[ Audi 80 2.0 benzyna] migajaca kontrolka z wykrzyknikiem
[ Audi 80 2.0 benzyna] migajaca kontrolka z wykrzyknikiem
Witam. Mam ostatnio w swoim audi nastepujący problem: podczas jazdy po dużych nierównościach, np. wyboje na drodze, przez chwilę miga mi na czerwono kontrolka z wykrzyknikiem ((!)), podczas jazdy po równej nawierzchni lampka wogóle nie miga. jaka może być przyczyna? liczę na wasza pomoc. pozdrawiam
Kolego, jak ty lejesz do ABK DOT-3 to pozostaje tylko współczuć... Na każdym zbiorniczku powinna być żółta Etykieta, bądź przeźroczysta z czerwonymi napisami i tam powinien być napisany rodzaj płynu, jaki ma być wlewany... <ok> Poza tym sprawdzałem teraz to co mówisz w kilku źródłach i nigdzie nie pisze o płynie DOT-3 w tych modelach... Do tego typu powinno się zalewać DOT-4 :!: <ok>Shutter pisze:Jest kilka rodzai ale do Naszych ABK powinny byc DOT-3 właśnie
Jak ma klocki z czujnikiami to też ta sama lampka sie zapala. Poziom płynu spada naturalnie wraz ze zużyciem klocków bo cylinderki sie wysuwaja czym zwiekszaja objetosc ukladu. Po wymianie klockow i wcisnieciu cylinderkow poziom sie podniesie ale tak czy owak plynu nie powinno brakowac nawet przy samych blachach ktore zostaly z klocków. Płyn oczywiście DOT4. (osobiscie leje Ferodo)
sorki pomyłkamaciek12 pisze:Kolego, jak ty lejesz do ABK DOT-3 to pozostaje tylko współczuć... Na każdym zbiorniczku powinna być żółta Etykieta, bądź przeźroczysta z czerwonymi napisami i tam powinien być napisany rodzaj płynu, jaki ma być wlewany... <ok> Poza tym sprawdzałem teraz to co mówisz w kilku źródłach i nigdzie nie pisze o płynie DOT-3 w tych modelach... Do tego typu powinno się zalewać DOT-4 :!: <ok>Shutter pisze:Jest kilka rodzai ale do Naszych ABK powinny byc DOT-3 właśnie
faktycznie dot-4 u mnie to samo, pomyliłem sie powaznie
zapomniałem dodać, że mam ostatnio jeszcze jeden problem z kontrolkami. mianowicie zapala mi się od czasu do czasu czerwona kotrolka temperatury. dzieje się to tylko na długich trasach. czujnik temperatury został wymieniony, byłem u mechanika i sprawdził działanie systemu chłodzenia i wszystko jest ok. auto jest sprawne, nic dziwnego się nie dzieje, ale mimo wszystko od czasu do czasu ta kontrolka się zapala i miga przez jakiś czas. mechanik powiedział, że jak dotykał kabli wysokiego napięcia to go nieźle "popieściło". czy to może być przyczyną (jakieś przebicia)? jakieś inne pomysły?
Witajcie.
Pozwolę się poczepić pod temat - mam ten sam problem: mruga mi podczas jazdy kontrolka ((!))... Jak na początku mrugała tylko na "dziurach", tak teraz mruga nawet na prostej drodze. Na forum wyczytałem, że problemem jest albo niski poziom płynu hamulcowego, albo niski poziom oleju w skrzyni.. Tu pojawia się problem bo i płynu w zbiorniczku i oleju w skrzyni mam na maximum...
Co to może być?
Pozwolę się poczepić pod temat - mam ten sam problem: mruga mi podczas jazdy kontrolka ((!))... Jak na początku mrugała tylko na "dziurach", tak teraz mruga nawet na prostej drodze. Na forum wyczytałem, że problemem jest albo niski poziom płynu hamulcowego, albo niski poziom oleju w skrzyni.. Tu pojawia się problem bo i płynu w zbiorniczku i oleju w skrzyni mam na maximum...
Co to może być?
Nie wiem czy występuje w tym aucie czujnik zużycia klocków hamulcowych ale objawy wyglądają jakby czujnik się uszkodził albo dochodziło do zwarcia gdzieś na przewodzie. Podobnie miałem w firmowym dostawczaku tylko że tam czujniki rozwalały się przy byle wstrząsie więc generalnie kontrolka paliła się przez większość czasu. :mrgreen: Ewentualnie czujnik poziomu płynu hamulcowego który znajduje się przy zbiorniczku hamulcowym.