lokalizacja: Hollyłódź
Wydaje mi się, że silnik KV jest dosyć podobny konstrukcyjnie do NG jeśli chodzi o system zasilania. Pewnie jest to inna wariacja na temat k- jetronica, ale ogólne zasady i ogólne niedomagania powinny być podobne.
Na temat niedomagań NG jest sporo na forum. Poszukaj
Na pewno rzeczy takie jak szczelność dolotu i węży podciśnieniowych, ustawienie zapłonu, rozrządu i sprawność pewnych czujników.
Ogólnie proponuje trzymać się zasady, że najpierw doprowadzić auto do stanu używalności na pb, a potem zająć się instalacją gazową.
Na temat niedomagań NG jest sporo na forum. Poszukaj
Na pewno rzeczy takie jak szczelność dolotu i węży podciśnieniowych, ustawienie zapłonu, rozrządu i sprawność pewnych czujników.
Ogólnie proponuje trzymać się zasady, że najpierw doprowadzić auto do stanu używalności na pb, a potem zająć się instalacją gazową.
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
nie znam tego silnika wiec nie jestem pewien co tam siedzi jaka to generacja kjeta
napewno dobrze podales kod silnika?
miesznke regulujesz imbusem 4mm a ten wchodzi w zaslepiona dziurke miedzy gume nad tzlezem przeplywomnierza a rozdzielaczem paliwa... jak nie wiesz gdzie to pewnie nie znajdziesz...
jest to dobrze opisane na forum capri podawqalem gdzies juz tu ten adres...
napewno dobrze podales kod silnika?
miesznke regulujesz imbusem 4mm a ten wchodzi w zaslepiona dziurke miedzy gume nad tzlezem przeplywomnierza a rozdzielaczem paliwa... jak nie wiesz gdzie to pewnie nie znajdziesz...
jest to dobrze opisane na forum capri podawqalem gdzies juz tu ten adres...
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
fire109, KV jest na K-jecie a NG na KE-jecie to bardzo podobne konstrukcje.
Masz dwie opcje albo wejdz do naszego centrum poczytaj "sam naprawiam..." czy "obsługa audi 80 i 90..." .Albo wstaw auto do mechanika który zna motorki na mechanicznym wtrysku.
Jeśli sam chcesz działać poznaj budowę i zasady działania ukł.zasilania w swoim piecu , następnie poczytaj forum (mając już jakąś wiedzę na temat budowy zrozumiesz o czym mowa w postach oraz które są wartościowe.)
Najpierw musisz doprowadzić do porządku ukł.zapłonowy i szczelność dolotu potem pb , potem gaz.
Prawdopodobnie jedno i drugie zasilanie nie działa prawidłowo.
Masz dwie opcje albo wejdz do naszego centrum poczytaj "sam naprawiam..." czy "obsługa audi 80 i 90..." .Albo wstaw auto do mechanika który zna motorki na mechanicznym wtrysku.
Jeśli sam chcesz działać poznaj budowę i zasady działania ukł.zasilania w swoim piecu , następnie poczytaj forum (mając już jakąś wiedzę na temat budowy zrozumiesz o czym mowa w postach oraz które są wartościowe.)
Najpierw musisz doprowadzić do porządku ukł.zapłonowy i szczelność dolotu potem pb , potem gaz.
Prawdopodobnie jedno i drugie zasilanie nie działa prawidłowo.