[ B3 2.0 AAD]-zmniejszenie dolotu kolektora ssącego
-
- Forum Audi 80
- Posty: 41
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:35
- Lokalizacja: Tychy
Witam,
Ten,który napisał ,że te silniki na gazie nie chodzą nie ma racji. Faktycznie są ogromne problemy z ustawieniem wolnych obrotów na gazie i oczywiście prawidłowej pracy silnika bo to mechaniczny wtrysk bez komputera , który działa na zasadzie gaźnikowej.
Moje Audi miało ten sam problem a gazownicy to paściarze i kombinatorzy naprawdę tragedia. U mnie chcieli nawiercać jakieś otwory jak to usłyszałem to powiedziałem sobie ,że osobiście zabiorę się za regulację i w końcu się udało. Autko na gazie -200 km/h i nie ma z tym problemów kto nie chce niech nie wierzy ale to prawda. Zdejmij to ograniczenie i zobacz jak jest to rozwiązane u mnie może się dopatrzysz.
http://images43.fotosik.p...c8c7db1bmed.jpg
http://images39.fotosik.p...caf8b671med.jpg
http://images41.fotosik.p...4ff47c98med.jpg
Ten,który napisał ,że te silniki na gazie nie chodzą nie ma racji. Faktycznie są ogromne problemy z ustawieniem wolnych obrotów na gazie i oczywiście prawidłowej pracy silnika bo to mechaniczny wtrysk bez komputera , który działa na zasadzie gaźnikowej.
Moje Audi miało ten sam problem a gazownicy to paściarze i kombinatorzy naprawdę tragedia. U mnie chcieli nawiercać jakieś otwory jak to usłyszałem to powiedziałem sobie ,że osobiście zabiorę się za regulację i w końcu się udało. Autko na gazie -200 km/h i nie ma z tym problemów kto nie chce niech nie wierzy ale to prawda. Zdejmij to ograniczenie i zobacz jak jest to rozwiązane u mnie może się dopatrzysz.
http://images43.fotosik.p...c8c7db1bmed.jpg
http://images39.fotosik.p...caf8b671med.jpg
http://images41.fotosik.p...4ff47c98med.jpg
- czester-11
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
- Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk
Mechaniczny wtrysk i gaz to co prawda ogień i woda ale da sie wszystko pogodzic..
U mnie nie ma zadnej zwezki ale za to tak do 2 tys/obr jest troche słabszy. Podejrzewam ,że z tą zwężką nie było by tego problemu , ale byly by problemy na benzynie ktora i tak ma juz zwężony dolot.
Regulacje przeprowadzalem sobie sam bo "gazownicy" nie potrafili wyregulowac albo falowal albo mial 1,5 obr/min
Teraz chodzi mi na gazie i trzyma rowniutko 950 obr/min, a na benzynie po wymianie czujnika niebieskiego jest identycznie. Nie mam strzałów ani falowań. Jest poprostu cacy
U mnie nie ma zadnej zwezki ale za to tak do 2 tys/obr jest troche słabszy. Podejrzewam ,że z tą zwężką nie było by tego problemu , ale byly by problemy na benzynie ktora i tak ma juz zwężony dolot.
Regulacje przeprowadzalem sobie sam bo "gazownicy" nie potrafili wyregulowac albo falowal albo mial 1,5 obr/min
Teraz chodzi mi na gazie i trzyma rowniutko 950 obr/min, a na benzynie po wymianie czujnika niebieskiego jest identycznie. Nie mam strzałów ani falowań. Jest poprostu cacy
- irekprogram
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 16 lut 2010, 23:32
- irekprogram
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 16 lut 2010, 23:32
- irekprogram
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 16 lut 2010, 23:32
- czester-11
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
- Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk
Nie chce ci chodzic bo masz za duzy mixer. Ma za duzy otwór i za dużo dostaje powierza, musiałbys podkrecic dawke gazu ale to spowoduje wzrost spalania. u mnie jest tak w miare dopasowany mixer ze na gazie do 2 tys/obr jest troche mulowaty, to znaczy jak mu odrazu depne do podlogi to sie zadusi. powyzej jest ok. na benzynie tego problemu niema, acz kolwiek jest troche czuc roznice w jezdzie teraz i przed zalozeniel lpg.
musial bys albo zmienic mikser na taki odpowiedzni do twojego auta albo dac sobie spokuj i pozostac przy tym patencie gaziarzy druciarzy
musial bys albo zmienic mikser na taki odpowiedzni do twojego auta albo dac sobie spokuj i pozostac przy tym patencie gaziarzy druciarzy
- irekprogram
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 16 lut 2010, 23:32
A jaka powinna być odpowiednia srednica miksera w silniku 3A?
Mam załozony o srednicy 33mm, i auto muli, przed zalozeniem gazu, na benzynie bez problemu jechal 180km/h , wiecej nie probowałem, a teraz 150km/h ma problem..
W dodatku pali 16l nie zaleznie czy jade normalnie, czy cisne gaz do podlogi.
Parownik mam BRC at 09e ten duzy, z wpieta kompensacja, Srednica węża od kompensacji to 22 mm, czy tak powinno być? Pomóżcie panowie, bo auto nie chodzi, tak jak powinno, a piszecie, ze wszystko da sie pogodzic, pytanie tylko jak?
Z góry dzięki
Pozdrawiam!
Mam załozony o srednicy 33mm, i auto muli, przed zalozeniem gazu, na benzynie bez problemu jechal 180km/h , wiecej nie probowałem, a teraz 150km/h ma problem..
W dodatku pali 16l nie zaleznie czy jade normalnie, czy cisne gaz do podlogi.
Parownik mam BRC at 09e ten duzy, z wpieta kompensacja, Srednica węża od kompensacji to 22 mm, czy tak powinno być? Pomóżcie panowie, bo auto nie chodzi, tak jak powinno, a piszecie, ze wszystko da sie pogodzic, pytanie tylko jak?
Z góry dzięki
Pozdrawiam!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 173
- Rejestracja: 23 lip 2008, 21:40
- Lokalizacja: Hollyłódź
Z tym blosem, to bym nie popadał w taką euforie. Zwężka w dolocie dużo mniejsza, to fakt.
Ale jak się ktoś spodziewa, że mu zaraz przybędzie 20 PS na elpegie, to jest w błędzie. Wiem z autopsji. Poza tym trochę trzeba się narzeźbić, żeby go zamontować dobrze w naszych autkach. Przynajmniej u mnie tak było. Potem pozostaje kwestia regulacji. Nie każdy, kto mówi, że to potrafi potrafi to naprawdę. Jeśli już uda się go dobrze wyregulować, to mogą się jeszcze zdażyć problemy związane z puszczaniem lewego powietrza przez te wszystkie "customowe" gumy, które trzeba zastosować przy montażu.
Podsumowując:
Blos to dobra rzecz, ale wymaga sporo wysiłku, żeby się sprawdził.
Dobrze dobrany i ustawiony palnik na II generacji nie będzie wiele gorszy
Ale to moje osobiste zdanie, które wyrobiłem sobie po początkowej euforii związanej z montażu u mnie tego "leku na całe zło".
Ale jak się ktoś spodziewa, że mu zaraz przybędzie 20 PS na elpegie, to jest w błędzie. Wiem z autopsji. Poza tym trochę trzeba się narzeźbić, żeby go zamontować dobrze w naszych autkach. Przynajmniej u mnie tak było. Potem pozostaje kwestia regulacji. Nie każdy, kto mówi, że to potrafi potrafi to naprawdę. Jeśli już uda się go dobrze wyregulować, to mogą się jeszcze zdażyć problemy związane z puszczaniem lewego powietrza przez te wszystkie "customowe" gumy, które trzeba zastosować przy montażu.
Podsumowując:
Blos to dobra rzecz, ale wymaga sporo wysiłku, żeby się sprawdził.
Dobrze dobrany i ustawiony palnik na II generacji nie będzie wiele gorszy
Ale to moje osobiste zdanie, które wyrobiłem sobie po początkowej euforii związanej z montażu u mnie tego "leku na całe zło".
Wiem, że Blos jest dobrym rozwiazaniem, ale w przypadku, gdy mamy rurę dolotową w przekroju koła, u mnie jest rura owalna, i zeby założyć Blosa to trzeba było By nieźle rzeźbić, wiec ryzyko zniszczenia gumy jest spore, a po za tym nie ma 100% pewności, żę bedzie dobrze.
Pozostalbym przy tym rozwiązaniu co mam, tylko chciałbym usłyszeć porade, na temat doboru srednicy zwęzki, i temat kompensacji, oraz regulacji tego parownika.
Pozostalbym przy tym rozwiązaniu co mam, tylko chciałbym usłyszeć porade, na temat doboru srednicy zwęzki, i temat kompensacji, oraz regulacji tego parownika.
tu masz A80 3A kolegi z forum na blosie
https://audi80.pl/b3-3azblosowany-3a ... t30454.htm
https://audi80.pl/b3-3azblosowany-3a ... t30454.htm