[B4 AZZ] obrotomierz pod alternator
[B4 AZZ] obrotomierz pod alternator
mam takie pytanie. da rade jakos podlaczyc orginalny obrotomierz bezpośrednio pod alternator ?? chce sprawdzic czy tak mi zadziala... bo w zaden inny sposób nie chce... wskazuje caly czas 5 tys obrotów zadne potencjometry itp nie dzialają ani inne kombinacje... jesli da sie tak podlaczyc to wytlumaczcie mi jak i gdzie.
Gdybyś miał oryginał do TD, to nie byłoby problemu i wskazywałby poprawnie obroty, skoro cały czas wskazuje 5 tys. obrotów to prawdopodobnie obrotek jest z TDI, kwestia w jaki sposób reaguje na wzrost obrotów.
https://audi80.pl/80-b...tdi-vt23117.htm
https://audi80.pl/80-b4-19td-aazlicz ... vt9319.htm
https://audi80.pl/80-b...tdi-vt23117.htm
https://audi80.pl/80-b4-19td-aazlicz ... vt9319.htm
Ogólnie juz pisalem tu z tym problemem ale nikt nie byl w stanie mi pomóc https://audi80.pl/19-azz-obrotomierz ... ht=#414945
obrotomierz z tego co wiem pochodzi z audi B3 benzyniak... wszystko zrobiłem idealnie jak w instrukcji w dziale download itp przylutowałem potencjometr na kablu zeby mozna bylo ustawic jakos te obroty.. no i wsadzam odpalam i działa elegancko po paru minutach zaczął mi wskazywac 5 tys obrotow i nie reaguje na dodawanie gazu ani na ruchy potencjometrem... niewiem czy cos tam w nim sie przepaliło czy cos innego.. ale w zaden sposób nie reaguje na prace silnika, a i jeszcze jedno jest ciekawe. Obrotomierz po przekreceniu kluczyka na zapłon wskazuje odrazu 5 TYs obrotow, bez odpalania silnika... no i kto teraz ma jakis pomysł na to wszystko ??
obrotomierz z tego co wiem pochodzi z audi B3 benzyniak... wszystko zrobiłem idealnie jak w instrukcji w dziale download itp przylutowałem potencjometr na kablu zeby mozna bylo ustawic jakos te obroty.. no i wsadzam odpalam i działa elegancko po paru minutach zaczął mi wskazywac 5 tys obrotow i nie reaguje na dodawanie gazu ani na ruchy potencjometrem... niewiem czy cos tam w nim sie przepaliło czy cos innego.. ale w zaden sposób nie reaguje na prace silnika, a i jeszcze jedno jest ciekawe. Obrotomierz po przekreceniu kluczyka na zapłon wskazuje odrazu 5 TYs obrotow, bez odpalania silnika... no i kto teraz ma jakis pomysł na to wszystko ??
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
w fordzie alternator byl firmy bosch.ja teraz bylem popatzec u siebie i tez mam boscha.ale mam silnik bezynke i nieznalazlem tej srubki.to srubka taka z tylu przy obudowie jak wszystkie inne z tym ze napewno jest obok niej wybita jakas literka,i wydaje mi sie ze jak lepiej sie jej przyjrzysz to jest odizolowana od obudowy.wkazdym razie szukaj jakiejs literki albo znaczka obok.ty masz diesla?zobacz czy alternator jest boscha
[ Dodano: 2010-03-17, 21:21 ]
a przypomnialo mi sie ta literka to W szukaj srubki albo jakiegos wyjscia z literka W
[ Dodano: 2010-03-17, 21:21 ]
a przypomnialo mi sie ta literka to W szukaj srubki albo jakiegos wyjscia z literka W
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
słuchaj no juz mniejsza o to... wie ktoś jak podłączyć sam obrotomierz pod ten kabel z alternatora zeby działał ? co jeszcze potrzeba podłączyć do tego obrotomierza ? jakieś zasilanie ? obrotek posiada 4 piny... jest to ori obrotek z audi ale musze go podłączyć w ten sposób.. bo w żaden inny nie działa poprawnie... i nikt nie jest w stanie powiedzieć mi dlaczego tak się dzieje dlatego zrobić chce na krotko zobaczyć jakie wtedy będzie pokazywać wartości. Wiec mamy ogolnie 6 pinow ale 2 z nich ida do zegarka. 4 ida do obrotomierza i teraz co z nimi jeden pod ten sygnal z alternatora a reszta ? dajcie jakis opis czy cos bo normalnie tragedia z tym
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tak właściwie to po co chcesz podłączać bezpośrednio? To powinno działać plug&play w płycie liczników masz już potrzebne sygnały, może winien jest obrotomierz który nie chce przyjmować sygnału z alternatora...
Z tego co pobieżnie spojrzałem to wg schematów patrząc na twoje drugie zdjęcie
1 minus
2 plus
3 sygnał
4 minus
Z tego co pobieżnie spojrzałem to wg schematów patrząc na twoje drugie zdjęcie
1 minus
2 plus
3 sygnał
4 minus