Kolego widzisz sam nie wiesz co mówisz... bo ja ty to mówisz "rasowanie silniczka" akurat tego "silniczka" jest wg mnie nie poważne... z gówna bata nie ukręcisz. Po co wkładać w samochód 10tys i mało zysku z tego mieć. Żeby cos naprawde zrobić to trzeba mieć dobrą baze. Wg mnie to my tu po prostu odradzamy koledze, bo wiemy że to go dużo wyniesie i potem się zniechęci. A swoją drogą jak ma tyle sary to czego chce tuningować 1.9?? Kupuje się S2, albo jakąs 2.320V quattro i wtedy można sobie kminić.Ja nie wiem wy macie zawsze problem kos chce auto z tuningować to mu odradzacie drugi chce podrasować motor to mu tez odradzacie jak ktoś się zna na rasowaniu silniczka niech się wypowie czy będzie to działać czy nie a nie każdy odrazy jedzie po kimś ze chce se autko przerobić ... Ja nie wiem czy wy zazdrośni jesteście ze ktoś ma pieniądze i lubi grzebać przy aucie niech się bawi jak mu się uda podrasować silniczek niech wzuci osiągi na forum chętnie popatrzę i powodzenia ....
[b3 1.9 SD] Modyfikacje - zwiekszanie mocy
Po to żeby mieć przyjemność i satysfakcje ze ja mam rasowany 1.8 130koni i zrobiłem to sam i nie poszedłem na łatwiznę i kopiłem 2.0 ori porostu jeśli ktoś lubi grzebać to czemu mu się to odradza owszem można napisać ze koszty przeróbki będą dorsze niż auto ale jeśli ktoś chce tak zrobić to trzeba mu pomóc
Nyga69xd
Ktos chce cos zrobic i od razu pisze ze ma na to malo kasy. A za malo kasy to lepiej bedzie wrzucic inny silnik. Bo zakladam - malo kasy na mody= malo kasy na fuck-upy. A dlubany silnik, szczegolnie bez potencjalu, pomijajac juz to ze efekt bedzie niezadowalajacy w stusunku do poniesionych kosztow, bedzie zdecydowanie bardziej kosztowny niz wsadzenie mocniejszego w serii.
Ktos chce cos zrobic i od razu pisze ze ma na to malo kasy. A za malo kasy to lepiej bedzie wrzucic inny silnik. Bo zakladam - malo kasy na mody= malo kasy na fuck-upy. A dlubany silnik, szczegolnie bez potencjalu, pomijajac juz to ze efekt bedzie niezadowalajacy w stusunku do poniesionych kosztow, bedzie zdecydowanie bardziej kosztowny niz wsadzenie mocniejszego w serii.
Nyga69xd maiłbyś satysfakcje
Dlaczego odradza się taką zabawę ?!?
Bo nikt tutaj nikomu źle nie życzy i daje dobre rady (Co poniektórzy mają doświadczenie w modach - jakie jest Twoje?) !
GerB3 jeżeli chcesz tym autkiem jeździć do końca tak jak napisałeś to jedynym rozsądnym wyjściem jakie ja widzę osobiście to swap na świeżą jednostkę 1.8T.
???GerB3 pisze:Efekt góra 30 KM kosztem około 5000 tyś złotych.
Dlaczego odradza się taką zabawę ?!?
Bo nikt tutaj nikomu źle nie życzy i daje dobre rady (Co poniektórzy mają doświadczenie w modach - jakie jest Twoje?) !
GerB3 jeżeli chcesz tym autkiem jeździć do końca tak jak napisałeś to jedynym rozsądnym wyjściem jakie ja widzę osobiście to swap na świeżą jednostkę 1.8T.
- enzoo
- Audi 80 Klub
- Posty: 974
- Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
- Imię: Mirosław
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Legnica
widze że mój temat się rozrósł.
poprostu niektórzy ludzie chcą swapa albo podnieść moc bo mają sentyment do danej budy... wiecie 1.9 115km to jak dla mnie troche za mało więc zapytałem się poprostu co bym mógl zrobić aby zwiększyć także zapytałem czy swap na 2.3 170 km jest możliwy i ile moze to wynieść, a teraz mam pytanie na jaką jednostke swap będzie prostszy i tańszy? na ta jednostke 2.0 DOHC?
poprostu niektórzy ludzie chcą swapa albo podnieść moc bo mają sentyment do danej budy... wiecie 1.9 115km to jak dla mnie troche za mało więc zapytałem się poprostu co bym mógl zrobić aby zwiększyć także zapytałem czy swap na 2.3 170 km jest możliwy i ile moze to wynieść, a teraz mam pytanie na jaką jednostke swap będzie prostszy i tańszy? na ta jednostke 2.0 DOHC?
Tym autem co mam pewnie trochę jeszcze bedę jeździł, a te przykłady to tylko dla kalkulacji. Mnie wystarcza spokojnie 100KM a to myslę że samym dolotem, wydechem i wałkiem ostrzejszym jest do osiagnięcia. Ale na razie mam ważniejsze wydatkicinekp82 pisze:GerB3 jeżeli chcesz tym autkiem jeździć do końca tak jak napisałeś to jedynym rozsądnym wyjściem jakie ja widzę osobiście to swap na świeżą jednostkę 1.8T.
Łapy od 5cio cylindrówki są inne jak 4ro więc z mojego punktu widzenia najlepiej by było 2.0 16V. Przy pięciu garach trzeba już rzeźbić łapy.
U mnie za dużo nie podziałasz - ja mam jednopunkt także albo wywale tzw. tłumik szmerów i seryjny filtr albo górną obudowę i wtedy przejściówka z VW i stożek.
A wałki są do naszych silników dedykowane (tzn. nie wiem jak z Twoim 1.9 jest bo do 1,8 są) więc albo nasz od Światka albo Schrick tylko że Schrick jest drogi niestety.
A wałki są do naszych silników dedykowane (tzn. nie wiem jak z Twoim 1.9 jest bo do 1,8 są) więc albo nasz od Światka albo Schrick tylko że Schrick jest drogi niestety.
a mam takei pytanie do tego tematu bo posiadam ten sam silniczek i nie powiedzial bym ze jest on słaby konstrukcyjnie, ale co mam do zapytania wiem ze uszczelki pod glowice sie niczym nie ronzia w 8v i 16v z 6a mam tez taka glowice ktora sobie powoli remontuje i przerabiam w sumie dla samej rozrywki, i teraz moje pytanie czy taka glowica podejdzie do silnika SD czy beda jakies problemy z zaworami itp?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków