Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.9 SD] Modyfikacje - zwiekszanie mocy

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
matikemk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 93
Rejestracja: 21 mar 2007, 19:25
Lokalizacja: Lublin

Post autor: matikemk » 15 mar 2010, 15:36

Ja nie wiem wy macie zawsze problem kos chce auto z tuningować to mu odradzacie drugi chce podrasować motor to mu tez odradzacie jak ktoś się zna na rasowaniu silniczka niech się wypowie czy będzie to działać czy nie a nie każdy odrazy jedzie po kimś ze chce se autko przerobić ... Ja nie wiem czy wy zazdrośni jesteście ze ktoś ma pieniądze i lubi grzebać przy aucie niech się bawi jak mu się uda podrasować silniczek niech wzuci osiągi na forum chętnie popatrzę i powodzenia ....
Kolego widzisz sam nie wiesz co mówisz... bo ja ty to mówisz "rasowanie silniczka" akurat tego "silniczka" jest wg mnie nie poważne... z gówna bata nie ukręcisz. Po co wkładać w samochód 10tys i mało zysku z tego mieć. Żeby cos naprawde zrobić to trzeba mieć dobrą baze. Wg mnie to my tu po prostu odradzamy koledze, bo wiemy że to go dużo wyniesie i potem się zniechęci. A swoją drogą jak ma tyle sary to czego chce tuningować 1.9?? Kupuje się S2, albo jakąs 2.320V quattro i wtedy można sobie kminić.

Nyga69xd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 169
Rejestracja: 07 maja 2009, 13:33
Lokalizacja: Żary

Post autor: Nyga69xd » 15 mar 2010, 16:42

każdy się bawi tym czym chce ...

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 15 mar 2010, 19:40

Bo tuning właśnie takich 1,8 1,6 2,0 bez T to taka rzeźba w g.wnie. Efekt góra 30 KM kosztem około 5000 tyś złotych. Zrobisz z 1,8 90KM -120 za 3000tyś tylko po co jak możesz za 300tś kupić 2.0 które ma 115km itd.

Nyga69xd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 169
Rejestracja: 07 maja 2009, 13:33
Lokalizacja: Żary

Post autor: Nyga69xd » 15 mar 2010, 20:50

Po to żeby mieć przyjemność i satysfakcje ze ja mam rasowany 1.8 130koni i zrobiłem to sam i nie poszedłem na łatwiznę i kopiłem 2.0 ori porostu jeśli ktoś lubi grzebać to czemu mu się to odradza owszem można napisać ze koszty przeróbki będą dorsze niż auto ale jeśli ktoś chce tak zrobić to trzeba mu pomóc

guziq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 03 lip 2008, 00:08
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: guziq » 15 mar 2010, 22:14

Nyga69xd
Ktos chce cos zrobic i od razu pisze ze ma na to malo kasy. A za malo kasy to lepiej bedzie wrzucic inny silnik. Bo zakladam - malo kasy na mody= malo kasy na fuck-upy. A dlubany silnik, szczegolnie bez potencjalu, pomijajac juz to ze efekt bedzie niezadowalajacy w stusunku do poniesionych kosztow, bedzie zdecydowanie bardziej kosztowny niz wsadzenie mocniejszego w serii.

Awatar użytkownika
cinekp82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 180
Rejestracja: 07 sty 2010, 22:33
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: cinekp82 » 15 mar 2010, 22:16

Nyga69xd maiłbyś satysfakcje
GerB3 pisze:Efekt góra 30 KM kosztem około 5000 tyś złotych.
???
Dlaczego odradza się taką zabawę ?!?
Bo nikt tutaj nikomu źle nie życzy i daje dobre rady (Co poniektórzy mają doświadczenie w modach - jakie jest Twoje?) !
GerB3 jeżeli chcesz tym autkiem jeździć do końca tak jak napisałeś to jedynym rozsądnym wyjściem jakie ja widzę osobiście to swap na świeżą jednostkę 1.8T.

Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 974
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 16 mar 2010, 10:47

widze że mój temat się rozrósł.
poprostu niektórzy ludzie chcą swapa albo podnieść moc bo mają sentyment do danej budy... wiecie 1.9 115km to jak dla mnie troche za mało więc zapytałem się poprostu co bym mógl zrobić aby zwiększyć także zapytałem czy swap na 2.3 170 km jest możliwy i ile moze to wynieść, a teraz mam pytanie na jaką jednostke swap będzie prostszy i tańszy? na ta jednostke 2.0 DOHC?

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 16 mar 2010, 17:54

cinekp82 pisze:GerB3 jeżeli chcesz tym autkiem jeździć do końca tak jak napisałeś to jedynym rozsądnym wyjściem jakie ja widzę osobiście to swap na świeżą jednostkę 1.8T.
Tym autem co mam pewnie trochę jeszcze bedę jeździł, a te przykłady to tylko dla kalkulacji. Mnie wystarcza spokojnie 100KM a to myslę że samym dolotem, wydechem i wałkiem ostrzejszym jest do osiagnięcia. Ale na razie mam ważniejsze wydatki ;-)

Łapy od 5cio cylindrówki są inne jak 4ro więc z mojego punktu widzenia najlepiej by było 2.0 16V. Przy pięciu garach trzeba już rzeźbić łapy.

Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 974
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 17 mar 2010, 00:49

GerB3 a co chcesz zrobić z dolotem? a i jakiś wałek na zamówienie czy dostępny w jakimś sklepie bądź na alledrogo?

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 17 mar 2010, 21:06

U mnie za dużo nie podziałasz - ja mam jednopunkt także albo wywale tzw. tłumik szmerów i seryjny filtr albo górną obudowę i wtedy przejściówka z VW i stożek.

A wałki są do naszych silników dedykowane (tzn. nie wiem jak z Twoim 1.9 jest bo do 1,8 są) więc albo nasz od Światka albo Schrick tylko że Schrick jest drogi niestety.

Awatar użytkownika
wadeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 28 cze 2009, 22:41

Post autor: wadeo » 15 lip 2010, 13:59

a mam takei pytanie do tego tematu bo posiadam ten sam silniczek i nie powiedzial bym ze jest on słaby konstrukcyjnie, ale co mam do zapytania wiem ze uszczelki pod glowice sie niczym nie ronzia w 8v i 16v z 6a mam tez taka glowice ktora sobie powoli remontuje i przerabiam w sumie dla samej rozrywki, i teraz moje pytanie czy taka glowica podejdzie do silnika SD czy beda jakies problemy z zaworami itp?

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 15 lip 2010, 23:49

Ja bym nic nie robił ten silniczek jest sam w sobie dobry i w budzie b3 naprawdę w dobrym stanie potrafi ,,jechać''

Awatar użytkownika
wadeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 28 cze 2009, 22:41

Post autor: wadeo » 16 lip 2010, 14:40

kurcze czy ktos jest w stanie mi odpowiedziec czy głowica z 16v 6a podejdzie do 8v SD usczelki sa takie same ale interesuje mnei czy zawory niebeda mi tlukly o tloki

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 16 lip 2010, 15:26

wadeo pisze:czy głowica z 16v 6a podejdzie do 8v
Kumpel miał w Passacie silnik 1F 8V 72KM z głowicą 16V i wrzuconym mechanicznym wtryskiem. Tylko on tego nie robił tylko już kupił takiego od poprzedniego właściciela.

Awatar użytkownika
wadeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 28 cze 2009, 22:41

Post autor: wadeo » 16 lip 2010, 17:49

no i to mnie bardzo zadowala bo watpie zeby ktos sie bawil w wymiane tlokow na takie z frezem a te co mam w silniku to maja srodek i tak wybrany sa wklesle wiec niedlugo ebdize montaz glowicy 16v na 4 gaznikach z cbr ki

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl