Witam. Przygotowuję się obecnie do wymiany sprężyn i amortyzatorów w swojej B3. Starałem się znaleźć jakiś podobny temat. Znalazłem tylko odnośnie 80 B4. Chciałbym rozwiać kilka swoich wątpliwości na temat tylnego zawieszenia.
Moje pierwsze pytanie jest następujące czy po ściągnięciu (ściągaczami) sprężyny wystarczy tylko odkręcić nakrętkę osadzoną na śrubie imbusowej w bagażniku? Znajomy coś wspominał, że powinno się również podłożyć drugi lewarek pod piastę... 8-) Oraz mam pytanie czy przy składaniu trzeba "skleić" połączenia gwintowane tak jak robią w fabryce? Czy mogę coś bardzo popsuć? Dziękuje z góry za pomoc i chętnie posłucham wszystkich wskazówek. Pozdrawiam.
[B3 PM 1.8 S] Wymiana sprężyn w tylniej osi
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
Dokładnie, w B3 nie jest potrzebny ściągacz do sprężyn. Pamiętać należy o tym że śruby dokręca się na stojącym na kołach samochodzie. Co do gwintów to nie trzeba ich jakoś specjalnie zabezpieczać, o ile wiem, to stosowane są nakrętki samozabezpieczające i to wystarcza. Wydaje mi sie ze gdzieś taki temat już był dotyczący B3 właśnie, ale szukaj tematu dot. wymiany amortyzatorów, choć mysle ze dasz sobie spokojnie rade z wymianą.