Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B3 2.0 AAD]-zmniejszenie dolotu kolektora ssącego

Wszystko co związane z LPG
never_tomek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:35
Lokalizacja: Tychy

Post autor: never_tomek » 07 mar 2010, 21:20

Witam,
Ten,który napisał ,że te silniki na gazie nie chodzą nie ma racji. Faktycznie są ogromne problemy z ustawieniem wolnych obrotów na gazie i oczywiście prawidłowej pracy silnika bo to mechaniczny wtrysk bez komputera , który działa na zasadzie gaźnikowej.
Moje Audi miało ten sam problem a gazownicy to paściarze i kombinatorzy naprawdę tragedia. U mnie chcieli nawiercać jakieś otwory jak to usłyszałem to powiedziałem sobie ,że osobiście zabiorę się za regulację i w końcu się udało. Autko na gazie -200 km/h i nie ma z tym problemów kto nie chce niech nie wierzy :) ale to prawda. Zdejmij to ograniczenie i zobacz jak jest to rozwiązane u mnie może się dopatrzysz.
http://images43.fotosik.p...c8c7db1bmed.jpg
http://images39.fotosik.p...caf8b671med.jpg
http://images41.fotosik.p...4ff47c98med.jpg

Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Post autor: czester-11 » 08 mar 2010, 14:13

Mechaniczny wtrysk i gaz to co prawda ogień i woda ale da sie wszystko pogodzic..
U mnie nie ma zadnej zwezki ale za to tak do 2 tys/obr jest troche słabszy. Podejrzewam ,że z tą zwężką nie było by tego problemu , ale byly by problemy na benzynie ktora i tak ma juz zwężony dolot.
Regulacje przeprowadzalem sobie sam bo "gazownicy" nie potrafili wyregulowac albo falowal albo mial 1,5 obr/min
Teraz chodzi mi na gazie i trzyma rowniutko 950 obr/min, a na benzynie po wymianie czujnika niebieskiego jest identycznie. Nie mam strzałów ani falowań. Jest poprostu cacy :)

Awatar użytkownika
jacekku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 331
Rejestracja: 17 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: jacekku » 08 mar 2010, 14:31

Oddałeś samochód do gazownika czy do patenciarza:). Kelego jeżeli sam nie jesteś w stanie nic zdziałać to popytaj kolegów gdzie w twojej okolicy jest ktoś dobry w swoim fachu. Skoro jest takie takie ustrojstwo to podejrzewam że średnica miksera jest za duża.

Awatar użytkownika
irekprogram
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 16 lut 2010, 23:32

Post autor: irekprogram » 08 mar 2010, 14:43

ja juz kupiłem autko i to było, wiem gdzie są dobrzy gazownicy :-D
autko jezdzi na gazie oki tylko zastanawiało mnie to jaki to ma wpływ na benzyne bo od jakiegoś czasu cos nie chce jezdzić ale to juz inna bajka

Awatar użytkownika
jacekku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 331
Rejestracja: 17 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: jacekku » 09 mar 2010, 10:04

Po takim zabiegu nie ma możliwości by jeździło dobrze. Przeciesz dopływ powietrza zostaje mniejszony już przes samą średnice miksera i dodatkowo przeż tą blachę. Skoro dostaje mniej powietrza to w konsekwencji pogorszą się osiągi na benzynie. Swoją drogą czy nie pali więcej benzyny teraz?

Awatar użytkownika
irekprogram
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 16 lut 2010, 23:32

Post autor: irekprogram » 10 mar 2010, 09:10

nie powie ci czy pali wiecej na benzynie tylko odpalam

Awatar użytkownika
jacekku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 331
Rejestracja: 17 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: jacekku » 10 mar 2010, 10:26

Tak czy siak jeżeli masz mikser założony to on sam w sobie powoduje ograniczenie ilości powietrza w układzie dolotowym, ta dodatkowa blaszka jeszcze pardziej ogranicza ilośc powietrza. To wszystko w konsekwencji sprawia że auto muli na benzynie.

Awatar użytkownika
irekprogram
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 16 lut 2010, 23:32

Post autor: irekprogram » 10 mar 2010, 12:21

ale jak ta blaszkę ściągne to na gazie nie chce jechać dlaczego tak jest

Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Post autor: czester-11 » 10 mar 2010, 12:54

Nie chce ci chodzic bo masz za duzy mixer. Ma za duzy otwór i za dużo dostaje powierza, musiałbys podkrecic dawke gazu ale to spowoduje wzrost spalania. u mnie jest tak w miare dopasowany mixer ze na gazie do 2 tys/obr jest troche mulowaty, to znaczy jak mu odrazu depne do podlogi to sie zadusi. powyzej jest ok. na benzynie tego problemu niema, acz kolwiek jest troche czuc roznice w jezdzie teraz i przed zalozeniel lpg.
musial bys albo zmienic mikser na taki odpowiedzni do twojego auta albo dac sobie spokuj i pozostac przy tym patencie gaziarzy druciarzy ;)

Awatar użytkownika
irekprogram
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 16 lut 2010, 23:32

Post autor: irekprogram » 10 mar 2010, 13:04

mikser będe zmieniał za pare miechów to wtedy się dobierze odpowiedni do mojego silniczka

mazigt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 18 lis 2009, 11:06
Lokalizacja: Radom

Post autor: mazigt » 13 mar 2010, 16:53

A jaka powinna być odpowiednia srednica miksera w silniku 3A?
Mam załozony o srednicy 33mm, i auto muli, przed zalozeniem gazu, na benzynie bez problemu jechal 180km/h , wiecej nie probowałem, a teraz 150km/h ma problem..
W dodatku pali 16l nie zaleznie czy jade normalnie, czy cisne gaz do podlogi.
Parownik mam BRC at 09e ten duzy, z wpieta kompensacja, Srednica węża od kompensacji to 22 mm, czy tak powinno być? Pomóżcie panowie, bo auto nie chodzi, tak jak powinno, a piszecie, ze wszystko da sie pogodzic, pytanie tylko jak?
Z góry dzięki :)
Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Kwietniu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 322
Rejestracja: 26 mar 2009, 18:32
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Kwietniu » 13 mar 2010, 17:46

mazigt kup sobie blosa będzie lepiej niż na mikserze i na gazie i na benzynie

Padre (LDZ)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 23 lip 2008, 21:40
Lokalizacja: Hollyłódź

Post autor: Padre (LDZ) » 13 mar 2010, 19:38

Z tym blosem, to bym nie popadał w taką euforie. Zwężka w dolocie dużo mniejsza, to fakt.
Ale jak się ktoś spodziewa, że mu zaraz przybędzie 20 PS na elpegie, to jest w błędzie. Wiem z autopsji. Poza tym trochę trzeba się narzeźbić, żeby go zamontować dobrze w naszych autkach. Przynajmniej u mnie tak było. Potem pozostaje kwestia regulacji. Nie każdy, kto mówi, że to potrafi potrafi to naprawdę. Jeśli już uda się go dobrze wyregulować, to mogą się jeszcze zdażyć problemy związane z puszczaniem lewego powietrza przez te wszystkie "customowe" gumy, które trzeba zastosować przy montażu.
Podsumowując:
Blos to dobra rzecz, ale wymaga sporo wysiłku, żeby się sprawdził.
Dobrze dobrany i ustawiony palnik na II generacji nie będzie wiele gorszy
Ale to moje osobiste zdanie, które wyrobiłem sobie po początkowej euforii związanej z montażu u mnie tego "leku na całe zło".

mazigt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 18 lis 2009, 11:06
Lokalizacja: Radom

Post autor: mazigt » 13 mar 2010, 20:31

Wiem, że Blos jest dobrym rozwiazaniem, ale w przypadku, gdy mamy rurę dolotową w przekroju koła, u mnie jest rura owalna, i zeby założyć Blosa to trzeba było By nieźle rzeźbić, wiec ryzyko zniszczenia gumy jest spore, a po za tym nie ma 100% pewności, żę bedzie dobrze.
Pozostalbym przy tym rozwiązaniu co mam, tylko chciałbym usłyszeć porade, na temat doboru srednicy zwęzki, i temat kompensacji, oraz regulacji tego parownika.

Awatar użytkownika
Kwietniu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 322
Rejestracja: 26 mar 2009, 18:32
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Kwietniu » 13 mar 2010, 20:45

tu masz A80 3A kolegi z forum na blosie
https://audi80.pl/b3-3azblosowany-3a ... t30454.htm

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl