[B4] Czy to jest napewno silnik TDi 110KM ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 10 mar 2010, 23:17
Kolego po czym poznajesz że to bosch a nie pierburg?Kupilem ostatnio 1.9 tdi(avant 1995 rok maj)jakie są charakterystyczne różnice miedzy nimi?Gdzie u mnie jest zawór n75?z boku obudowy filtra powietrza czy ten który znajduje się koło przepływomierza?Pytam bo znalazłem dwa i nie wiem który to jest n75...Pytam bo nie idzie więcej jak 130km/h.Wyczytałem że to może być to...plus mam pękniętą ta gumową rurę która łączy rurę intercoolera z turbem...przypuszczam że toteż ma wpływ na to...dzieki z góry za odpowiedzMUNIOR pisze:Niezły ściemniacz ,110 koni <haha> na zdjęciu jak wół 1Z 90koni w dodatku starszy model na przepływce boscha i z nastawnikiem potencjometrycznym w pompie wtryskowej .Poza tym nie było fabrycznych B 4 z silnikiem 110koni
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Po podniesieniu maski:np.przepływka mała z tworzywa z napisem pierburg <ok>lukasz56 pisze:Kolego po czym poznajesz że to bosch a nie pierburg?
Jak ori silnik to na pewno na pierburgu .lukasz56 pisze:Kupilem ostatnio 1.9 tdi(avant 1995 rok maj)
obok pokrywy rozrzadu po lewej .lukasz56 pisze:Gdzie u mnie jest zawór n75?
to elektrozawór EGR .lukasz56 pisze:z boku obudowy filtra powietrza
to nie n75lukasz56 pisze:Pytam bo nie idzie więcej jak 130km/h.Wyczytałem że to może być to.
to jest przyczyna <ok> jak turbo zamiast w dolot pompuje w atmosferę to jak ma ci auto iść ? .Turbina w twoim przypadku ma ciężkie zadanie które można porównać do napompowania dziurawej dentkilukasz56 pisze:mam pękniętą ta gumową rurę która łączy rurę intercoolera z turbem
Kolego bardzo Ci dziękuje za tak szczegółowe objaśnienie wszystkich moich pytań Od 6 lat w domu jest B4 ABT i wiem o nim wszystko...a teraz doszedł jeszcze avancik w dieselku i dopiero zaczynam z nim przygodę!Jeszcze raz serdeczne dzięki.Na tygodniu będę grzebałMUNIOR pisze:Po podniesieniu maski:np.przepływka mała z tworzywa z napisem pierburg <ok>lukasz56 pisze:Kolego po czym poznajesz że to bosch a nie pierburg?Jak ori silnik to na pewno na pierburgu .lukasz56 pisze:Kupilem ostatnio 1.9 tdi(avant 1995 rok maj)obok pokrywy rozrzadu po lewej .lukasz56 pisze:Gdzie u mnie jest zawór n75?to elektrozawór EGR .lukasz56 pisze:z boku obudowy filtra powietrzato nie n75lukasz56 pisze:Pytam bo nie idzie więcej jak 130km/h.Wyczytałem że to może być to.to jest przyczyna <ok> jak turbo zamiast w dolot pompuje w atmosferę to jak ma ci auto iść ? .Turbina w twoim przypadku ma ciężkie zadanie które można porównać do napompowania dziurawej dentkilukasz56 pisze:mam pękniętą ta gumową rurę która łączy rurę intercoolera z turbem