Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.3] Nie odpala

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 10 mar 2010, 21:36

no to ty masz LPG...
a to tu ja nie pomoge nigdy nie mialem doczynienia z autami z lpg
no i jeszcze jedno na przyszlosc pisz odrazu ze masz lpg lub nie bo to totalnie zmienia obraz sytuacji i przyczyny moga byc ruzne

jesli nie wiesz gdzie znajdoje sie talez przeplywomieza to moge ztwierdzic ze nie szukales tematow na forum lub nie robiles tego dokladnie ..

sorki ale naprawde nudzace jest pisanie tegosamego setki razy....

talez jest pod guma laczaca filtr z dolotem ale nie wiem jak ci pomoc potrzebojesz speca od lpg w ng a to nie moja dzialka.... sama benzynka jeszcze jeszcze...

myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Post autor: myster » 10 mar 2010, 21:43

Szukałem kolego szukalem tylko jak nigdy wczesniej nie mailem do czynienia z tym silnikiem to wiesz jak to jest :)> Gaz nie ma nic wspolnego zmoim przypadkiem bo go odlanczalem bo myslalem ze dostaje z paliwem jednoczesnie gaz ale jest ok.
jak sprawdzic te wstryski domowym sposobem?
Dzienki za zainteresowanie i za checi <piwo> :)

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 10 mar 2010, 22:10

Skoro na LPG jest znaczna poprawa to głównym podejrzanym może być sonda lambda, ponieważ po przejściu na LPG sterownik podstawia sygnał sondy nie podaje wartości bezpośrednio z sondy tylko emuluje sygnał.Sonda do sprawdzenia.

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 11 mar 2010, 22:48

jak wyciagniesz wtryski to musisz kupic nowe oringi na starych nie ma sensu skladac bedzie ciagnol lewe powietrze przerabialem to w swoim nie pomoglo nawet dirco...
domowym .. nie sprawdzisz.. mam ze trzy komplety wtryskiwaczy do ng leza sobie jak potrzebujesz to moge ci wyslac kilka sztuk...

myslisz ze sonda?
przez sade na lpg nie powinno zalewac tak auta iz bezyna idzie w olej...
wg mie cos z dawka paliwa musi dawac za duzo ze nie przepala .. jak na pb odlaczy sonde to powinna byc poprawa jesli sonda padla albo podlaczyc miernik i sprawdzic jak oscyloje

greg 13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 12 mar 2010, 13:21

Post autor: greg 13 » 12 mar 2010, 13:39

witam jestem nowy na forum i mam podobny problem z odpaleniem silnika ng. mianowicie gdy silnik jest zimny po odpala bez zarzutów a gdy jest ciepły np. po przejechaniu mniej więcej paru kilometrów to po zgaszeniu nie ma szans na odpalenie go ponowniei też nie wiem w czym przyczyna. Prosze o pomoc

Awatar użytkownika
hakanos007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 209
Rejestracja: 15 sie 2009, 13:05
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: hakanos007 » 12 mar 2010, 14:40

Kolego skoro jestes nowy powinieneś trochę bardziej zwracać uwagę na podstawowe sprawy tj. używanie "szukajki" i czytanie starych postów no chyba że chcesz doprowadzic do zagotowania pozostałych użytkowników forum.Twój problem jest chyba jednym z najbardziej opisanych problemów silnika ng...
Sprawdz 2-pinowy czujnik(czarny)znajdujący sie na górze głowicy na króćcu wodnym.Pare wątków wczesniejktoś poruszał ten temat i zamieścił wykreś rezystancji sprawnego czujnika

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl