[b4 ABT 2.0 ] problem z przełączaniem się z benzyny na gaz
[b4 ABT 2.0 ] problem z przełączaniem się z benzyny na gaz
Panowie mam pytanie do was czym spowodowane może być opożnione przełączenie się z benzyny na gaz lpg? czy ma to coś wspólnego z uszkodzonym tzw podgrzewaczem powietrza przy obudowie od filtra powietrza? bo ta klapka w nim się nie podnosi jak jest silnik zimny a podciśnienie jest bo sprawdzałem osobiście.Chciałem jeszcze zapytać jeśli bym ten podgrzewacz wymienił na nowy to czy spalanie gazu bedzie się zmiejszać jeśli ten podgrzewacz będzie działał poprawnie? czy też zostawić go i nie zmieniać?bo podobno gaz lpg w samochodzie do spalania powinien z zimnym powietrzem się mieszać a nie z ciepłym.pomoże ktoś?
Re: [b4 ABT 2.0 ] problem z przełączaniem się z benzyny na g
to nie ma nic wspólnego z tym co do zmniejszenia spalania gazu nic nie poradzisz mamy zime i w tych warunkach wzrasta dużo zużycie gazu przeliczjąc na km i nic na to nie poradziszskifa pisze:Panowie mam pytanie do was czym spowodowane może być opożnione przełączenie się z benzyny na gaz lpg? czy ma to coś wspólnego z uszkodzonym tzw podgrzewaczem powietrza przy obudowie od filtra powietrza? bo ta klapka w nim się nie podnosi jak jest silnik zimny a podciśnienie jest bo sprawdzałem osobiście.Chciałem jeszcze zapytać jeśli bym ten podgrzewacz wymienił na nowy to czy spalanie gazu bedzie się zmiejszać jeśli ten podgrzewacz będzie działał poprawnie? czy też zostawić go i nie zmieniać?bo podobno gaz lpg w samochodzie do spalania powinien z zimnym powietrzem się mieszać a nie z ciepłym.pomoże ktoś?
A więc tak instalacja tzn parownik lovato ( ta sonda to bingo M. tak mi się on przełącza od samego początku jak tylko był gaz załozony .A jeśli bym ta klapkę w tym podgrzewaczu w pozycji tak na połowę ustawił na stałę to mogło by to tak być? czy też na nowa wymienić by prawidłowo funkcjonowała ale nowa 120 zl tak mi powiedziano w sklepie o ile mają na hurtowni to mozna by zamówić trochę to kosztuje .Prawda?dodam jeszcze że ten tzw silnik krokowy od gazu( choć to nie wygląda na silnik krokowy) ten przełącznik elektroniczny wstawiłem nowy bo stary żle przełączał i jest trochę lepiej.
Witam! Zacznij od sprawdzenia jaki masz próg temperaturowy ustawiony do przełączania na gaz. Żadne klapki czy inne cuda nie mają wpływu na to, czy ma się wcześniej czy później przełączyć na gaz. Polecam całkowite wyłączenie tej funkcji w sterowniku.
Co do niesprawnej części w układzie dolotowym - jeśli faktycznie jest niesprawny to wymień. Nie na darmo ktoś to tam zaprojektował.
Co do niesprawnej części w układzie dolotowym - jeśli faktycznie jest niesprawny to wymień. Nie na darmo ktoś to tam zaprojektował.
Sylwiasty to ja podjade do gazownika i ta fukcje mi wyłączy bo jak dobrze pamietam to on ja chyba włączał przez to że mówił ze auto teraz bedzie sie przełączac na gaz schodząć z obrotów , a nie jak dotychczas rosnąc.A co do tej klapki to na szrocie popytam o nią.Sprawdzałem u mojego ojca w vw 3 i u niego ta klapka działa na podciśnienie na zimnym.oki czyli temat zamknięty.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 14 mar 2010, 08:01
- Lokalizacja: Humniska/Brzozów
Więc tak: ta klapkę czyli podgrzewacz wymieniłem, na szrocie go kupiłem działa poprawnie 10 zl ( jak za darmo).A co do temp. ustawionej by przełączył sie na gaz to mam na 10 stopni to już chyba niżej się nie da wcześniej miałem na 20 to mi gzownik na ten najniższą temp.ustawił jeśli móił prawde.A mam takie pytanie do was : czy teraz jak ten podgrzewacz powietrza działa poprawnie to ta taka maż ( masło) w odmie nie bedzie się już zbierać?pomoże ktoś??