Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 2.0 16V 6A]Poważny problem po odpalaniu na kable

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
krzysztofNH
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 19 lis 2008, 20:34
Lokalizacja: KRAKÓW

[80 B3 2.0 16V 6A]Poważny problem po odpalaniu na kable

Post autor: krzysztofNH » 11 mar 2010, 15:42

Witam serdecznie Wszystkich!!

Drodzy mam dość poważny problem a mianowicie ostatnio próbowałem odpalić Czarną ale niestety aku padł więc poprosiłem brata żeby spróbować go odpalić na kable.
Tak więc długo się nie zastanawiając podpięliśmy kablami Czarną do jego Chryslera. Niestety na wolnych obrotach i włączonych jego światłach było troszkę za mało mocy więc brat dodał gazu i zakręciłem raz i w tym momencie zgasły wszystkie kontroli poza kontrolką ręcznego :-/
Niestety nie udało się nam odpalić auta więc wziąłem wsadziłem dzisiaj świeżo naładowany aku ale niestety zero odzewu po przekręceniu kluczyka kontrolki się nie świecą, słychać tylko jakiś przekaźnik i nic więcej. Świeci się tylko kontrolka ręcznego... :-/
Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i są całe przekażniki w skrzynce bezpieczników nie wydają się być spalone nawet żaden z nich nie jest okopcony.


Co może być przyczyną?? jakiś przekaźnik?? kostka?? za co się łapać??

Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego wieczoru.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 11 mar 2010, 16:31

Sprawdź czy masa dochodzi do silnika. A dokładniej przewód przykręcony do boku skrzynki akumulatora i obudowy skrzyni biegów.
Kiedyś mój kolega po wymianie silnika zapomniał go przykręcić i też świeciła się tylko kontrolka ręcznego.

krzysztofNH
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 19 lis 2008, 20:34
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: krzysztofNH » 17 mar 2010, 12:17

Witam
No niestety sprawdzałem wczoraj ten kabel ale niestety nic nie wskórałem :-/
Ale za to dzisiaj sprawdziłem skrzynkę bezpieczników i same bezpieczniki są oki ale niestety jeden kabel dochodzący chyba pod bezpiecznik nr 15 jest przepalony:-/ więc czeka mnie ciągnięcie nowego kabla. Tylko dziwi mnie dlaczego kabel się przepalił a bezpiecznik jest cały:-/
Pozdrawiam serdecznie i dzięki wielkie za pomoc.

Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

Post autor: piotrek 250279 » 17 mar 2010, 19:30

no ja niejestem ekspertem ale slyszalem ze przy odpalaniu na kable, minus trzeba podpiac gdzies do silnika,a nie do minusa przy akumulatorze bo takie cyrki wlasnie moga sie dziac

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 17 mar 2010, 19:46

piotrek 250279 pisze:minus trzeba podpiac gdzies do silnika,
Odłączanie tak podłączonego minusa jako pierwszego sprawia że iskrzenie temu towarzyszące pojawia się z dala od akumulatora, który mógłby wybuchnąć przez wodór który się w nim wydziela.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl