Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4] Czy to jest napewno silnik TDi 110KM ?

robert85wroc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 10 mar 2010, 23:17

Post autor: robert85wroc » 14 mar 2010, 18:39

1.9tdi 1Z nie było 110 w B4 chyba ze jakiś chip. jak jestes zainteresowany sprawdzeniem mocy na hamowni to zapraszam do mnie...

lukasz56
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 29 lip 2009, 13:55
Lokalizacja: Kielce

Post autor: lukasz56 » 19 mar 2010, 00:26

MUNIOR pisze:Niezły ściemniacz ,110 koni <haha> na zdjęciu jak wół 1Z 90koni w dodatku starszy model na przepływce boscha i z nastawnikiem potencjometrycznym w pompie wtryskowej .Poza tym nie było fabrycznych B 4 z silnikiem 110koni
Kolego po czym poznajesz że to bosch a nie pierburg?Kupilem ostatnio 1.9 tdi(avant 1995 rok maj)jakie są charakterystyczne różnice miedzy nimi?Gdzie u mnie jest zawór n75?z boku obudowy filtra powietrza czy ten który znajduje się koło przepływomierza?Pytam bo znalazłem dwa i nie wiem który to jest n75...Pytam bo nie idzie więcej jak 130km/h.Wyczytałem że to może być to...plus mam pękniętą ta gumową rurę która łączy rurę intercoolera z turbem...przypuszczam że toteż ma wpływ na to...dzieki z góry za odpowiedz

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 mar 2010, 15:01

lukasz56 pisze:Kolego po czym poznajesz że to bosch a nie pierburg?
Po podniesieniu maski:np.przepływka mała z tworzywa z napisem pierburg <ok>
lukasz56 pisze:Kupilem ostatnio 1.9 tdi(avant 1995 rok maj)
Jak ori silnik to na pewno na pierburgu .
lukasz56 pisze:Gdzie u mnie jest zawór n75?
obok pokrywy rozrzadu po lewej .
lukasz56 pisze:z boku obudowy filtra powietrza
to elektrozawór EGR .
lukasz56 pisze:Pytam bo nie idzie więcej jak 130km/h.Wyczytałem że to może być to.
to nie n75 ;-)
lukasz56 pisze:mam pękniętą ta gumową rurę która łączy rurę intercoolera z turbem
to jest przyczyna <ok> jak turbo zamiast w dolot pompuje w atmosferę to jak ma ci auto iść ? .Turbina w twoim przypadku ma ciężkie zadanie które można porównać do napompowania dziurawej dentki ;-)

lukasz56
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 29 lip 2009, 13:55
Lokalizacja: Kielce

Post autor: lukasz56 » 19 mar 2010, 19:33

MUNIOR pisze:
lukasz56 pisze:Kolego po czym poznajesz że to bosch a nie pierburg?
Po podniesieniu maski:np.przepływka mała z tworzywa z napisem pierburg <ok>
lukasz56 pisze:Kupilem ostatnio 1.9 tdi(avant 1995 rok maj)
Jak ori silnik to na pewno na pierburgu .
lukasz56 pisze:Gdzie u mnie jest zawór n75?
obok pokrywy rozrzadu po lewej .
lukasz56 pisze:z boku obudowy filtra powietrza
to elektrozawór EGR .
lukasz56 pisze:Pytam bo nie idzie więcej jak 130km/h.Wyczytałem że to może być to.
to nie n75 ;-)
lukasz56 pisze:mam pękniętą ta gumową rurę która łączy rurę intercoolera z turbem
to jest przyczyna <ok> jak turbo zamiast w dolot pompuje w atmosferę to jak ma ci auto iść ? .Turbina w twoim przypadku ma ciężkie zadanie które można porównać do napompowania dziurawej dentki ;-)
Kolego bardzo Ci dziękuje za tak szczegółowe objaśnienie wszystkich moich pytań :-D Od 6 lat w domu jest B4 ABT i wiem o nim wszystko...a teraz doszedł jeszcze avancik w dieselku i dopiero zaczynam z nim przygodę!Jeszcze raz serdeczne dzięki.Na tygodniu będę grzebał <piwo>

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 mar 2010, 20:42

nie ma sprawy <piwo>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl